| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een vriendelijk verzoek aan iedereen! ! !
-
L. Blok
Een vriendelijk verzoek aan iedereen! ! !
Beste mensen,
Vooral de laatste weken wordt ik overstelpt met enorme hoeveelheden aan e-mails op mijn e-mail adres. Er zijn dagen bij dat ik tussen de 30 en 50 e-mails per dag ontvang en dat is niet meer te beantwoorden. Allen zijn geschreven met de juiste intentie en vragen mij om raad. Helaas kan ik geen advies geven want ik ben zelf ook een gedupeerde en wil ook absoluut niet dat ik een raad zou geven die niet uitpakt zoals deze bedoeld zou zijn. Daarom heb ik een vriendelijk verzoek om mij liever niet meer te mailen omdat ik deze grote hoeveelheden niet meer kan beantwoorden hoe graag ik dat ook zou willen. Naast dit gebeuren moet ik ook helaas een stukje rekening houden met mijn gezondheid en dat is voor mij ook erg belangrijk. Hopelijk mag ik op begrip rekenen alhoewel het me spijt dat ik niet meer alles kan beantwoorden.
m.v.g. L. Blok
Vooral de laatste weken wordt ik overstelpt met enorme hoeveelheden aan e-mails op mijn e-mail adres. Er zijn dagen bij dat ik tussen de 30 en 50 e-mails per dag ontvang en dat is niet meer te beantwoorden. Allen zijn geschreven met de juiste intentie en vragen mij om raad. Helaas kan ik geen advies geven want ik ben zelf ook een gedupeerde en wil ook absoluut niet dat ik een raad zou geven die niet uitpakt zoals deze bedoeld zou zijn. Daarom heb ik een vriendelijk verzoek om mij liever niet meer te mailen omdat ik deze grote hoeveelheden niet meer kan beantwoorden hoe graag ik dat ook zou willen. Naast dit gebeuren moet ik ook helaas een stukje rekening houden met mijn gezondheid en dat is voor mij ook erg belangrijk. Hopelijk mag ik op begrip rekenen alhoewel het me spijt dat ik niet meer alles kan beantwoorden.
m.v.g. L. Blok
-
dhr.a de croos
Re: Een vriendelijk verzoek aan iedereen! ! !
dhr.L.blok,dit is wel de uitstraling die u er geeft,daarom verwijs ik meestal naar leaseverlies en dat vinden de meeste gedupeerde ook niet leuk,ik ook niet;ik hoop daarom ook dat ze dit begrijpen.vrgr.andre de croos
-
piet
Sorry dhr. A de Croos,
Dit is een uitspraak die maar weinigen met u zullen delen !
L. Blok is een grote steun voor ons en zal dat blijven.
Je kunt niet verwachten dat hij op alles een antwoord heeft en weet.
Daarom heeft de vereniging PAYBACK een helpdesk waar je je vragen kunt stellen.
Leaseverlies is leuk voor de mensen met een lange adem en geen geldproblemen. Als je jaren geduld hebt, prima.
MAAR ER ZIJN STEEDS MEER MENSEN DIE DAT NIET HEBBEN EN INMIDDELS EEN BRIEF VAN DE GERECHTSDEURWAARDER HEBBEN ONTVANGEN.
En dan geeft leaseverlies niet thuis.Wie helpt deze mensen NU?
L.Blok, neem even wat gas terug en trek je niets aan van die figuren op het forum die jou regelmatig afkraken.
Wees er van overtuigd dat het gros van de forum bezoekers jouw inzet waarderen.
Groeten en een prettig weekend, en zit die computer nou eens een paar uur uit !
Piet
Dit is een uitspraak die maar weinigen met u zullen delen !
L. Blok is een grote steun voor ons en zal dat blijven.
Je kunt niet verwachten dat hij op alles een antwoord heeft en weet.
Daarom heeft de vereniging PAYBACK een helpdesk waar je je vragen kunt stellen.
Leaseverlies is leuk voor de mensen met een lange adem en geen geldproblemen. Als je jaren geduld hebt, prima.
MAAR ER ZIJN STEEDS MEER MENSEN DIE DAT NIET HEBBEN EN INMIDDELS EEN BRIEF VAN DE GERECHTSDEURWAARDER HEBBEN ONTVANGEN.
En dan geeft leaseverlies niet thuis.Wie helpt deze mensen NU?
L.Blok, neem even wat gas terug en trek je niets aan van die figuren op het forum die jou regelmatig afkraken.
Wees er van overtuigd dat het gros van de forum bezoekers jouw inzet waarderen.
Groeten en een prettig weekend, en zit die computer nou eens een paar uur uit !
Piet
-
dhr.a de croos
piet,geef mij nou eerst eens een zaak die jullie op korte termijn op gelost hebben volgens mij kan dat helemaal niet zonder uitslag van het proces.Jij zegt wel wat maar mij advocaat wacht zelfs af op dat proces.Piet ik hoor alleen maar mooie praat van PAYBACKmaar nog steeds geen resultaat.
