LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grote demonstratie den haag
grote demonstratie den haag
aan allemaal,
ik ben geen waarzegger maar mijn gevoel zegt dat we er met de bemiddeling van dhr duisenberg alleen niet komen.
we zullen opnieuw massaal! moeten gaan demonstreren op het binnenhof.alle pers, schrijvende en tv moet worden ingelicht .
we moeten het goed opzetten ,zodat ook de buitenlandse pers aanwezig is.
er moeten ook deskundigen aan het woord en 2e kamerleden.
geloof me (mijn gevoel laat me nooit in de steek) dat er anders veel mensen buiten de boot vallen !! (die al betaald hebben en het dexia aanbod hebben geaccepteerd)
ik zal piet emailen,ik wil me zelf ter beschikking stellen om vanaf 1 maart mee te helpen ! leaseverlies ,eega lease en hoe ze allemaal mogen heten idem payback en pal moeten dan op de barricaden.
de onderste steen moet boven .
met name lease verlies moet in de buidel tasten om e.e.a te realiseren.
bussen,catering (koffie ,soep broodje) ook alle andere zaken moet geregeld worden. ik zal een poll plaatsen voor de teller ,
wie heeft nog andere ideeen ? alles is welkom
ik ben geen waarzegger maar mijn gevoel zegt dat we er met de bemiddeling van dhr duisenberg alleen niet komen.
we zullen opnieuw massaal! moeten gaan demonstreren op het binnenhof.alle pers, schrijvende en tv moet worden ingelicht .
we moeten het goed opzetten ,zodat ook de buitenlandse pers aanwezig is.
er moeten ook deskundigen aan het woord en 2e kamerleden.
geloof me (mijn gevoel laat me nooit in de steek) dat er anders veel mensen buiten de boot vallen !! (die al betaald hebben en het dexia aanbod hebben geaccepteerd)
ik zal piet emailen,ik wil me zelf ter beschikking stellen om vanaf 1 maart mee te helpen ! leaseverlies ,eega lease en hoe ze allemaal mogen heten idem payback en pal moeten dan op de barricaden.
de onderste steen moet boven .
met name lease verlies moet in de buidel tasten om e.e.a te realiseren.
bussen,catering (koffie ,soep broodje) ook alle andere zaken moet geregeld worden. ik zal een poll plaatsen voor de teller ,
wie heeft nog andere ideeen ? alles is welkom
Laatst gewijzigd door Gast op 27 feb 2005 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: grote demonstratie den haag
Dit initiatief moet doorgang krijgen en eventueel een succes worden. ik ben in ieder geval aanwezig als het word georganiseerd, maar moet wel wat later in de middag zijn anders weer een snipperdag kwijt (krijg geen geld voor vrije dag)
Pechvogel,
Heb al meerdere malen iets dergelijks voorgesteld en je idee is prima!
M.i. werkt het alleen maar met vele duizenden Gedupeerden.
Vergis je niet in de enorme organisatie.
Vriendelijke groet,
Anton
Heb al meerdere malen iets dergelijks voorgesteld en je idee is prima!
M.i. werkt het alleen maar met vele duizenden Gedupeerden.
Vergis je niet in de enorme organisatie.
Vriendelijke groet,
Anton
Juist.met name lease verlies moet in de buidel tasten om e.e.a te realiseren.
-
Als Stichting Leaseverlies van haar ca. 3,5 miljoen euro aan inkomsten al eens 500.000 euro afstond voor zo’n grote actie, dan ben ik er 100% van overtuigd dat we met vereende krachten een grootscheepse (demonstratie)actie op touw kunnen zetten.
Kunnen en/ of wilt Stichting Leaseverlies hier niet aan meewerken, dan heeft het weinig zin.
Met 10 a 20 gedupeerde maak je geen indruk (op het binnenhof of waar de demonstratie dan ook gepland was)!
m.v.g. justice man
!!(oftewel, wie heeft nadere connecties met SLV, voor hun deze vraag mede te delen? !!
Kunnen en/ of wilt Stichting Leaseverlies hier niet aan meewerken, dan heeft het weinig zin.
Met 10 a 20 gedupeerde maak je geen indruk (op het binnenhof of waar de demonstratie dan ook gepland was)!
m.v.g. justice man
!!(oftewel, wie heeft nadere connecties met SLV, voor hun deze vraag mede te delen? !!
