LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

koop je nog een Indesit

ja
11
48%
nee
12
52%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Marexa
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:58

Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Marexa »

:twisted: :oops:
Koop een Nieuwe INDESIT KOEL VRIES KAST bij de AMKRO , neem nog 5 jaar exstra garantie er bij.

Kom thuis met die INDESIT en sluit hem aan, helaas erg koud is het niet in het vries gedeelte, en onmiddelijk gebeld wat te doen naar de MAKRO die verwezen mij door naar MALONI via een 0900 nummer.
Komt er een monteur na een kleine week wachten.
Intussen al mijn produkten naar de vuilnis bak.
Gaat die monteur gas bijvullen via de achterkant van de koelkast.
Zelf dacht ik dat men een neiuwe andere koelkast zou brengen, nu dat was onmogelijk is mij aangezegd, bellen gaf geen resultaat.
Na een maand of wat gaat die koelkast weer stuk, en na weer een week wachten alle spullen uit de kast weer naar de vuilnisbak.
Komt er weer een monteur van die MELONI via dat dure 0900 nummer.
Inmiddels is het linoleum in de keuken (pas nieuw) al helemaal stuk door het geschuif met die koelkast.
De monteur wilde nog steeds geen nieuwe koelkast brengen. En verttelde bovendien dat het wel een dag of tien zou duren voor er een neiuwe motor besteld kon worden. En regelde iets waar door de koelkast het weer ging doen wat wel tot gevolg had dat de motor niet meer uitschakelde, dus 24 uur die motor horen lopen , dus weer produkten er in. Inmiddels heb ik via internet gezien dat Indesit Nederland wel degelijk een gewoon nummer heeft voor storing en zelfs over een consumenten service afdeling beschikt.
030 6692900 dus geen duur 0900 2025254 nummer nodig
ook die handlanger van indesit JK service in uithoorn 0297523348 heeft een normaal nummer
Dus die Indesit ca 138 1 w koelvriezer van incl 447,79 is vervelend.
Dus na lange telefoongesprekken met die klanten afdeling Consumenten service nog steeds geen ande5re koelkast (miereneukers) had wel verwacht van zo'n bekend merk wat coulange en een neiuwe koelkast, nu na veel bellen komt na lange tijd eindelijk een monteur, die nog even daarvoor liet weten alles moet uit !!! de stekker de dag ervoor moet er uit , dus weer alle produkten in de vuilnis bak./
Nu de nieuwe motor er in weer gas bijvullen enz enz weer meer linoleum in mijn keuken naar de vervelend.

Nu denk je dan doet de koelkast het weer nu moi niet midden in de nacht geratel en stinken, dus de koelkast maar uit de stroom gehaald bang voor brand. Dus weer die consumenten servivce gebeld en nu wil ik een neiuwe koelkast, maar nee de montuer moet weer komen!!

Nu komt die monteur zit een half uur te vervelend achterin in de koelkast en zegd ik wacht wel even of hij weer gaat tikken of stinken, nu na een 45 nog geen getik, maar wel meer linoleum stuk en mijn inhoed van de koelkast weer inde vuilnis bak.

Na dezelfde nacht nog weer tikken achterin de motor van de koelkast.

Nu weer de consumentenservice van Indesit gebeld en een aangetekende brief gestuurd waarin ik hun sommeer een nieuwe koelkast te brengen en de schade te vergoeden van mijn linoleum en van alle bedorven produkten uit de koelkast en de vriezer.

Na 2 weken!!!! komt er antwoord nu geen nieuwe koelkast geen nieuw linoleum geen vergoeding produkten en een bedreiging dat als ik de monteur weer laat komen moet ik zeker betalen!!!

De laatste bon was ook heel silm opgesteld door de monteur er stond dat het tikken niet is vastgesteld en ik het geluid maar op moet gaan nemen!!! Helaas voor de monteur heb ik op de monterur getekend met de wooorden voluit klachten zijn n i e t verholpen.
Nu rest mij niet anders dan de kantonrechter.
Nu heb ik de Makro in Amsterdam nog even om advies gevraagd uiteindelijk de leverancier, nu dat moet ik nog even afwachten, ik moet het verhaal op papier zetten zoals hier omschreven en dan denken ze er over na wat ze voor mij nog gaan doen?!

wie weet......

Maa koop je nu nog een Indesit met zo's consumenten service ze kunnen beter te naam wijzigen

consumenten afmaak service

Indesit slechter is er echt niet.

