LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Zijn wij daar blij mee

ja
4
7%
nee
53
93%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Math »

Joost 1 e.a., in de brief die Dexia heeft gestuurd naar de rechtbanken en vervolgens naar advocaten wordt niet gepraat over schikken wel of niet, er is in deze brief alleen gevraagd om uitstel van rechtzaken en vooral de vonnissen die er aan komen deze maanden. Nu kun je wel hard roepen van ik schik niet want Dexia wilde ook niet schikken eerder en het is alleen maar vertragingstaktiek. Dat zal misschien wel allemaal waar zijn maar wat moet je doen als je een jaar geleden via een dagvaardiging een advocaat moest pakken, deze je zaak met of zonder toevoeging voorbereid, zich 100% inzet voor je, vervolggesprekken met je heeft, etc. Je gaat je advocaat die je belt met de mededeling of ik er mee eens ben om hem toestemming te geven de rechtzaak uit te stellen
en mij adviseert om wel de rechtzaak uit te stellen omdat anders er misschien een negatieve uitspraak uitrolt op 16.03.05 toch niet even zeggen van niks mee te maken, laat die rechtzaak doorgaan kost wat kost. Je hebt je vertrouwen gegeven aan die man, in mijn geval een vrouw en dan zou het m.i. niet verstandig zijn om zijn advies in de wind te slaan, alhoewel ik mij van binnen natuurlijk op zit te vreten. Maar niet allemaal roepen van ik wil geen uitstel en door laten gaan die handel, lijkt me wat te impulsief. Gr. Math.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Vandaag weer geen uitspraak, weer een maand uitstel. Zonder enige opgaaf van redenen.

Op mijn vraag of het iets met de uitstelvraag van dexia te maken had, was het antwoord; De rechter heeft dat gewoon beslist, u kunt als u wilt een schriftelijk verzoek om antwoord aan de rechtbank richten.

Gek word ik hiervan, dit is toch geen rechtspraak meer, maar puur belazeren. Ik was notabene in een tussenvonnis al in het gelijk gesteld.


Lfs Ad

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ja Ad, dat is balen.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door pluutje »

Ad,

Dit is toch van de gekke! Waar zijn ze mee bezig en wat zit hier achter?
Nog even dan kun je ook nog nieuwe schoenen opvoeren van het vele
lopen!
Is dit nu de negende keer?

Maar ja, om het nu op te geven is ook geen optie!
Hou de tanden er in en geef geen krimp!
Volgende keer is weer een kans.

Groeten,

Anton

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Deze lasten dekken geen juridisch risico met

betrekking tot de toestemmingsvereiste van de partner, welke zal afhangen van de uitspraak van

de Hoge Raad. De elementen hiervan zullen het voorwerp uitmaken van een toelichting in de

jaarrekening.
Misschien een schrale troost Ad,het was leuker geweest als er een uitspraak was geweest.

Succes.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door anne_ »

Ad wat verschrikkelijk jammer, moed houden hoor!!!!!!!

Gr. Anne.

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Julika »

Ad nog even vollhouden.
De slogan heet toch.: Samen zijn we sterk.

mijn vriendin heeft nu ook de deerde keer van Dexia een betalingsbevel -acceptgiro ontwangen. Ze is ook eegalease, maar is gestopt met betalingen op advies van Piet.
Ik ben benieuwd
of Dexia nog durft de deurwaarder te sturen.

LG Julika

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door woest »

Veel voor je geduimd vandaag, Ad, en sterkte had je wel nodig. maar nu omdat die laffe &*%#@#$%%^ weer hebben uitgesteld.

Ik hoop, dat je je kunt ontspannen vanavond; trek een lekker flesje open en laat ze de $#@&***& krijgen.

Dat tussenvonnis is toch geldig!?!

Ze komen aan de beurt, dat is zeker!

Sterkte,
Loes

ik ben er net
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2004 18:26

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Ad het is verdomde jammer dat er rechters zijn die zich voor het karretje laten spannen,
ik heb vandaag ook een brief gekregen zo van uitstel in het belang van
..... en je kent het wel.
Wel ik bel morgen mijn advocaat en vraag wel wat het beste is.

