hallo daar !
voor een dikke 18 maanden geleden kreeg ik ook iemand aan de deur van kinderparde.
hij vertelde me dat ze voor kinderen leuke pakketjes hadden met dvd spellen, en tijdschiften, ik zeg op mijn beurt, dat hier geen kleintjes in huis lopen dus bedankt, oke zegt hij hoe oud is je zusje? zij was toen net 17, hij zegt daar hebben we ook leuke paketten voor, niet abbonent gebonden, en was iets van een malig 10 euro! zoals hitkrant enzo... oke, leek haar leuk dus we doen het (zoww stom

) maar goed, uit eindelijk kinder spellen en tijdschriften, denk prima betaal wel en krijg accepgiro, en was meer dan er werd gezegd en 3 maand geaboneerd! mijn eigen schuld dacht ik nog, laat maar betaal wel. in die tijd eigelijk niet meer aan gedacht en heb dus niet betaald kwam ik achter, ik bellen naar kinderparade dat was achter in het jaar 2005 en had nog iets van 26,-€ openstaan, ik zeg nog stuur maar een accepgiro, en vraag nog op ik het dan kan op zeggen, ik zou dan nog 1 kwartaal krijgen en via de site moest ik het opzeggen... ik naar de site en ja hoor, een sms sturen van 1,30 ofzo en zou dan automatisch een email krijgen en een brief thuis, nooit gehad dus! en de accepgiro ook niet. en sta er ook niet meer bij stil. dikke 18 maanden gaan voorbij nooit wat van ze gehoord geen brief, geen belletje helemaal niks! ondertussen ben ik 9 maand zwanger geweest is m,n dochertje alweer 4 maand en nu deze maand krijg ik een icasso! fiad! wil ik deze incassobureau bellen, geen gehoord, niet aanwezig, word niet terug gebeld.... en 2 weken later krijg ik een nieuwe incasso brief, of ik ff dik het dubbele wil betalen dan 2 week terug! ik weer proberen te bellen, krijg een grietje aan de telefoon begin dus over mijn incasso brief, zij scheept mij af over dat zij er niks van af weet en dat de gene die er over gaat even weg is, ze wil m,n nummer noteren zodat hij terug kan bellen, ik zeg weer van ik bel later nog wel een keer, waarop zij zegt... dat zal moeilijk worden want hij is niet zo vaak aanwezig!!!! wat voor een icassobureau is dit!!! zit er ergens op het platte land een boer.. en zijn vrouw de telefoon aan neemt en meneer de koeien melkt? ik heel de dag wachten op een telefoontje, maar nee geen telefoon... oke, krijg de **** betaalde de eerste incasso, die was nog niet zo veel. tot op heden heb ik nix meer gehoord, ik vind dit maar vreemd, na zo,n 18 maanden komt er iemand bij kinderparade achter oh de mevrouw heeft nog niet betaald, ff incasso sturen... dikke 18 maanden later... nouja, in iedergeval, deugt dat zaakje niet. net asl ind e brief komen 2 plaatsen voor Mill en Boxmeer... ik vind het vreemd.
suc6 allemaal met de zaak.
groetjes linda