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar daar betaal je ook voor. Is niet voor niets een B-merk....

boebertje

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door boebertje »

Vragend bij een een witgoedwinkel en reperateur hebben de monteurs de volgende slogan over indesit

Wanneer u een indesit koopt zit u binnen een half jaar in de ****......


hahahaha ja het blijft italiaand geproduceerd in italie en franrijk en ze hebben er weinig kaas van gegeten dat is al ff bekend

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Precies, ze zouden er eigenlijk IndeshIt van moeten maken.....hahahha wie koopt er nu zo'n merk....

PeterKanters

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door PeterKanters »

U moet ook niet bij Indesit/Merloni, maar bij de Makro! Zij hebben u het apparaat geleverd. Ik ben overigens wel benieuwd of deze aankoop onder het consumentenrecht valt. Makro is namelijk voor bedrijven en niet voor consumenten en daar val je dan tussen de wal en schip.

dinkythefirst

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door dinkythefirst »

Inmiddels heeft de MAKRO aam Negatief geregageerd op mijn verzoek om schadevergoeding en of een andere koelkast ik zal nimmer nog een een Indesit slechter is er niet koelkast of vriezer of wat voor huihoudelijk apparaat meer gaan kopen. Wat een troep is dat

dinkythefirst

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door dinkythefirst »

:twisted:
Nu is die Makro exstra garantie door de handelwijze van de MAKRO naar de Consument toe werkelijk geld weggooien immers je hebt 2 jaar fabrieksgarantie en die drie jaar exstra kosten dan wel erg veel geld meer en bovendien verwijzen ze je dan altijd naar de inporteur en als dan die service een bende is en vol met smerige trucjes zoals bij die Maloni bandieten van Indesit dan ben je wel erg slecht af. En consimentenrecht geld natuurlijk niet als je bij een organisatie zoals de MAKRO gaat kopen, niet meer doen dus je bent rechteloos en van enige service is bij de MAKRO geen sprake je moet er zelf mee gaan sjouwen en als het apparat stuk is kun je weer gaan sjouwen met die stukkende troep terug dan krijg je als je geluk hebt een ander apparaat mee en ben je weer aam het slouwen, waar is dan nog je voordeel. En heb je als eens bij de MAKRO rondgelopen en iets gevraagd aan een rondlopende medewerker om advies dan krijg je te horen dat ze daar niet voor zijn opgeleid. Dus nooit meer kopen bij die vervelend MAKRO het zijn bandieten en als je een geschil hebt met de fabrieks service doen ze helemaal niet voorje geen enkele coulange of service.


Dus advies is nooit geen Indesit slechter is er niet kopen en zeker nooit meer bij de MAKRO kopen, o ja na 4 weken kreeg ik pas antwoord op mijn brief.

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij levert de Makro niet aan particulieren, dus zou het consumentenrecht hier niet van toepassing zijn. En als het alleen voor bedrijven is dan is de fabrieksgarantie slechts één jaar.

harold

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door harold »

Als de toonzetting van je telefoongesprekken net zo is als je mail kan ik me voorstellen dat ze je bij Indesit laten barsten.

audiofreak1

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Had je het bij een electrozaak gekocht had je nu waarschijnlijk geen problemen gehad. Dit soort produkten moet je niet bij Makro kopen want het blijkt voor de zoveelste keer weer dat je niet voor service moet aankloppen. GOEDKOOP = DUS DUURKOOP!!!!
Leve de vakzaak, iets duurder, mega beter.

pffff

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door pffff »

Zo is dat, wie voor een dubbeltje op de 1ste rang wilt zitten, kan ook wel eens de billen verbranden :o

Mika2009

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Mika2009 »

Het probleem ligt niet bij Indesit maar bij de verkopende partij. Zij hadden u in ieder geval moeten vertellen dat een Indesit koelkast een lagere levensduur kent dan de duurdere merken. Aangezien u bij een groothandel heeft gekocht heeft u pech zij hebben niets met consumenten te maken zij zijn voor bedrijven. Volgende keer dus gewoon naar een normale winkel!

Dinky.net Press and Cultu

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Dinky.net Press and Cultu »

:P

Inmiddels heft de MAKRO geschreven dat ze er na overleg met de organisatie Indesit Nederland toe hebben besloten geen aktie te nemen op mijn verzoek tot vervangen van deze tikkende en naar Fruon stinkende produkten in de koelkast.
Nu zijn er mensen die in zit gastboek hebben geschreven dat niet netjes gesproken is met de servicelijn van MALONIE huishoudservice nu moet je je voorstellen dat je een koelkast koopt die na 1 dag !!!! het al niet meer doet, en dan vervolgens komen ze nog 5x en dan is de koelkast nog niet goed !! waar zijn ze dan mee bezig.
EEn Indesit in de winkel kopen?? Dan komen dezelfde bandieten bij je thuis en heb je dezelfde behandeling voor nog meer geld.
Maar een garantie EXSTRA kopen bij de MAKRO is echt bedrog nu ze geen andere reparateur willen sturen voor second opinie !!!

