LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] supertevreden over smart!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
smartrijder

supertevreden over smart!!!

Ongelezen bericht door smartrijder »

Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar ik heb wel al een beetje kunnen concluderen waar het allemaal over gaat. Ik rijd al sinds het begin Smart, al 7 jaar, en al 4 jaar met mijn 2e. Ik heb met de 1e 51.000 kilometer gereden en met mijn huidige 67.500 kilometer, maar heb nog nooit grote problemen gehad.
Een vriend van me rijdt een Smart met 116.000 kilometer en nog altijd met de originele motor. Hij (en ik ook) rijdt de Smart altijd goed warm voordat hij boven de 4.500 toeren komt, wat niet moeilijk is, en laat de motor altijd een minuutje uitblazen voordat hij hem uitzet na een pittige rit, in verband met het afkoelen van de turbo.
Ik heb ook de verhalen gehoord van mensen die na 40.000 kilometer een 'nieuwe motor' nodig hadden, maar dat zijn ook degenen die dus niets om auto's geven en niet van hun auto houden. Een geliefde geef je toch ook regelmatig aandacht en behandel je zoals zij/hij behandeld hoort te worden.
De Smart is eindelijk een auto waarop ik verliefd ben geworden en dat is nooit overgegaan en ik betwijfel het of dat ooit zal gebeuren. Velen om mij heen kijken minachtend naar mijn Smart, maar als ze er ooit in gezeten hebben, verbazen ze zich over de ruimte, en als ze er dan in rijden, vallen ze helemaal van de ene verbazing in de andere, want dat is een openbaring!!! Ik adviseer dan ook iedereen een keer in een Smart te (proef)rijden en te ervaren wat een enorm plezier die auto biedt. Ik garandeer dat velen van jullie voor de Smart zullen vallen zoals ik en vele anderen (getuige www.smartforum.nl) met mij hebben gedaan.

Nooit meer wat anders voor mij!

hotrod

Re: supertevreden over smart!!!

Ongelezen bericht door hotrod »