Pagina 1 van 1

Welkomst-geschenk

Geplaatst: 22 feb 2005 10:21
door nschraven
:x
Op 30 juli 2004 heb ik een internet abonnement genomen op Chello Light. (UPC)
Op 31 juli 2004 kreeg ik de bevestiging binnen via [email protected]
Ik reageerde op een advertentie waarin een PC-TV kaart werd aangeboden als welkomst-geschenk wanneer je in de maand juli 2004 abonnee werd.
U raad het al ..... dat welkomst geschenk heb ik ondanks 10 brieven en het opsturen van bevestiging van inschrijving nooit mogen ontvangen.
Het argument van UPC was dat het abonnement in augustus actief is geworden.
Ik kan toch niet abonnee worden en gelijk actief zijn!!!!

Via [email protected] waar ik me heb aangemeld krijg ik steeds een mailtje terug dat hij mijn klacht heeft doorgestuurd maar hij wil mij niet vertellen naar welk e-mail adres.

We zijn nu zover dat ik op geen enkele brief of mailtje antwoord krijg.

Mijn vraag is: Mag ik mijn lidmaatschap eenzijdig beeindigen omdat zij zich niet aan de afspraken houden.
Als UPC zich niet aan de afspraak houdt hoef ik dit toch ook niet te doen.

Wie weet raad hoe ik dit nu verder moet aanpakken?

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 02 mar 2005 17:34
door Gast
:lol:
Ik kreeg vandaag een telefoontje dat de kaart vandaag is opgestuurd.
Goed nieuws mag ook gemeld worden.

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 02 mar 2005 17:50
door pietpiet50
Ik wacht ook al vanaf juli 2004 op het welkomstkado van UPC, de TV kaart. Je wordt continu aan het lijntje gehouden, en je krijgt alleen maar een standaard mail terug, of antwoord als je belt. Beloof dan niets als je het niet kan waarmaken, of stuur een vervangend artikel.

Eigenlijk zouden ze de koude douche moeten krijgen hiervoor.

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 02 mar 2005 17:56
door geertje
u had niet met upc in zee moeten gaan nu zit u letterlijk in het bootje ,upc is en blijft nu al enkele jaren de meest ziekelijke firma die er bestaat

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 02 mar 2005 19:18
door Gast
je krijg helemaal niks het ,alles wat je krijg is kl00

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 02 mar 2005 19:34
door geertje
U moet eens met de directie van upc bellen gaat sneller als de klantenservice ,ik heb een lijst met namen en tel nrs van enkele top managers moet u eens proberen ,het helpt echt ,alleen is men bij upc niet zo blij dat ik die nummers heb met ook nog adressen erbij .

Re: Welkomst-geschenk

Geplaatst: 03 mar 2005 16:47
door Gast
:lol: :P :D :) :P

Ja,Ja, het is niet waar....
Na ruim 6 maanden en een heleboel mailtjes heb ik de TV-PC kaart thuis gekregen.
Er zat een excuus briefje bij dat het allemaal zo lang moest duren.
Ik moest ook niet mailen via quickfix maar de helpdesk bellen.

De kaart is geinstalleerd op de PC en hij werkt prima.
ER zat geen installatie CD-rom bij dus heb ik software van internet moeten downloaden maar dat was geen probleem.

Ik ben nu een tevreden klant en dat mag ook gezegd worden nietwaar?
Hierbij sluit ik de discussie.

groetjes en bedankt voor de steun allemaal...