| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte BKR registraties
-
Gast
Onterechte BKR registraties
Wij zijn benieuwd of er meer mensen zijn die ten onrechte een BKR registratie hebben gekregen van een financiële instelling.
Toen wij een huis wilden kopen kwamen we er achter dat mijn vriend een codering had. De ABN-AMRO werkt absoluut niet mee om dit op te lossen.
De ouders van mijn vriend zijn bezig hun hypotheek over te sluiten, het gaat bijna mis omdat gebleken is dat moeder ergens een onterechte BKR-registratie heeft opgelopen. Deze instelling werkt wel mee en zal de registratie verwijderen.
Naar onze mening zou het beter zijn als het BKR de betrokkenne op de hoogte stelt van de registratie en dat men dan een periode krijgt om bezwaar te maken. Ja, omslachtig wellicht, en ja, kost geld maar nu hebben financiele instellingen de macht om met een druk op de knop je leven ingrijpend te veranderen. Je komt er nu bovendien te laat achter dat je een registratie hebt en daarbij duurt het nu heel lang voor je je gelijk kan halen.
Je moet nu namelijk eerst naar de klachtencommissie van de financiele instelling en dat duurt maanden, daarna mag je pas naar de BKR-geschillencommissie die ook maar een keer per maand samenkomt. De rechter schijnt meestal ook het oordeel van de BKR-geschillencommissie over te nemen. Maar is zo'n geschillencommissie wel zo onafhankelijk??
Ik vraag me af wat de ervaringen en meningen van anderen zijn.
Ik heb op dit forum al reacties gezien als: moet je maar op tijd betalen, je krijgt niet zomaar een registratie, etc., etc., daarop stel ik niet zoveel prijs. Onze situatie is anders, en pijnlijk, er is echt een fout gemaakt en er is wel op tijd betaald aan de ABN-AMRO.
Wij schrijven en bellen met ABN-AMRO maar het filliaal waar het krediet heeft gelopen mogen we niet faxen (ze willen ons het nummer niet geven) en zelfs op aangetekende brieven ontvangen we geen enkele reactie. Arrogantie ten top en ondertussen kunnen wij de komende 4 jaar geen huis kopen. We willen graag een huis en straks een gezin beginnen, we wonen daarvoor nu veel ste klein en omdat mijn vriend deels op commissiebasis werkt is kopen belastingtechnisch voor ons veel beter.
We kunnen wel wat anders gaan huren maar omdat we nog in de procedure zitten hebben we nog enige hoop dat de registratie verwijderd wordt en we willen liever kopen. Bovendien is het moeilijk om een huurhuis te bemachtigen in onze woonplaats. We lopen dus financieel best wel wat schade op, en emotionele schade.
M.T.
Toen wij een huis wilden kopen kwamen we er achter dat mijn vriend een codering had. De ABN-AMRO werkt absoluut niet mee om dit op te lossen.
De ouders van mijn vriend zijn bezig hun hypotheek over te sluiten, het gaat bijna mis omdat gebleken is dat moeder ergens een onterechte BKR-registratie heeft opgelopen. Deze instelling werkt wel mee en zal de registratie verwijderen.
Naar onze mening zou het beter zijn als het BKR de betrokkenne op de hoogte stelt van de registratie en dat men dan een periode krijgt om bezwaar te maken. Ja, omslachtig wellicht, en ja, kost geld maar nu hebben financiele instellingen de macht om met een druk op de knop je leven ingrijpend te veranderen. Je komt er nu bovendien te laat achter dat je een registratie hebt en daarbij duurt het nu heel lang voor je je gelijk kan halen.
Je moet nu namelijk eerst naar de klachtencommissie van de financiele instelling en dat duurt maanden, daarna mag je pas naar de BKR-geschillencommissie die ook maar een keer per maand samenkomt. De rechter schijnt meestal ook het oordeel van de BKR-geschillencommissie over te nemen. Maar is zo'n geschillencommissie wel zo onafhankelijk??
Ik vraag me af wat de ervaringen en meningen van anderen zijn.
Ik heb op dit forum al reacties gezien als: moet je maar op tijd betalen, je krijgt niet zomaar een registratie, etc., etc., daarop stel ik niet zoveel prijs. Onze situatie is anders, en pijnlijk, er is echt een fout gemaakt en er is wel op tijd betaald aan de ABN-AMRO.