Wat betrefd dhr.L.blok omtrend het E-mail verkeer gedupeerde gaan op je steunen dat is altijd zo als je een goed gevoel heb bij een bepaald persoon met goede antwoorden,maar daarom kan je nog wel duidelijk zijn en afstand houden(positief bedoeld)dhr.L.Blok bescherm uw prive sfeer.vrgr.andre de croos
Wat betrefd dhr.L.blok omtrend het E-mail verkeer gedupeerde gaan op je steunen dat is altijd zo als je een goed gevoel heb bij een bepaald persoon met goede antwoorden,maar daarom kan je nog wel duidelijk zijn en afstand houden(positief bedoeld)dhr.L.Blok bescherm uw prive sfeer.vrgr.andre de croos
-
L. Blok
Dhr de Croos,
Verklaar u eens nader, de Stichting is nu bijna een jaar bezig en heeft nu dan een geding aangespannen maar verder nog niets. Payback is nu 3 maanden bezig en waarom zou Payback nu ineens volgens u moeten tonen dat men iets gewonnen heeft? Een ietwat merkwaardige gedachtegang van u.
U mag best bedenkingen hebben tegen Payback maar doet dit dan wel gebasserd op feiten en niet op zomaar wat geraaskalk.
groet L. Blok
Verklaar u eens nader, de Stichting is nu bijna een jaar bezig en heeft nu dan een geding aangespannen maar verder nog niets. Payback is nu 3 maanden bezig en waarom zou Payback nu ineens volgens u moeten tonen dat men iets gewonnen heeft? Een ietwat merkwaardige gedachtegang van u.
U mag best bedenkingen hebben tegen Payback maar doet dit dan wel gebasserd op feiten en niet op zomaar wat geraaskalk.
groet L. Blok
-
dhr.a de croos
dhr.L.blok,de reden hier van is dat piet dit zelf zegt en niet anders,als je een organisatie uitsluit die met een proces bezig is vindt ik gewoon dom;informatie geven van een proces of tijdens een proces gaat gewoon niet.Als Payback dit dan roept elke keer dan zeg ik tegen mezelf kom dan met een voorbeeld.Wat ik al eerder gezegd heb is bijvoorbeeld dat TROSRADAR of CONSUMENTENBOND zou moeten inspeeld op die informatie verstrekking.vrgr.andre de croos
-
L. Blok
Nog een foutje. Geraaskalk moet uiteraard zonder de laatste "k".
-
Jan
Andre, je kan nu wel kritiek hebben op Payback maar hoe staat het nu eigenlijk met jouw proces van ARAG/D??
Jan
Jan
-
Frans
Meneer de Croos waarom hebt u uw mening 180 graden gedraaid. Ga liever dichten, zingen en koken op het Leidsche plein.
-
Frans
Voor andre, Komt de kleindochter bij haar Oma, ze is een weekend in Parijs geweest met haar vriendje, vraagt Oma en heeft hij nog de Seine gezien, antwoord de kleindochter,neen dat niet maar hij wel de mijne.
-
Leen
André,
Ik snap je wel... en Piet en Blok snappen het mijn inziens ook wel, maar vinden het moeilijk om iemand anders gelijk te geven. Positieve bijdrage, andré en een nuttig advies.
Tenslotte...
Kijk niet te vaak achterom
Wat achter ons ligt
Werd te licht
Soms te zwaar gewogen
Is in en om ons heen...
Voorbij gegaan
Mvg
Leen
Ik snap je wel... en Piet en Blok snappen het mijn inziens ook wel, maar vinden het moeilijk om iemand anders gelijk te geven. Positieve bijdrage, andré en een nuttig advies.
Tenslotte...
Kijk niet te vaak achterom
Wat achter ons ligt
Werd te licht
Soms te zwaar gewogen
Is in en om ons heen...
Voorbij gegaan
Mvg
Leen
-
piet
Beste dhr. A de Croos,
Ik ben zelf ook lid van leaseverlies en heb daarom ook veel belang in hun inzet, voortgang en succes.
Maar ik blijf er op hameren ; er zijn mensen die NU hulp nodig hebben.
Meneer Blok ! u heeft de computer nog steeds aan staan !!
En Leen, jij brengt rust in de tent.
Eigenlijk zijn wij met elkaar best wel een goed team !
of niet!
Groeten,
Piet
Ik ben zelf ook lid van leaseverlies en heb daarom ook veel belang in hun inzet, voortgang en succes.
Maar ik blijf er op hameren ; er zijn mensen die NU hulp nodig hebben.
Meneer Blok ! u heeft de computer nog steeds aan staan !!
En Leen, jij brengt rust in de tent.
Eigenlijk zijn wij met elkaar best wel een goed team !
of niet!
Groeten,
Piet