LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stoppen, zónder kosten!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Idee

Stoppen, zónder kosten!

Ongelezen bericht door Idee »

Zou het niet netjes zijn als DEXIA ons zou aanbieden om kosteloos te stoppen? Dan zijn we al onze inleg kwijt, wat voor ons al veel geld is, maar hoeven we verder niet meer krom te liggen van ellende! DEXIA kan de aandelen dan verkopen als het moment geschikt is!
Wie zou hier voor zijn?

rob v.d.

Re: Stoppen, zónder kosten!

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Lumineus! Maar het idee is al enkele malen eerder gelanceerd. Tuurlijk zijn vele gedupeerden vóór, het vervelende is echter dat Dexia tegen is.
vr.gr.

Mo

Ongelezen bericht door Mo »

Misschien een idee om daar een gezamelijke brief voor op te stellen, en deze naar DEXIA te sturen, alhoewel ik niet het idee heb dat zij daar toe bereid zullen zijn

ad b.

Ongelezen bericht door ad b. »

Ook ik zou een voorstander zijn om te stoppen met betalen en deze hele kwestie als afgedaan beschouwen. Hoewel ik zelf het gehele bedrag ineens betaald heb neem ik dat verlies liever nu ineens, dan in de zenuwen zitten wat ik in november a.s. moet gaan betalen !
Daar komt bij, dat ik ook maandelijks nog voor de Winstver10dubbelaar betaal en nog jaren !!! met mijn ellende vooruit kan.

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

In principe ben ik het ermee eens, maar dan zou ik er graag bij willen zien dat de restschuld kwijtgescholden wordt. Zodat een heleboel onder ons gewoon een huis kunnen kopen, zonder gezeur.

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Natuurlijk zou ik dat willen, maar je denkt toch zeker niet dat Dexia daar intrapt. Forget it.

Idee

DEXIA doet ons een VOORSTEL, wij kunnen toch ook een VOORSTEL doen?

Cees

Ongelezen bericht door Cees »

Goed plan,

Maar aan wie moet dexia KPN QWEST dan verkopen en waneer zijn AHOLD en KPN weer op een zijn oude koers dan ben ik waarschijnlijk al met pensioen en dat duurt nog wel wat jaartjes

Idee

Kom op mensen, denk mee!

toet

Ongelezen bericht door toet »

Vergeet het maar dat dexia op dit aanbod ingaat.Nu is het innen en innen je hebt hem gehoord in de uitzending van radar hij moet wel anders kost het zijn bedrijf hij vecht ook.Mijn aandelen waren trouwens binnen een paar dagen verkocht heb ook niet kunnen nadenken en wist niet hoe alles in zijn werk ging.Als ik alles kon terug draaien zou ik zelf als het ging de aandelen opkopen en wachten.Als alles mis gaat met de rechtzaak ben ik net zoveel kwijt.toet

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Het zou voor vele van ons denk ik een hele mooie oplossing zijn. Waarom voor Dexia niet?
Zij verkopen de aandelen wanneer de tijd gunstig is en dan steken ze alsnog geld in hun zak. Tenminste dat lijkt mij.
Dan hebben hun geen verlies geleden (ja voor een tijdje) en wij zijn ook weer opgelucht.
Wij kunnen de hele kwestie dan vergeten en verder gaan.
Lijkt mij een goed plan.

Gesloten