Wij schrijven en bellen met ABN-AMRO maar het filliaal waar het krediet heeft gelopen mogen we niet faxen (ze willen ons het nummer niet geven) en zelfs op aangetekende brieven ontvangen we geen enkele reactie. Arrogantie ten top en ondertussen kunnen wij de komende 4 jaar geen huis kopen. We willen graag een huis en straks een gezin beginnen, we wonen daarvoor nu veel ste klein en omdat mijn vriend deels op commissiebasis werkt is kopen belastingtechnisch voor ons veel beter.
We kunnen wel wat anders gaan huren maar omdat we nog in de procedure zitten hebben we nog enige hoop dat de registratie verwijderd wordt en we willen liever kopen. Bovendien is het moeilijk om een huurhuis te bemachtigen in onze woonplaats. We lopen dus financieel best wel wat schade op, en emotionele schade.
M.T.
-
visje
Re: Onterechte BKR registraties
Het kan dus wel zijn dat je met een onterechte BKR registratie een hypotheek kan afsluiten. Sommige financiele instellingen gaan heel coulant hiermee om en met een duidelijke gegronde reden / uitleg verstrekken ze je wel een hypotheek.
Ik heb dit namelijk ook meegemaakt, inderdaad bij mij was de registratie ook onterecht !!
Dus er is nog hoop !!
Ik heb dit namelijk ook meegemaakt, inderdaad bij mij was de registratie ook onterecht !!
Dus er is nog hoop !!
-
M.T
We hebben al alles geprobeert en alles is al voor ons geprobeert dus ik zou graag willen vragen bij welke maatschappij u dan een hypotheek heeft gekregen.
We kunnen naar een maatschappij maar dan moeten we wel eigen geld hebben, een flink bedrag, wat we niet hebben...
Bovendien gaan we superveel rente betalen als we al een hypotheek krijgen, NHG krijgen we zeker nooit.
Wij kunnen mooi betalen en boeten voor de fouten van ABN AMRO
M.T.
We kunnen naar een maatschappij maar dan moeten we wel eigen geld hebben, een flink bedrag, wat we niet hebben...
Bovendien gaan we superveel rente betalen als we al een hypotheek krijgen, NHG krijgen we zeker nooit.
Wij kunnen mooi betalen en boeten voor de fouten van ABN AMRO
M.T.
Beste MT,Naar onze mening zou het beter zijn als het BKR de betrokkenne op de hoogte stelt van de registratie en dat men dan een periode krijgt om bezwaar te maken.
Het is niet aan BKR om dit te doen. Onderstaand van de site van het BKR.
http://www.bkr.nl bekijk deze site eens en kijk of de ABN?AMRO zich wel aan alle regels heeft gehouden. Vraag desnoods het regelement op bij BKR. Deze wordt dan naar je opgestuurd.Achterstand en Herstel
De deelnemers (zijn de financieringsmaatschappijen) zijn verplicht om een betalingsachterstand te melden bij ons. Maar dat gebeurt niet zo maar. Zij zijn verplicht u vooraf te waarschuwen dat de achterstand bij ons wordt gemeld als u langer wacht met betalen. Het moment waarop deze melding plaatsvindt, hangt af van het soort krediet. Deze periode tussen het moment dat de betalingsachterstand ontstaat en het moment waarop deze bij ons wordt aangemeld, varieert tussen de twee en vier maanden. Bij een aflopend krediet gebeurt dit bijvoorbeeld na twee maanden.
De ABN/AMRO behoort jullie dus in kennis te stellen dat ze een achterstand gaan registreren. Dit mag pas nadat er een achterstand in de betaling is van minimaal twee maanden.
Indien je echt kunt aan tonen dat de registratie onterecht is, dan valt hier best over te praten bij het aanvragen van de hypotheek.
Indien het in jullie geval een a-codering betreft waarbij tevens sprake is van een vermelding dat er op dit moment geen sprake meer is van een achterstand, behoort NHG ook nog tot de mogelijkheden voor jullie.
Succes.
mvrgr
CB
-
Gast
Beste C.B.
Van ABN-AMRO hebben wij nooit een bericht hiervan ontvangen.
NHG krijg je inderdaad wel met een A1 notering, bij alles daarboven niet.
Wij hebben een A2 (wel ingelost voor einddatum, maar dat maakt voor NHG niet uit).
Op de website van BKR staat meer over de code's A1 t/m A10.
M.T.
