MediaMarkt leent tegen kostprijs portable dvd speler en verkoopt deze als nieuw door!
Vandaag ben ik teruggeweest bij de Serviceafdeling van Media Markt: Wat was er aan de hand? Hij was ter reparatie aangeboden en nadat ik deze 2,5 week daarna had opgehaald was deze gerepareerd en getest. Wat bleek bij het eerste dvd (en ook bij andere dvd's), Zelfde probleem, niet goed gemaakt en zeker niet goed getest!!! Ik wilde a. mijn geld terug. b. dat deze binnen 2 weken werd gerepareerd (ivm vakantie en dat mijn zoontje van 3 er gebruik van kan maken in de auto), of c. dat ik een vervangend apparaat kon krijgen.
Media Markt gaf als enige oplossing (een manager werd erbij gehaald) dat ik zelf een nieuwe kocht in de winkel, en deze na mijn vakantie weer inleverde (ik mocht dus de kosten maken). Deze mocht ik niet beschadigen want deze ging de verkoop weer in ! (ja, U leest dat goed!!). Ze hebben namelijk geen vervangend apparaat. Ze konden niet garanderen dat deze binnen 2 weken werd gemaakt en een nieuwe kreeg ik al zeker niet omdat mijn huidige apparaat niet meer in de markt is en dus niet meer verkocht kan worden (alsof dat Mijn probleem zou zijn). Mijn apparaat heeft 2 jaar garantie en is net 1 jaar oud en heeft 279 euro gekost. Nadat ook de manager van die manager erbij werd gehaald was een andere oplossing dat ik alleen de kostprijs hoefde te betalen (maar dan ook weer terugbrengen, onbeschadigd (ook krassen)) en dan weer die kostprijs terug krijgen. Ik mocht dus geld voorschieten voor een tijdelijk apparaat die weer wordt verkocht als NIEUW (schandelijk zoiets trouwens). En ik neem dan ook nog het risico bij een beschadiging op vakantie. Belachelijk voorstel natuurlijk.
Ik wilde 50-50 doen, maar Media Markt gaat alleen maar in op eigen voorstellen en voorstellen van de klant zijn verzinsels. Ik mocht daarna ook gewoon nog een keer in de rij gaan staan bij de service afdeling terwijl ik dat daarvoor ook al had gedaan. Asociaal behandeld dus!!