NUON sluit stroom af zonder een factuur te sturen !!
Geplaatst: 23 feb 2005 11:55
Beste mensen !
Hierbij wil ik graag een bericht achterlaten en ik zag dat ik niet de enige was als het gaat over nuon.. wat mij eigenlijk ook niet heeft verbaasd.
Het is namelijk zo dat ik sinds 15 februari ( !!!! ) ben afgesloten. Volgens de nuon had ik geen geld betaald. Ik was in de veronderstelling dat mijn stroom via RWE liep, waar ook al jaren mijn gas loopt. Zonder ook maar 1 aankondiging of een begeleidend schrijven naar mij toe hebben ze mij afgesloten !
Ik heb nooit een factuur in mijn brievenbus gezien, want betalen wil ik graag ! Zeker als het -3 graden is buiten, en ik al bijna anderhalve week in de kou zit !!! Wederom ben ik hierdoor ziek geworden, en mocht ik hierdoor ook nog eens een hoop dokters rekeningen betalen ! ik ben 23 jaar en woon net samen met mijn vriend. Wij hebben er alles aan gedaan om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen, maar bij nuon krijg ik alleen maar te horen dat ik 'moet wachten op de monteurs, zij moeten mij bellen voor een afspraak, maar ze konden niet in het rooster kijken van de monteurs!!" Belachelijke situatie!
Daarbij heb ik net zoals ieder ander mens behoeftes, en een huishouden te runnen !!
Terwijl ik weer aan de telefoon hang en met iemand van de nuon in gesprek ben, krijg ik ook verschillende antwoorden, en weet ik dus niet waar ik aan toe ben... We zijn inmiddels anderhalve week verder, en nog geen bericht van Nuon! Geen brief, of ander schrijven, geen telefoontje van monteurs.. niets ! Maar ik moest zelf wel een hoop papieren invullen.
Overigens zijn ze verplicht een factuur door te sturen naar mijn adres als ik het huis heb overgenomen van iemand.. dit is ook niet gebeurd.
Wel kreeg ik brieven van Nuon waarin stond "U bent nog geen klant bij Nuon, wilt u dit worden? Vul het onderstaande formulier in"
Geen begeleidend schrijven dat ze zouden afsluiten etc.
Met mijn handen in de haren zit ik dus met een probleem, en compleet afgesloten van de buitenwereld, met een voorholtenhoofdonsteking deze mail te typen, in hoop dat iemand mij kan helpen !?
Bedankt voor het plaatsen van deze email, en ik hoop snel iets te horen!
Mvg,
Mevr. Koenen.
Hierbij wil ik graag een bericht achterlaten en ik zag dat ik niet de enige was als het gaat over nuon.. wat mij eigenlijk ook niet heeft verbaasd.
Het is namelijk zo dat ik sinds 15 februari ( !!!! ) ben afgesloten. Volgens de nuon had ik geen geld betaald. Ik was in de veronderstelling dat mijn stroom via RWE liep, waar ook al jaren mijn gas loopt. Zonder ook maar 1 aankondiging of een begeleidend schrijven naar mij toe hebben ze mij afgesloten !
Ik heb nooit een factuur in mijn brievenbus gezien, want betalen wil ik graag ! Zeker als het -3 graden is buiten, en ik al bijna anderhalve week in de kou zit !!! Wederom ben ik hierdoor ziek geworden, en mocht ik hierdoor ook nog eens een hoop dokters rekeningen betalen ! ik ben 23 jaar en woon net samen met mijn vriend. Wij hebben er alles aan gedaan om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen, maar bij nuon krijg ik alleen maar te horen dat ik 'moet wachten op de monteurs, zij moeten mij bellen voor een afspraak, maar ze konden niet in het rooster kijken van de monteurs!!" Belachelijke situatie!
Daarbij heb ik net zoals ieder ander mens behoeftes, en een huishouden te runnen !!
Terwijl ik weer aan de telefoon hang en met iemand van de nuon in gesprek ben, krijg ik ook verschillende antwoorden, en weet ik dus niet waar ik aan toe ben... We zijn inmiddels anderhalve week verder, en nog geen bericht van Nuon! Geen brief, of ander schrijven, geen telefoontje van monteurs.. niets ! Maar ik moest zelf wel een hoop papieren invullen.
Overigens zijn ze verplicht een factuur door te sturen naar mijn adres als ik het huis heb overgenomen van iemand.. dit is ook niet gebeurd.
Wel kreeg ik brieven van Nuon waarin stond "U bent nog geen klant bij Nuon, wilt u dit worden? Vul het onderstaande formulier in"
Geen begeleidend schrijven dat ze zouden afsluiten etc.
Met mijn handen in de haren zit ik dus met een probleem, en compleet afgesloten van de buitenwereld, met een voorholtenhoofdonsteking deze mail te typen, in hoop dat iemand mij kan helpen !?
Bedankt voor het plaatsen van deze email, en ik hoop snel iets te horen!
Mvg,
Mevr. Koenen.