Van ABN-AMRO hebben wij nooit een bericht hiervan ontvangen.
NHG krijg je inderdaad wel met een A1 notering, bij alles daarboven niet.
Wij hebben een A2 (wel ingelost voor einddatum, maar dat maakt voor NHG niet uit).
Op de website van BKR staat meer over de code's A1 t/m A10.
M.T.
Beste M.T.
"Er is een aflossings- of schuldregeling getroffen, nadat de achterstandssituatie is ontstaan."
Bij deze notering is NHG niet meer mogelijk.
"De restant vordering is opeisbaar gesteld."
Onderstaand van de site van BKR:
mvrgr
CB
Dan kun je ze hier dus op aanspreken.Van ABN-AMRO hebben wij nooit een bericht hiervan ontvangen.
Dit is onjuist NHG kun je nog krijgen bij een A codering met H voor herstel van de achterstand. Een A1 codering staat voor:NHG krijg je inderdaad wel met een A1 notering
"Er is een aflossings- of schuldregeling getroffen, nadat de achterstandssituatie is ontstaan."
Bij deze notering is NHG niet meer mogelijk.
Ook dit klopt niet. Een A2 codering staat voor:Wij hebben een A2 (wel ingelost voor einddatum
"De restant vordering is opeisbaar gesteld."
Weer onjuiste informatie. Bij het BKR gaat het van een A codering met een toevoeging van 1 tm 4.Op de website van BKR staat meer over de code's A1 t/m A10.
Onderstaand van de site van BKR:
Toch maar eens nakijken op: http://www.bkr.nlAchterstand en Herstel
De deelnemers zijn verplicht om een betalingsachterstand te melden bij ons. Maar dat gebeurt niet zo maar. Zij zijn verplicht u vooraf te waarschuwen dat de achterstand bij ons wordt gemeld als u langer wacht met betalen. Het moment waarop deze melding plaatsvindt, hangt af van het soort krediet. Deze periode tussen het moment dat de betalingsachterstand ontstaat en het moment waarop deze bij ons wordt aangemeld, varieert tussen de twee en vier maanden. Bij een aflopend krediet gebeurt dit bijvoorbeeld na twee maanden. Officieel heet het melden van een achterstand een 'Achterstandsmelding'. In uw gegevens is deze zichtbaar met een 'A' bij het betreffende krediet.
Hebt u uw achterstand ingelopen, dan is dit ook zichtbaar in CKI. Een 'H', van Herstel, bij het betreffende krediet geeft dit aan. De 'H' wordt alleen vermeld als het krediet doorloopt. Als u de achterstand hebt ingelopen en daarmee het krediet hebt beëindigd, dan is alleen een einddatum zichtbaar bij het betreffende krediet. Vijf jaar na de einddatum verdwijnen uw gegevens over het beëindigde krediet automatisch uit ons bestand.
Bijzonderheidscodes
Naast de 'A' en de 'H' kennen wij nog vier bijzonderheidscodes die aangeven dat er iets aan de hand is.
Code 1: Er is een aflossings- of schuldregeling getroffen, nadat de achterstandssituatie is ontstaan.
Code 2: De (restant)vordering is opeisbaar gesteld.
Code 3: Er is een bedrag van € 250 of meer afgeboekt. Slechts wanneer afboeking wegens finale kwijting plaatsvindt, moet tegelijkertijd met de code 3 een einddatum worden gemeld. In andere gevallen wordt geen einddatum gemeld.
Code 4: De kredietnemer blijkt/bleek onbereikbaar.
In tegenstelling tot Achterstands- en Herstelmeldingen geldt voor het aanmelden van bijzonderheidscodes geen wachttijd. Deelnemers zijn niet verplicht u vooraf aan te kondigen dat zij een bijzonderheidscode melden bij ons.
mvrgr
CB
-
sante140
onterechte Bkr codering
ben in 1996 failliet gegaan met mijn bedrijf, door een rechtzaak met geld in het vooruitzicht duurde het zeer lang voordat ik in de schuldsanering ging, betaalde keurig op tijd af , en kwam in 2003 met een zgn schone lei.
ben tweeverdiener , verdien beide goed , dacht bij mezelf werken allebei hard , mischien een mooie auto voor de deur.
om hierbij al onze spaarcenten op te maken vond ik zonde dus waarom geen finciering , zoals bijna iedereen.
