@home komt afspraken niet na
Geplaatst: 21 feb 2005 12:20
Hieronder kunt u een verhaal lezen die ik meegemaakt heb met@home. deze mail is ook na (weer!!)telefonisch contact te hebben gehaad met @ home verstuurd t.a.v de persoon met wie ik had gesproken.
Ik heb met meer dan 15 personen gesproken en ieders hebben ze mijn toevertrouwd hun afspraak na te komen dit is echter nog noit gebeurd.
ik vraag me af of er nog meer mensen zijn???
Jan Timmermans
-----------------------------------------
Goedemorgen,
Graag wil ik nu via email het misschie duidelijk maken dat ik zeer ontevreden ben.
Ik heb nu met tientallen mensen gesproken over mijn probleem. Elke keer is mij toegezegt dat het opgelost zou worden en telkens is dit niet gebeurt.
Korte beschrijving van mijn vehaal.
Nu met @ home.
Ik was afgesloten omdat ik een rekening niet zou hebben betaald.
Na telefonisch contact te hebben gehad met meerdere personen bleek er maar 1 geluisterd te hebben en wat genoteerd van mij te hebben.
Het probleem is dat ik wel degenlijk betaald heb (95.90 euro wat nog openstaat) mij was gevraag de bewijzen op te sturen 1. via mail naar [email protected] moeilijk als je geen internet heb(deze hebben jullie afgesloten , ooh ja das waar) maar ik heb het via mijn werk gedaan) 2. per fax.
Week later wordt ik ineens weer aangesloten.
Weer een week later afgesloten dus ik bel op…. Ja meneer u zit vast aan een incasso bureau.. ??? Ik leg uit dat ik de bewijzen heb gstuurd. Nogmaals wordt mij gevraag de fax te sturen wederom weer gedaan en tevens tips gekregen van het incasso bureau om ale namen en faxen te bewaren + datum van aflevering van de fax.
Fax is aangekomen volgens eht evrzend rapport. Op de fax staat o.a.:
1. refnr 2333930
2. klantnumer oude + nieuwe
3. telebankieren afschrijft met bewijs van betaling. Waardoor er dus helemal niks open zou staan.
4. verkort verhaal + wie mij allemaal beloftes heeft gedaan maar geen aktie heeft ondernomen.
In de fax zet ik of zeeen mail wilen sturen naar [email protected]
Helaas zit ik nu nog op de mail te wachten….
Toen maar weer zelf gebeld voor de kerst +- 20 december weer het verhaal uitgelegd.
Antwoord " meneer we gaan alles uitzoeken en ik laat het u de eerste week na kerst weten" zo staat het ook in het verhaal bij mijn refnr.
En nee hoor geen telefoon…..
Weer bellen naar jullie…. (ondertussen zit de incasso waar ik ook kosten aan maak aan mijn oor te trekken van waar blijf het) sterker nog de incasso geeft aan dat jullie een bedrag van 2 x 95.90 euro heben opgegeven. ??? Ik geef aan aan de incasso dat dit niet klopt en bel weer met jullie.
Ik geef een oplossing aan jullie tot 2 maal dat ik gewoon de incasso betaal a 95.90 euro i.p.v. 2x 95.90. de incasso bureau geeft aan dat jullie dit bedrag hebben doorgegeven.
Na weer telefonisch contact krijg ik nog steeds te horen dat er 95.90 euro openstaat en ik geef aan dat er bij de incasso het dubbele openstaat. " meneer dit gaan we regelen want bij ons staat er 95.90 euro open. Ik ga de incasso belen en laat het veranderen" al 3 x beloofd door verschillende personen (namen heb ik nog hoor als je ze moet hebben)
Tot heden toe krijg ik van de week een brief van de incasso bureau dat @ home zoals verwacht weer niet gereageerd heeft….. Dat was gisteren 08-02-2005!!!!!!! 4 maaden verder??????
Ik draag als oplossing aan aan jullie telefoonmensen ik betaal wel de incasso en jullie zoeken uit waar mijn geld intern is gebleven bij jullie. Hoe makkelijk akan ik het jullie maken??? Het enigste wat jullie hoefde te doen zoals afgesproken was bellen naar bos gerechtsdeurwaarders en het juiste openstande bedrag vermelden meer niet!!!
Ik zou betalen en jullie zouden uitzoeken waar mijn geld was gebleven bij jullie "" want zoals een collega van jullie zei dat zou wel ergens " rond zwerven"
Ik werk zelf in een groot computer bedrijf en jullie begrijpen dat internet voor mij een noodzaak is.
Ik zit nu 4 maanden zonder internet.
Graag wil ik nu van jullie dat jullie mij per direct weer aansluiten zoals afgesproken was en voor mij het intern uitzoeken waar mijn geld gebleven is en ik wil nogmaals voor jullie graag de incasso per direct betalen als jullie even bellen met bos gerechtsdeurwaarders dat het bedrag 95.90 euro is en niet 191.80 euro is
Graag wil ik een mail terug dat deze mail in goede order is ontvangen.!!!
(..)
----------------------------------------------\
dit kreeg ik als antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben dit probleem doorgegeven aan Bos gerechtsdeurwaarders. Wij kunnen u helaas hierbij niet verder helpen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice
Snap iemand dit nou nog..? ik niet.
alle bewijzen faxen .mailen ,alle telefoontjes die ik heb moeten doen.alle beloftes die door heel veel mensen binnen @home zijn gedaan en ik ben weer net zover als bij af
wat kan ik hier nog aan doen????
