LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Tal
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 feb 2005 20:53

Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Tal »

Wie kan mij helpen aan een keukenleverancier die:
Een vrijblijvende offerte maakt met:
een specificatie van de netto prijzen voor:
merk en type kasten
merk en type apparatuur
merk en type werkblad
Plaatsingskosten gebaseerd op reële tijd benodigd voor het monteren.
Transportkosten.
Bereid is te leveren volgens consumentenbond verkoopvoorwaarden.
Inzicht wil geven in de kostenstruktuur van zijn bedrijf om zo het verloren gegane vertrouwen van vele keukenkopers terug te winnen.

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan ik niet, maar wanneer je dit bovenstaande nu netjes uitprint en voorlegt aan de verkoper in een winkel, krijg je wellicht direct de antwoorden.
Krijg je ze niet, of onvolledig, of men draait eromheen, dan weet je dat je bij de verkeerde zaak bent.

S.

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb eerst enkele berichten gelezen. Mijn vriend en ik herkennen het gevoel van uitgelachen worden door een verkoper, omdat wij 2 mannen zijn.

Onlangs is onze nieuwe keuken geplaatst. Deze hebben wij gekocht bij Altis SieMatic Keukens (Harense Smid) in Oss.

Wij kunnen niets anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.

In Oss werden wij geholpen door Patrick Spijkers. Deze man heeft een enorm respect (en veel geduld) aan ons getoond. Mede door zijn kennis van keukens en de creativiteit en duidelijkheid, hebben wij nu onze droomkeuken van SieMatic.

SieMatic en Patrick, dank jullie wel.

Robert en Erick.
Bijvoorbeeld!

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn vele goede keukenzaken in Alphen!
Het ligt er een beetje aan wat je uit wilt geven, De Knikker en Goedhart zijn prima in de duurdere luxe keuken.
Keukentrend en Uwkeukenadviseur verkopen de midden en onderprijsjes, ook veel goede berichten over vernomen!
Ga op je gevoel af, wordt je goed geholpen en bieden zij wat je zoekt tegen een redelijke prijs dan doe je zaken en anders niet.
Succes!!
Of deze bijvoorbeeld!

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben onlangs een keuken aangeschaft bij een klein keukenzaakje in Middelburg.
De eigenaar werkt alleen vanuit een soort loodsje in een verzamelgebouw. Hij heeft maar 5 keukens opgesteld staan en in 1e instantie dachten we: wegwezen, hier valt niks te zien, maar de eigenaar
Of deze!

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Je ziet dus dat als je even gaat zoeken op dit forum, je goede bedrijven tegen zult komen. Mijn vraag aan jou is hoeveel ervaring jij hebt met het kopen van keukens? Wat levert het voor jou om deze vraag namens vele keukenkopers te stellen? Ben jezelf op zoek naar een keuken of ben je bijvoorbeeld een marktonderzoeker (of wellicht iemand van Tros Radar zelf!)?

KS

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Inzicht wil geven in de kostenstruktuur van zijn bedrijf om zo het verloren gegane vertrouwen van vele keukenkopers terug te winnen.
Als u mij dan inzicht wil geven in de kostenstructuur van uw huishouden en de loonstrookjes van u en uw gezinsleden......

gelijk oversteken???

Gast

Re: Op zoek naar de keukenleverancier!!!

Ongelezen bericht door Gast »

inzicht van kostenstructuur is te verkrijgen via onderzoek van de Rabobank.
hieruit blijkt dat de nettowinst rond de 7% ligt. Dus gemiddelt wordt er een beetje winst gemaakt op een keuken (of is winst een vies woord)
de rest is standaard bij een beetje keukenzaak.

Gesloten