ik div firma's gecontacteerd, kwam er dus een A code uit, ik naar de bank uitdraai bkr gevraagd , koste me nog geld ook.
bleek dus na talloze telefoontjes dat het ging om een krediet uit 1992 notabene , die niet was afgeboekt, omdat de rvs financiele diensten uberhaupt niet wisten dat ik failliet was, laat staan een schone lei had.
ik de betreffende verantwoordelijke gebeld, deze reageerde alsof hij die zevenduizend gulden uit eigen zak had moeten betalen, en dat ik hun al die tijd op hun geld had laten wachten , en dar het tijd was dat ik ook maar eens moest wachren dat die bkr codering verdween
wat kan ik hier in godsnaam aan doen?
ben al bijna tien jaar keurig mijn rekeningen op tijd aan het betalen, en word extra gestraft na al die jaren, wanneer houd dit op.
we willen een normaal leven , na het faillisent
ben in 1996 failliet gegaan met mijn bedrijf, door een rechtzaak met geld in het vooruitzicht duurde het zeer lang voordat ik in de schuldsanering ging, betaalde keurig op tijd af , en kwam in 2003 met een zgn schone lei.
ben tweeverdiener , verdien beide goed , dacht bij mezelf werken allebei hard , mischien een mooie auto voor de deur.
om hierbij al onze spaarcenten op te maken vond ik zonde dus waarom geen finciering , zoals bijna iedereen.
ik div firma's gecontacteerd, kwam er dus een A code uit, ik naar de bank uitdraai bkr gevraagd , koste me nog geld ook.
bleek dus na talloze telefoontjes dat het ging om een krediet uit 1992 notabene , die niet was afgeboekt, omdat de rvs financiele diensten uberhaupt niet wisten dat ik failliet was, laat staan een schone lei had.
ik de betreffende verantwoordelijke gebeld, deze reageerde alsof hij die zevenduizend gulden uit eigen zak had moeten betalen, en dat ik hun al die tijd op hun geld had laten wachten , en dar het tijd was dat ik ook maar eens moest wachren dat die bkr codering verdween
wat kan ik hier in godsnaam aan doen?
ben al bijna tien jaar keurig mijn rekeningen op tijd aan het betalen, en word extra gestraft na al die jaren, wanneer houd dit op.
we willen een normaal leven , na het faillisent
-
Gast
Als het goed is, heb je een faillisementsverklaring. Werken de partijen niet mee, dan kun je naar de rechter stappen. Stel ze verantwoordelijk voor eventuele schade die je hebt geleden door de codering. Dan piepen ze wel anders.
-
visje
Er is ook een geschillencommissie. Hier kun je een klacht indienen dit kost aanmerkelijk minder dan de gang naar de rechter.
-
chayenna
hallo,ik hen ook een onterechte codering van de abn_amro
maar het blijkt dat splvion de coderingen doen
maar het blijkt dat splvion de coderingen doen
-
PDD
via dit adviesbureau kun je proberen een hypotheek af te sluiten. zeer goeie ervaring mee. met 2 coderingen een lening kunnen krijgen.
http://www.belfin.nl/
http://www.belfin.nl/
-
Gast
doe nu maar wat visje zecht en ga naar de geschillen commisie, en ga vooral niet in zee met mallavide bedrijfjes die je op internet dood gooien met spam.
En je de nek omdraaien met te hoge rente, die je in je levens dagen niet meer kunt aflossen.
En je de nek omdraaien met te hoge rente, die je in je levens dagen niet meer kunt aflossen.
-
catrientje
het maakt niet veel uit of een codering terrecht is of niet, feit blijft dat hij er staat, er zijn wel degelijk finciele instellingen die hypotheken vertstrekken met een negatieve codering, wat ze over algemeen wel vragen is een goed onderbouwd verhaal achter die bewuste codering, ik wil jullie een tip geven, typ gewoon eens in de zoekbalk van GOOGLE in: lenen met negatieve codering, daar krijg je heel veel sites te zien en instellingen die WEL hypotheken vertstrekken met een negatieve BKR codering.