Dus ik heb het gehad met Indesit ik koop dit merk nimmer meer evenals de exstra garantie van de MAKRO Nooit meer doen!!!


Wat heb ik nu gedaan ..Wel ik heb deze super koelkast verkocht op het Internet voor 300 euro, wel en verlies van 80 euro, maar ik ben van die geweldige Indesit slechter is er niet koelkast af!!!!!

En ik heb een Wirlpool Koelkast gekocht bij de MAKRO zonder GARANTIE EXSTRA voor 350 euro incl BTW en in de doos zit een nette brief van PHILIPS dat je voor slechts 35 euro 8 ja achtjaar garantie kan krijgen en dat heb ik gedaan een prima bedrijf Philips en een geweldige 8 jaar super GARANTIE dat kan dus ook in Nederland iets goeds KOPEN MET SERVICE PHILIPS NEDERLAND een betrouwbaar adres dus!!!!

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik het goed begrijp heb je nu dus iemand voor 300 euro een koelkast laten kopen die het niet doet? En jij noemt Indesit en Makro oplichters? Gadverdamme, wat ben jij een gruwelijk smerig onderkruipsel!!

Beetje je medemens opzadelen met je problemen.

Zielig, echt heel zielig persoon....

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Vorige week volgende koel/vrieskast gekocht bij Modern Electronics.
Nog niet aangesloten...
Nu maar afwachten dus.

INDESIT Koelkast BA 12


Van € 449,00
Voor: € 369,00

nr

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door nr »

"Kom thuis met die INDESIT en sluit hem aan.."


Ik dacht ook altijd dat je een koelkast 24 uur rechtop moest laten staan voordat je hem mag aansluiten. Misschien had'ie het dan wel normaal gedaan!!!!

Toetie55

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Toetie55 »

Het is mij ook overkomen met een Indesit koelkast. Het gekke is dat ik al ruim 12 jaar een Indesit wasmachine gebruik, daarom dacht ik dat zit wel snor. Dus niet met alles. Mijn koelkast maakt een hard knappend geluid, waar je steeds weer van schrikt. De monteur zegt dat is normaal omdat het materiaal uitzet op inkrimpt bij gebruikt. Zal wel, maar dan niet met zo'n geluid. Ze zijn wel link die monteurs, want ze zetten eerst stiekem de thermostaat 1 punt lager, zodat het langer duurt voordat hij weer aanslaat. Normaal slaat hij aan als je de deur maar even open hebt en bovendien vind ik het niet gelijkmatig koud, dus dat klopt ook al niet. Inderdaad dit is een grote misser. :cry:

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen,

Trek een wijze les uit bovenstaande verhalen:
Koop bij een kleine winkel die wel service biedt, die de spullen niet alleen bezorgd maar ook voor je aansluit en netjes installeert, die je apparaten binnen een redelijke termijn van hooguit 2 weken repareert, die je een leenapparaat meegeeft als er iets in reparatie is of die als er echt iets mis is vanaf het begin het apparaat gewoon voor een nieuwe omruilt!!
Bovendien is een speciaalzaak echt niet veel duurder dan een Makro, een It's of een MediaMarkt. In sommige gevallen zelf goedkoper!

Joost

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, dan hoop ik voor je dat je geen problemen met je koelkast bij Modern Electronics krijgt, want dat zijn helemaal boeven.
Als je daar klachten hebt die niet opgelost worden, dan reageren die totaal niet op aangetekende brieven en zelfs niet op je rechtbijstandsverzekering.
Daar zet ik dus nooit meer een stap meer binnen.

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

..Wel ik heb deze super koelkast verkocht op het Internet voor 300 euro, wel en verlies van 80 euro, maar ik ben van die geweldige Indesit slechter is er niet koelkast af!!!!!
Een koelkast die niet werkt verkocht voor 300 euro?????????? De grootste oplichter die hier rondloopt ben jij dan toch zeker!!! Als ik die koelkast van jou had gekocht en er achter zou komen dat hij niet werkt, dan zou ik je een koppie kleiner maken. Wat een rotzak ben jij zeg.

Gesloten