Ik wens je veel sterkte toe en veel succes.
Laat je in elk geval niet opzij zetten Ad.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door rust »

dexia zit fout en dat weten ze. Net nu we bij de eindstreep zijn haalt dexia ons onderuit. De waarheid zal nooit boven water komen, het wordt verdoezelt door de politiek en de banken die onder één hoedje spelen. Wanneer staat het gewone volk op. Wordt het nu geen tijd voor harde actie. Geen infoavonden, maar met zijn allen naar de dexia honden om verhaal te halen.
Het gaat verdomme om ons geld wat ons afhandig is gemaakt, er bestaat helemaal geen schuld en er bestaat ook geen contract, zolang dexia niet het tegendeel bewijst.
Hoe lang laten we nog met ons sollen? In wat voor land leven we dat een bank zijn wil kan opleggen aan een rechtssysteem, dat rechtvaardig zou moeten zijn. Een bank die speelt met de belangen van burgers en hen tot waanzin drijft door te traineren en te vertragen, gezinnen in het ongeluk stort.
Wie is er voor Actie? Er moet meer publiciteit komen. anders wordt het in de doofpot gestopt.
D.B. moeten ze opknopen aan de hoogste boom die er bestaat.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Inderdaad meer publiciteit. Laat ze eens in de krant zetten dat Tros radar gelezen moet worden als men op de hoogte wil zijn van wat de gedupeerden denken over deze zaak.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Piet »

Er zijn grenzen bereikt, sterker er zijn grenzen overschreden.
Democratische grenzen, ik heb recht op recht.
De macht van de banken moet doorbroken worden.
Leven wij in een democratisch land?
Geen uitstel meer, de strop staat klaar voor dexia.
Stoppen met betalen en Dexia dagvaarden, NU!

Groeten,
Piet

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door waltmans29 »

volledig mee eens, piet
en is de heer duisenberg niet nu nog ergens commissaris van een bank of zo??????????? hij zal ook wel het vuil spelletje meespelen, en wie weet wat zijn echte rol hierbij is???????????

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door jeltol »

Je ziet dat ook Tros radar zich wat meer op de achtergrond houd wat afgelopen uitzending aan de orde kwam was zeker niet van een niet spectaculair niveau een mening over de voorgenomen reddings poging van bankier Duisenberg om Dexia boven water te houden werd totaal genegeerd daar een mening van een consumenten programma daar juist op in had moeten spelen vinden ze bij de Tros een aanval of een mening over deze zaak toch te link worden ??

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 24 Feb 2005 00:00 door jeltol
--------------------------------------------------------
Je ziet dat ook Tros radar zich wat meer op de achtergrond houd wat afgelopen uitzending aan de orde kwam was zeker niet van een niet spectaculair niveau een mening over de voorgenomen reddings poging van bankier Duisenberg om Dexia boven water te houden werd totaal genegeerd daar een mening van een consumenten programma daar juist op in had moeten spelen vinden ze bij de Tros een aanval of een mening over deze zaak toch te link worden ??
Zou het zo kunnen zijn dat ze iets meer research moeten doen om zich te kunnen baseren op feiten en niet op interpretaties? Aan inhoudelijke feitelijke info hebben we op het moment meer denk ik, dan aan het alleen maar constateren dat het niet deugt allemaal!

dagwaarde
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2005 22:37

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door dagwaarde »

zo simpel als hier wordt gesuggereerd werkt het niet hoor...helaas.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door pluutje »

Mischien wordt Duisenberg wel per gedupeerde afgerekend door Dexia!

Zo'n Financiele slimmerik gaat toch niet voor nop een beetje de kastanjes voor Dexia uit het vuur halen!

Hou je centjes vast zoals Piet adviseerd!
Anders ben je dadelijk ook nog voor die 'Pief' aan het betalen.

Hopelijk heet Dexia dan binnen afzienbare tijd DEXIA>GO!!!

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door jeltol »

Inhoudelijke feiten zijn de rechters die zich niet meer laten zien, Research is door de advokaten verricht en interpetaties mogen door een consumenten programma gegeven worden zodat een achterban die indirekt deze omroep mogelijk maakt tro(t)s op zijn spreekbuis kan zijn

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Interpretaties van iets wat nog geen vaste vorm heeft gekregen geven we hier zelf! We zijn het er allemaal over eens dat het niet kan wat er gebeurt. Maar om in een tv uitzending alleen te herhalen wat wij denken, voelen, speculeren etc. etc. dat heeft geen nieuwswaarde voor een consumentenprogramma. Ik wil daar mensen aan de tafel zien die wat te vertellen hebben. Van beide kanten. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, ik kan het niet duidelijker verwoorden. We willen toch duidelijkheid? Jij toch ook Jeltol? Je wilt toch niet kijken en luisteren naar iets wat niets toevoegt?
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 24 feb 2005 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia wil alle rechtzaken voorlopig stoppen

Ongelezen bericht door impact »

Onhaalbaar voor Radar als ze hun halve uurtje zendtijd ook nog moeten volproppen met lekkende koffiemachines, krakende vloeren, sexmassage en een warme/koude douche.

Gesloten