Succes allemaal...
groetjes Gaby
Succes allemaal...
groetjes Gaby
-
claire197222
ik heb ook een lening nodig, maar kwamen er achter dat er diverse coderingen waren bij BKR.
echter er is er maar 1 van ons bij de rest is een ander adres is andere plaatsen waar wij nog nooit gewoond hebben en 1 is van de vorige bewoner van dit huis die al 6 jaar dood is.
dat klopt toch niet en als je BKR erover aanspreekt zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en dat de instanties die de codering hebben doorgegeven het moeten herstellen.
ik vind dit nogal krom. nu heb je een keer echt geld nodig en dan is er niemand die je wilt helpen en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
ookal kun je aantonen dat die coderingen onterecht zijn is er niemand die helpt.
echter er is er maar 1 van ons bij de rest is een ander adres is andere plaatsen waar wij nog nooit gewoond hebben en 1 is van de vorige bewoner van dit huis die al 6 jaar dood is.
dat klopt toch niet en als je BKR erover aanspreekt zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en dat de instanties die de codering hebben doorgegeven het moeten herstellen.
ik vind dit nogal krom. nu heb je een keer echt geld nodig en dan is er niemand die je wilt helpen en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
ookal kun je aantonen dat die coderingen onterecht zijn is er niemand die helpt.
-
Blond en slim
-
M.T.
Hi Chayenna,
Solveon kan inderdaad die codering hebben doorgegeven, maar ze sturen je door naar ABN om het eraf te halen, en vervolgens zeggen die weer dat je bij Solveon moet zijn.... ben jij ook zover nu of heb je al het geluk dat je een van de partijen mag aanspreken op je probleem? Van Solveon hebben we tenminste nog een brief gehad dat we bij ABN moeten zijn. ABN reageert gewoon nergens op en zegt alleen telefonisch dat we bij Solveon moeten zijn (zucht
)
En Claire:
Jeetje mina!!! Dit is toch niet normaal???!!! Iemand die al 6 jaar dood is en registraties van plaatsen waar je nog nooit hebt gewoond??
Dit snap ik niet, hoe kan dat dan, BKR registraties en leningen e.d. staan toch op naam?? Als dit klopt zou dit wel heeel erg slordig zijn.
De bedrijven die registraties mogen uitdelen zouden veel meer verantwoording af moeten leggen maar ik vind ook dat het BKR er een rol in heeft om regels aan te scherpen en te bewaken zodat dit soort dingen niet meer kan gebeuren.
Volgens Solveon gaan die BKR-meldingen gewoon automatisch uit hun systeem naar BKR, die staan gewoon ingeprogrammeert om uit te gaan als andere zaken in het systeem niet volledig zijn (betaald dus, volgens het systeem) op bepaalde data. Er hoeft maar ergens anders in het proces een klein foutje gemaakt te zijn (en blijkbaar kunnen ze ook al mensen per ongeluk aan verkeerde adressen koppellen??) en je bent mooi de pisang dus!
Succes allemaal.
Wie ook nog een vergelijkbare ervaring heeft, meld het hier, we zijn nog steeds benieuwd
M.T.
Solveon kan inderdaad die codering hebben doorgegeven, maar ze sturen je door naar ABN om het eraf te halen, en vervolgens zeggen die weer dat je bij Solveon moet zijn.... ben jij ook zover nu of heb je al het geluk dat je een van de partijen mag aanspreken op je probleem? Van Solveon hebben we tenminste nog een brief gehad dat we bij ABN moeten zijn. ABN reageert gewoon nergens op en zegt alleen telefonisch dat we bij Solveon moeten zijn (zucht
En Claire:
Jeetje mina!!! Dit is toch niet normaal???!!! Iemand die al 6 jaar dood is en registraties van plaatsen waar je nog nooit hebt gewoond??
Dit snap ik niet, hoe kan dat dan, BKR registraties en leningen e.d. staan toch op naam?? Als dit klopt zou dit wel heeel erg slordig zijn.
De bedrijven die registraties mogen uitdelen zouden veel meer verantwoording af moeten leggen maar ik vind ook dat het BKR er een rol in heeft om regels aan te scherpen en te bewaken zodat dit soort dingen niet meer kan gebeuren.
Volgens Solveon gaan die BKR-meldingen gewoon automatisch uit hun systeem naar BKR, die staan gewoon ingeprogrammeert om uit te gaan als andere zaken in het systeem niet volledig zijn (betaald dus, volgens het systeem) op bepaalde data. Er hoeft maar ergens anders in het proces een klein foutje gemaakt te zijn (en blijkbaar kunnen ze ook al mensen per ongeluk aan verkeerde adressen koppellen??) en je bent mooi de pisang dus!
Succes allemaal.