Ik heb met meer dan 15 personen gesproken en ieders hebben ze mijn toevertrouwd hun afspraak na te komen dit is echter nog noit gebeurd.
ik vraag me af of er nog meer mensen zijn???
Jan Timmermans
-----------------------------------------
Goedemorgen,
Graag wil ik nu via email het misschie duidelijk maken dat ik zeer ontevreden ben.
Ik heb nu met tientallen mensen gesproken over mijn probleem. Elke keer is mij toegezegt dat het opgelost zou worden en telkens is dit niet gebeurt.
Korte beschrijving van mijn vehaal.
Nu met @ home.
Ik was afgesloten omdat ik een rekening niet zou hebben betaald.
Na telefonisch contact te hebben gehad met meerdere personen bleek er maar 1 geluisterd te hebben en wat genoteerd van mij te hebben.
Het probleem is dat ik wel degenlijk betaald heb (95.90 euro wat nog openstaat) mij was gevraag de bewijzen op te sturen 1. via mail naar [email protected] moeilijk als je geen internet heb(deze hebben jullie afgesloten , ooh ja das waar) maar ik heb het via mijn werk gedaan) 2. per fax.
Week later wordt ik ineens weer aangesloten.
Weer een week later afgesloten dus ik bel op…. Ja meneer u zit vast aan een incasso bureau.. ??? Ik leg uit dat ik de bewijzen heb gstuurd. Nogmaals wordt mij gevraag de fax te sturen wederom weer gedaan en tevens tips gekregen van het incasso bureau om ale namen en faxen te bewaren + datum van aflevering van de fax.
Fax is aangekomen volgens eht evrzend rapport. Op de fax staat o.a.:
1. refnr 2333930
2. klantnumer oude + nieuwe
3. telebankieren afschrijft met bewijs van betaling. Waardoor er dus helemal niks open zou staan.
4. verkort verhaal + wie mij allemaal beloftes heeft gedaan maar geen aktie heeft ondernomen.
In de fax zet ik of zeeen mail wilen sturen naar [email protected]
Helaas zit ik nu nog op de mail te wachten….
Toen maar weer zelf gebeld voor de kerst +- 20 december weer het verhaal uitgelegd.
Antwoord " meneer we gaan alles uitzoeken en ik laat het u de eerste week na kerst weten" zo staat het ook in het verhaal bij mijn refnr.
En nee hoor geen telefoon…..
Weer bellen naar jullie…. (ondertussen zit de incasso waar ik ook kosten aan maak aan mijn oor te trekken van waar blijf het) sterker nog de incasso geeft aan dat jullie een bedrag van 2 x 95.90 euro heben opgegeven. ??? Ik geef aan aan de incasso dat dit niet klopt en bel weer met jullie.
Ik geef een oplossing aan jullie tot 2 maal dat ik gewoon de incasso betaal a 95.90 euro i.p.v. 2x 95.90. de incasso bureau geeft aan dat jullie dit bedrag hebben doorgegeven.
Na weer telefonisch contact krijg ik nog steeds te horen dat er 95.90 euro openstaat en ik geef aan dat er bij de incasso het dubbele openstaat. " meneer dit gaan we regelen want bij ons staat er 95.90 euro open. Ik ga de incasso belen en laat het veranderen" al 3 x beloofd door verschillende personen (namen heb ik nog hoor als je ze moet hebben)
Tot heden toe krijg ik van de week een brief van de incasso bureau dat @ home zoals verwacht weer niet gereageerd heeft….. Dat was gisteren 08-02-2005!!!!!!! 4 maaden verder??????
Ik draag als oplossing aan aan jullie telefoonmensen ik betaal wel de incasso en jullie zoeken uit waar mijn geld intern is gebleven bij jullie. Hoe makkelijk akan ik het jullie maken??? Het enigste wat jullie hoefde te doen zoals afgesproken was bellen naar bos gerechtsdeurwaarders en het juiste openstande bedrag vermelden meer niet!!!
Ik zou betalen en jullie zouden uitzoeken waar mijn geld was gebleven bij jullie "" want zoals een collega van jullie zei dat zou wel ergens " rond zwerven"
Ik werk zelf in een groot computer bedrijf en jullie begrijpen dat internet voor mij een noodzaak is.
Ik zit nu 4 maanden zonder internet.
Graag wil ik nu van jullie dat jullie mij per direct weer aansluiten zoals afgesproken was en voor mij het intern uitzoeken waar mijn geld gebleven is en ik wil nogmaals voor jullie graag de incasso per direct betalen als jullie even bellen met bos gerechtsdeurwaarders dat het bedrag 95.90 euro is en niet 191.80 euro is
Graag wil ik een mail terug dat deze mail in goede order is ontvangen.!!!
(..)
----------------------------------------------\
dit kreeg ik als antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben dit probleem doorgegeven aan Bos gerechtsdeurwaarders. Wij kunnen u helaas hierbij niet verder helpen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice
Snap iemand dit nou nog..? ik niet.
alle bewijzen faxen .mailen ,alle telefoontjes die ik heb moeten doen.alle beloftes die door heel veel mensen binnen @home zijn gedaan en ik ben weer net zover als bij af
wat kan ik hier nog aan doen????