| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] graag zou ik jullie advies willen weten
-
gedupeerde
graag zou ik jullie advies willen weten
Hallo mensen op dit forum,
Ik ben ook een gedupeerde die een winstverdriedubbelaar heb afgesloten. Begin volgend jaar zal deze aflopen. Toen ik de overeenkomst afsloot, dacht ik dat dit een manier van sparen was, maar wist niet dat ik een grote lening aanging. Afgelopen zomer wist ik pas dat ik een grote restschuld zal hebben door het instorten van de aandelenbeurs. Dat dit mogelijk was heb ik nooit begrepen. Dit las ik ook niet uit de folder van legiolease.
Ik heb mij aangesloten bij de stichting Leaseverlies. Tevens volg ik dit forum al een geruime tijd. Onder de reacties zie ik heel veel verschillende meningen. De een betaald zijn restschuld niet, de ander tekent wel de dexia-aanbod met akkoord of niet akkoord en weer een ander reageert niet op het aanbod. Ook sturen sommigen aangetekende brieven, zoals de voorbeeldbrief van meneer Blok.
Ik heb het dexia-aanbod ontvangen. Onlangs ook een herinneringsbrief van dexia gekregen, omdat zij nog geen reactie van mij hebben gekregen.
Graag zou ik advies willen over de volgende vragen;
- is het verstandig om te reageren op het dexia-aanbod?
- is het verstandig om de voorbeeldbrief van meneer Blok te versturen?
- waarom moet ik nu al beslissen terwijl mijn overeenkomst volgend jaar afloopt?
- hadden jullie ook het gevoel dat de heer Bruneel niet overtuigend klonk met zijn argumentatie tijdens de uitzending van trosradar?
Ik hoop echt dat de stichting leaseverlies de rechtzaak wint tegen dexia. Ik wil niet de hele tijd mij zorgen maken over de restschuld. Ik voel me misleid en hoop dat het recht zegeviert. Tot die tijd hou ik goede moed. Ik hoop voor een ieder die ook gedupeerd is dat het jullie goed gaat.
Graag zou ik van jullie advies willen op de hierboven gestelde vragen. Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp en moeite.
Met vriendelijke groet,
Een legiolease-gedupeerde
Ik ben ook een gedupeerde die een winstverdriedubbelaar heb afgesloten. Begin volgend jaar zal deze aflopen. Toen ik de overeenkomst afsloot, dacht ik dat dit een manier van sparen was, maar wist niet dat ik een grote lening aanging. Afgelopen zomer wist ik pas dat ik een grote restschuld zal hebben door het instorten van de aandelenbeurs. Dat dit mogelijk was heb ik nooit begrepen. Dit las ik ook niet uit de folder van legiolease.
Ik heb mij aangesloten bij de stichting Leaseverlies. Tevens volg ik dit forum al een geruime tijd. Onder de reacties zie ik heel veel verschillende meningen. De een betaald zijn restschuld niet, de ander tekent wel de dexia-aanbod met akkoord of niet akkoord en weer een ander reageert niet op het aanbod. Ook sturen sommigen aangetekende brieven, zoals de voorbeeldbrief van meneer Blok.
Ik heb het dexia-aanbod ontvangen. Onlangs ook een herinneringsbrief van dexia gekregen, omdat zij nog geen reactie van mij hebben gekregen.
Graag zou ik advies willen over de volgende vragen;
- is het verstandig om te reageren op het dexia-aanbod?
- is het verstandig om de voorbeeldbrief van meneer Blok te versturen?
- waarom moet ik nu al beslissen terwijl mijn overeenkomst volgend jaar afloopt?
- hadden jullie ook het gevoel dat de heer Bruneel niet overtuigend klonk met zijn argumentatie tijdens de uitzending van trosradar?
Ik hoop echt dat de stichting leaseverlies de rechtzaak wint tegen dexia. Ik wil niet de hele tijd mij zorgen maken over de restschuld. Ik voel me misleid en hoop dat het recht zegeviert. Tot die tijd hou ik goede moed. Ik hoop voor een ieder die ook gedupeerd is dat het jullie goed gaat.
Graag zou ik van jullie advies willen op de hierboven gestelde vragen. Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp en moeite.
Met vriendelijke groet,
Een legiolease-gedupeerde
-
Josephine
Re: graag zou ik jullie advies willen weten
Ik wilde U vragen kreeg U ook al de herinnering voor de datum van 10 april (die datum moet ik beslissen)en ik weet
nu nog steeds niet wat ik moet doen.Mijn contract eindigt
eind december. Waarom nu al beslissen op het aanbod?
Wie kan mij raad geven??? De Stichting Leaseverlies heb ik
ook gemaild maar zwijgt in alle talen.
Wie helpt mij.............
Dank U!!!!!!!!!
nu nog steeds niet wat ik moet doen.Mijn contract eindigt
eind december. Waarom nu al beslissen op het aanbod?
Wie kan mij raad geven??? De Stichting Leaseverlies heb ik
ook gemaild maar zwijgt in alle talen.
Wie helpt mij.............
Dank U!!!!!!!!!
-
Anita
Hallo,
Probeer het eens bij de vereniging payback, www.pay-back.nl,
misschien wordt je daar iets wijzer van.
Groetjes en sterkte Anita
Probeer het eens bij de vereniging payback, www.pay-back.nl,
misschien wordt je daar iets wijzer van.
Groetjes en sterkte Anita
-
Han
1. Als je reageert cq. ingaat op het Dexia aanbod, verlies je je recht als de Stichting Leaseverlies in het gelijk wordt gesteld.
Je kan ook nog hopen op een stijging van de koersen. Hoop doet leven.
m. vr. gr.
Han
Je kan ook nog hopen op een stijging van de koersen. Hoop doet leven.
m. vr. gr.
Han
-
Myra
Beste gedupeerde, je email-adres klopt niet.