Wie ook nog een vergelijkbare ervaring heeft, meld het hier, we zijn nog steeds benieuwd
M.T.
-
M.T.
En oh ja, een dure hypotheek waarbij we dure levensverzekeringen en al wat niet meer verplicht erbij aangesmeerd krijgen, die kunnen we misschien wel krijgen. Maar als de zaak dan eindelijk rond is, dan kunnen we dus niet meer even oversluiten naar een goedkopere NHG hypotheek.
En de financiële schade dan?? ABN geeft nu al niet thuis dus dat winnen we nooit en duurt hartstikke lang allemaal.
Dan zitten we heel lang vast aan bijvoorbeeld de DSB bank (door die verzekeringen e.d. wordt je hypotheek vaak hoger dan de waarde van je huis en ben je dus getrouwd met een onderneming die werkt met bijvoorbeeld DSB, wij weten dit van een medewerker van Postkrediet).
Wij proberen het dus eerst op te lossen en gaan dan pas kopen, we huren nu maar we lopen nu al financiële schade omdat kopen voor ons belastingtechnisch voordeel op zou leveren.
M.T.
En de financiële schade dan?? ABN geeft nu al niet thuis dus dat winnen we nooit en duurt hartstikke lang allemaal.
Dan zitten we heel lang vast aan bijvoorbeeld de DSB bank (door die verzekeringen e.d. wordt je hypotheek vaak hoger dan de waarde van je huis en ben je dus getrouwd met een onderneming die werkt met bijvoorbeeld DSB, wij weten dit van een medewerker van Postkrediet).
Wij proberen het dus eerst op te lossen en gaan dan pas kopen, we huren nu maar we lopen nu al financiële schade omdat kopen voor ons belastingtechnisch voordeel op zou leveren.
M.T.
-
WSNP
Hoe zit het dan als je een schuldsanering (WSNP)hebt gehad?
Wij hebben deze 2 jaar geleden met goed gevolg en een flink betalingspercentage(±30%) beeindigd.
Ondanks allerlei beloften dat je een schone lei hebt zit je nog voor min. 5 jaar aan zo'n BKR Codering vast.
Of heeft iemand goede tips cq sugesties hoe je dan toch een hypotheek kunt krijgen? Huren is tegenwoordig duurder!
Gr,
WSNP
Wij hebben deze 2 jaar geleden met goed gevolg en een flink betalingspercentage(±30%) beeindigd.
Ondanks allerlei beloften dat je een schone lei hebt zit je nog voor min. 5 jaar aan zo'n BKR Codering vast.
Of heeft iemand goede tips cq sugesties hoe je dan toch een hypotheek kunt krijgen? Huren is tegenwoordig duurder!
Gr,
WSNP
-
Blond en slim
Er wordt GEEN NHG verstrekt indien:
Loonbeslag is gelegd
Registratie 1 t/m 4 (oude 1 t/m acht), een lopende sanerings krediet of een lopende schuldbemiddeling
NHG kan ondanks zo'n A registratie of codering 1 (oude 2) WEL worden verstrekt indien:
Hertselcode bij BKR staat vermeld (H) of;
De lening bij BKR als ingelost staat vermeld of;
De oude geldgever verklaart dat de achterstanden zijn ingelopen of de zaak is afgelost.
NHG kan in mijn ogen dan ook wel bij een reeds beeindigde Saneringskrediet. Let wel, NHG heeft er geen problemen mee, de bank mag zelf zwaardere eisen stellen en je dan alsnog niet accepteren. De meeste volgen echter de regels/criteria van NHG zelf.
Bel anders met NHG te zoetermeer (www.nhg.nl)
-
frisobeijers1
Ls,
Ook ik ben met mijn grote gezin en mijn bedrijf de dupe van een onjuiste a codering van het BKR. Ondanks het feit dat ik alles heb afgelost en snel naar de rabobank ben gegaan heeft men bij de
ABN AMRO me nog een trap na gegeven door me een codering te geven die ik de komende 5 jaar niet meer kwijt ben. Ik ben niet op de hoogte gesteld dat men dit ging doen. Mijn advocaat start nu een proces waarbij wij een enorme claim bij de abn amro gaan neerleggen.
JB
Ook ik ben met mijn grote gezin en mijn bedrijf de dupe van een onjuiste a codering van het BKR. Ondanks het feit dat ik alles heb afgelost en snel naar de rabobank ben gegaan heeft men bij de
JB