LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] met wie vliegt neckermann nu

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

met wie vliegt neckermann nu

Ongelezen bericht door Gast »

met wie vliegt neckermann nu????

Gast

Re: met wie vliegt neckermann nu

Dat is nog een verrassing voor u,anders neckerman bellen.(niet Apeldoorn)

Gast

Nou dat vroeg ik mij ook al af. Oh, maar je mag me gerust bellen hoor!

Gast

kijk op www.wereldwijzer.nl/nd.nl
en daar leest u dat ze met martinair in zee zijn gegaan voor de verre bestemmingen.kijkt u maar

Gast

De wereldwijzer wijst je zo de weg. Ik kan er nog steeds niet mee overweg.Je moet eerst inloggen wil je wat mogen weten.!!!!!!! :shock:

Gast

Dat klopt! Daarom staat daar ook weinig of geen flauwe kul op zo als hier! :idea:

Gast

klik er op en je hoeft niet in te loggen heb ik ook niet gedaan

Gast

kijk eerst voor je gaat zeuren :wink:

Gast

Maar als je daar wilt mee "praten"moet je je eigen wel degelijk eerst registreren en aanmelden. Info kun je zo zien!

Gast

Ja,dat is zo.Dat heb ik al gezien. Maar ik doe niet zo vlug inloggen meer
Daar ben ik toch wel huiverig voor.Vandaar dat ik kijk en wat lees daarop.Misschien dat ik me nog eens bedenken zal maar nu nog niet. :shock:

Gast

Inderdaad. Wees daar maar voorzichtig mee, anders krijg je weer dat geneul.

Maar toch blij ik wel nieuwsgierig met wie ze gaan vliegen. Ja, met Martinair, maar heeft die dan ineens zoveel vliegtuigen erbij?

Gast

Een ding is zeker,ze hebben een grote vloot en wordt veel ingezet.
En trouwens h.v ook. In iedergeval kom je weg. en ook weer terug.
Maar dat zal je wel horen van je tour operator. succes !"@ :lol:

Gast

Op de site van Thomas Cook & Neckermann is onderstaand persbericht te vinden.
18 februari 2005

Thomas Cook vliegt met Martinair

Na het verbreken van de overeenkomst met HollandExel, is Thomas Cook een contract aangegaan met Martinair om te vliegen naar de verre bestemmingen. Het overgrote deel van alle Thomas Cook vliegvakanties in Europa werd al door Martinair en Transavia verzorgd en nu zijn dus ook de verre bestemmingen daar aan toegevoegd. Door de overeenkomst met Martinair biedt Thomas Cook gegarandeerde continuïteit en kwaliteit van alle vluchten.

Voor het resterende winterseizoen dat tot eind maart loopt, wordt nu vanaf Amsterdam het merendeel van de bestemmingen aangevlogen met Martinair. Per april zal Martinair voor Thomas Cook met een Boeing 767 vanaf Schiphol naar de volgende bestemmingen vliegen: Mexico, Cancun, 2 keer per week/ Dominicaanse Republiek, Puerto Plata, 2 keer per week en Punta Cana, 3 keer per week/ Cuba, Holguin en Varadero, 1 keer per week en vanaf eind juni Kenia, Mombasa, 1 keer per week.

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ziet u gast dat het goed zou komen !!!!!!Ik heb het u gezegd. Zowel Martinair als transavia gaan op die bestemmingen vliegen. Dus kan u gerust zijn over uw vakantie-U vertrekt met Martin air of transavia.
Ik zou zeggen een prettige voortbreiding op uw reis. m.vr gr Nel

Gast

nou nel ik had ook gewoon naar je moeten luisteren inderdaad vandaag gebeld door d reizen en ik ga nog eerder op vakantie ook ipv zaterdag gaan we nu al de donderdag.
was ff wat regelen op het werk maar gaf geen problemen.
nu nog ff zorgen dat mijn voorganger in t vliegtuig mijn voetjes masseert .........hihihiihih groetjes bitchie

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Er is vast wel iemand die het voor je wilt doen Hardstikke fijn voor je,en een fantastische vakantie voor je gewenst.We krijgen regelmatig het schiphol krantje in de bus waar veel instaat en telefoon nummers.Dus we worden goed op de hoogte gehouden.Omdat we in de buurt van schiphol wonen krijgen we dat krantje. Ga lekker genieten en een goede reis. Groetjes Nel :lol: :!:

Gast

nou dan vlieg ik over je heen en zwaai ik naar je hoor oja wij gaan met martinair.
ik kan nu eindelijk zonder zorgen genieten van voorpret...
nou doeiiiiiiiiiii (ik zet mijn man gewoon in de stoel voor mij haahahhh)

Gast

Walgelijk- en kinderachtig chatgedrag!

Gast

Beste laatste gast. Wat doe JIJ dan hier? Doorbladeren, zou ik zeggen!

Gesloten