Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten
Geplaatst: 23 feb 2005 22:37
Koop een Nieuwe INDESIT KOEL VRIES KAST bij de AMKRO , neem nog 5 jaar exstra garantie er bij.
Kom thuis met die INDESIT en sluit hem aan, helaas erg koud is het niet in het vries gedeelte, en onmiddelijk gebeld wat te doen naar de MAKRO die verwezen mij door naar MALONI via een 0900 nummer.
Komt er een monteur na een kleine week wachten.
Intussen al mijn produkten naar de vuilnis bak.
Gaat die monteur gas bijvullen via de achterkant van de koelkast.
Zelf dacht ik dat men een neiuwe andere koelkast zou brengen, nu dat was onmogelijk is mij aangezegd, bellen gaf geen resultaat.
Na een maand of wat gaat die koelkast weer stuk, en na weer een week wachten alle spullen uit de kast weer naar de vuilnisbak.
Komt er weer een monteur van die MELONI via dat dure 0900 nummer.
Inmiddels is het linoleum in de keuken (pas nieuw) al helemaal stuk door het geschuif met die koelkast.
De monteur wilde nog steeds geen nieuwe koelkast brengen. En verttelde bovendien dat het wel een dag of tien zou duren voor er een neiuwe motor besteld kon worden. En regelde iets waar door de koelkast het weer ging doen wat wel tot gevolg had dat de motor niet meer uitschakelde, dus 24 uur die motor horen lopen , dus weer produkten er in. Inmiddels heb ik via internet gezien dat Indesit Nederland wel degelijk een gewoon nummer heeft voor storing en zelfs over een consumenten service afdeling beschikt.
030 6692900 dus geen duur 0900 2025254 nummer nodig
ook die handlanger van indesit JK service in uithoorn 0297523348 heeft een normaal nummer
Dus die Indesit ca 138 1 w koelvriezer van incl 447,79 is vervelend.
Dus na lange telefoongesprekken met die klanten afdeling Consumenten service nog steeds geen ande5re koelkast (miereneukers) had wel verwacht van zo'n bekend merk wat coulange en een neiuwe koelkast, nu na veel bellen komt na lange tijd eindelijk een monteur, die nog even daarvoor liet weten alles moet uit !!! de stekker de dag ervoor moet er uit , dus weer alle produkten in de vuilnis bak./
Nu de nieuwe motor er in weer gas bijvullen enz enz weer meer linoleum in mijn keuken naar de vervelend.
Nu denk je dan doet de koelkast het weer nu moi niet midden in de nacht geratel en stinken, dus de koelkast maar uit de stroom gehaald bang voor brand. Dus weer die consumenten servivce gebeld en nu wil ik een neiuwe koelkast, maar nee de montuer moet weer komen!!
Nu komt die monteur zit een half uur te vervelend achterin in de koelkast en zegd ik wacht wel even of hij weer gaat tikken of stinken, nu na een 45 nog geen getik, maar wel meer linoleum stuk en mijn inhoed van de koelkast weer inde vuilnis bak.
Na dezelfde nacht nog weer tikken achterin de motor van de koelkast.
Nu weer de consumentenservice van Indesit gebeld en een aangetekende brief gestuurd waarin ik hun sommeer een nieuwe koelkast te brengen en de schade te vergoeden van mijn linoleum en van alle bedorven produkten uit de koelkast en de vriezer.
Na 2 weken!!!! komt er antwoord nu geen nieuwe koelkast geen nieuw linoleum geen vergoeding produkten en een bedreiging dat als ik de monteur weer laat komen moet ik zeker betalen!!!
De laatste bon was ook heel silm opgesteld door de monteur er stond dat het tikken niet is vastgesteld en ik het geluid maar op moet gaan nemen!!! Helaas voor de monteur heb ik op de monterur getekend met de wooorden voluit klachten zijn n i e t verholpen.
Nu rest mij niet anders dan de kantonrechter.
Nu heb ik de Makro in Amsterdam nog even om advies gevraagd uiteindelijk de leverancier, nu dat moet ik nog even afwachten, ik moet het verhaal op papier zetten zoals hier omschreven en dan denken ze er over na wat ze voor mij nog gaan doen?!
wie weet......
Maa koop je nu nog een Indesit met zo's consumenten service ze kunnen beter te naam wijzigen
consumenten afmaak service
Indesit slechter is er echt niet.