Nieuwe mobiel 3x weg voor reparatie
Geplaatst: 23 feb 2005 10:14
Eind nov. heb ik bij Bel Company mijn abonnement van T-Mobile verlengd, en kreeg (met bijbetaling) een nieuwe mobiel Samsung X460. Het toestel kreeg begin dec. hele rare kuren, alsof het een eigen leven heeft. Zonder een toets aan te raken kreeg ik op mijn scherm: ####PPP//PO****### Ik kan dan ook niets meer doen.
Sluit ik het klepje, en doe het weer open om bv. een nummer in te voeren, dan springt de 0 direct op + en kan ik geen nummer intoetsen.
Ik dus terug naar de winkel, en het toestel werd opgestuurd voor reparatie. Begin jan. kreeg ik het terug, met de mededeling dat er niets gevonden was. Maar het toestel had nog steeds dezelfde kuren. Eind jan. weer terug, en het werd weer opgestuurd. In febr. kreeg ik het weer terug, nu met de mededeling dat er componenten vervangen/gerepareerd zouden zijn. Maar wat denk je? Het toestel heeft nog steeds dezelfde kuren.
Ik ben weer terug gegaan, en nu wordt het weer opgestuurd. Ik heb er een klachtenbrief bijgedaan, maar mijn vraag is: hoe lang moet ik dit accepteren? Heb ik geen recht op een nieuw toestel? Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.
Alvast bedankt voor de moeite
Sluit ik het klepje, en doe het weer open om bv. een nummer in te voeren, dan springt de 0 direct op + en kan ik geen nummer intoetsen.
Ik dus terug naar de winkel, en het toestel werd opgestuurd voor reparatie. Begin jan. kreeg ik het terug, met de mededeling dat er niets gevonden was. Maar het toestel had nog steeds dezelfde kuren. Eind jan. weer terug, en het werd weer opgestuurd. In febr. kreeg ik het weer terug, nu met de mededeling dat er componenten vervangen/gerepareerd zouden zijn. Maar wat denk je? Het toestel heeft nog steeds dezelfde kuren.
Ik ben weer terug gegaan, en nu wordt het weer opgestuurd. Ik heb er een klachtenbrief bijgedaan, maar mijn vraag is: hoe lang moet ik dit accepteren? Heb ik geen recht op een nieuw toestel? Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.
Alvast bedankt voor de moeite