Ik host al een paar maanden een pakket van lycos.
Met af en toe kleine probleempjes o.a. webmail afgesloten en nu al anderhalve week kan ik geen statistieken zien van mijn website.
Heb email gestuurd zou binnen een paar dagen opgelost zijn.
Maar onderhand zijn we bijna een 2 weken verder.
Zijn er nog mensen die ook goede en slechte ervaringen hebben met lycos hosting provider.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lycos hosting provider
Re: lycos hosting provider
Hoi
Ik ben al enige maanden bij lycos betaalde hosting: betreft die voor 100 mb. Ik erger mij momenteel mateloos aan lycos.
1. De webftp applicatie doet het niet, eerst wel maar wel met errors
2. Er is geen werkelijkheid getrouwe weergave van het aantal mb wat je gebruikt.
Op deze en op andere klachten reageert Lycos standaard met een excuus e-mail. En dat ze met onderhoud bezig zijn. Dit doen ze als ik hun mag geloven al MAANDEN.
Overigens bieden ze een andere mogelijkheid aan om te ftp'en dmv een ftp programma, maar ik vind dit juist onhandig en wil graag online ftp'en.
Het erge is dat de gratis variant tripod van lycos het wel probleemloos 't doet.
Vraag mij af hoeveel andere er ook last van hebben.
Als mijn termijn erop zit, dit duurt nog ff dan ben ik weg tenzij ze het eindelijk eens voor goed oplossen.
Pieter
Ik ben al enige maanden bij lycos betaalde hosting: betreft die voor 100 mb. Ik erger mij momenteel mateloos aan lycos.
1. De webftp applicatie doet het niet, eerst wel maar wel met errors
2. Er is geen werkelijkheid getrouwe weergave van het aantal mb wat je gebruikt.
Op deze en op andere klachten reageert Lycos standaard met een excuus e-mail. En dat ze met onderhoud bezig zijn. Dit doen ze als ik hun mag geloven al MAANDEN.
Overigens bieden ze een andere mogelijkheid aan om te ftp'en dmv een ftp programma, maar ik vind dit juist onhandig en wil graag online ftp'en.
Het erge is dat de gratis variant tripod van lycos het wel probleemloos 't doet.
Vraag mij af hoeveel andere er ook last van hebben.
Als mijn termijn erop zit, dit duurt nog ff dan ben ik weg tenzij ze het eindelijk eens voor goed oplossen.
Pieter