Boekingskosten na def. beoeking bij FOX-reizen
Geplaatst: 14 feb 2005 21:34
Ik heb op 15 januari een rondreis met verlenging geboekt voor vier personen via Internet bij FOX (ANWB-partner en tweede bij ondernemer van het jaar 2004!!). Eerst stond er volgens het call-center foutief gemeld dat trein en ferrykosten inclusief waren. Deze waren wel in de rondreis(die wij overigens ook volledig betalen) begrepen maar als je verlenging in het door hun aangegeven hotel boekt niet. Het werd direct op Internet aangepast maar wij moesten ze wel betalen omdat ze op de boeking wel stonden. Hiermee accoord gegaan. Toen 85 euro bijbetalen omdat de goedkope stoelen voor 1 persoon op waren. Ook geaccepteerd en boeking werd definitief en was volledig accoord. Toen ik echter de boekingformulieren thuis kreeg bleek dat wij zelf voor diverse transfers voor de gehele terugreis moesten zorgen. Het call-center gebeld en aangegeven dat hier niets van bekend was en dat wij ervan uit mochten gaan, dat die transfers inclusief waren aangezien een gedeelte van de terugreis wel was berekend. Het bleek dat FOX na het definitief worden van de boeking dit er gewoon bij had gezet en ook op Internet de site hadden aangepast!!! Bij het call-center werd mij medegedeeld dat als het niet op Internet stond dit nog niet wilde zeggen dat die kosten er niet waren??? Na overleg met hun meerderen werd mijn klacht niet gehoord. Annuleren kon ook niet meer, alleen tegen hoge annuleringskosten volgens hun. Ik heb thans een brief geschreven met het verzoek e.e.a. nog eens te heroverwegen. In hun eigen voorschriften staat namelijk dat datgene wat op Internet staat bindend is. Ook wat er niet op staat??? Ik wacht nog op antwoord.