En toen was het weer stil!
allen die tot nu toe hebben gereageerd kennen mij.
tenminste justice en pluutje zo wie zo .
ik heb piet inmiddels ge e-maild nog geen bericht (heeft het druk)
ik heb inmiddels lichte griep,maar ik ga er mee verder.
helaas moet ik ook nog als bestuurder een paar honderd bezwaarschriften woz gaan insturen ! dit hakt er ook in by the way.
kortom we moeten het goed opzetten piet koremans kan een grote rol spelen door zijn contacten.
ik wil hem in elk geval helpen!
kunnen we sponsers krijgen,als lease verlies niet over de brug komt?
laat weten wie er al een idee heeft !
let op het zal op zijn vroegst als het door zou gaan in mei /juni kunnen
ivm voorbereidingen (vergunningen e.d ) als duisenberg cs ons maar niet voor is!
tenminste justice en pluutje zo wie zo .
ik heb piet inmiddels ge e-maild nog geen bericht (heeft het druk)
ik heb inmiddels lichte griep,maar ik ga er mee verder.
helaas moet ik ook nog als bestuurder een paar honderd bezwaarschriften woz gaan insturen ! dit hakt er ook in by the way.
kortom we moeten het goed opzetten piet koremans kan een grote rol spelen door zijn contacten.
ik wil hem in elk geval helpen!
kunnen we sponsers krijgen,als lease verlies niet over de brug komt?
laat weten wie er al een idee heeft !
let op het zal op zijn vroegst als het door zou gaan in mei /juni kunnen
ivm voorbereidingen (vergunningen e.d ) als duisenberg cs ons maar niet voor is!
Dan moet er wel een advertentie komen op alle voorpaginas
vd kranten.
vd kranten.
Stichting Leaseverlies zal eerst met Duisenberg om de tafel gaan zitten. Wanneer deze schikking dan tot stand komt, zal SLV niet meer willen/kunnen protesteren.
Komen ze er niet uit, dan is ook de vraag wil SLV een deel van (ons) geld in een demonstratie steken? Heb daar zo mijn vermoedens.
Komen ze er niet uit, dan is ook de vraag wil SLV een deel van (ons) geld in een demonstratie steken? Heb daar zo mijn vermoedens.
Tja,
en waarom zou SLV dat NIET willen doen?
en waarom zou SLV dat NIET willen doen?
-
wij zijn in nederland toch een klootjesvolk. we accepteren alles en wachten altijd af. demonstraties helpen alleen als werkelijk iedereen mee wil doen. ook de niet gedupeerden.
gr meneer lucas
gr meneer lucas
-
hoi pechvogel, ik ga weer mee!!!!
groetjes
groetjes
-
geef eventueel een oproep in alle kranten van nederland en laat ze zich inschrijven dan heb je een idee van hoeveel er komen, dan weet je ook of het zich loont????? ik zorg dan wel voor de bekendmaking in limburg
math , ga wij dan met de trein??
math , ga wij dan met de trein??
Dat is zo meneer Lucas!demonstraties helpen alleen als werkelijk iedereen mee wil doen. ook de niet gedupeerden.
Gezien de reacties tot nu is de belangstelling helaas nog niet overtuigend!!
-
daarvoor ook de bekendmaking via alle bladen in nederland en niet alleen via dit forum, groetjes
Mw Waltmans,
Als dit werkelijk verwezenlijkt wordt zal het zeker resultaat afwerpen!
Echter alleen als het een massaal gebeuren wordt.
Vr groet.
Als dit werkelijk verwezenlijkt wordt zal het zeker resultaat afwerpen!
Echter alleen als het een massaal gebeuren wordt.
Vr groet.
-
geef je op, om de bekendmaking bij jou in de provincie te publiceren,
doe mee en help mee!! ik doe limburg ,wie volgt???
kom op amsterdam ,rotterdam, denhaag, utrecht, brabant,friesland, groningen,enz.....
doe mee en help mee!! ik doe limburg ,wie volgt???
kom op amsterdam ,rotterdam, denhaag, utrecht, brabant,friesland, groningen,enz.....
-
helaas heb ik geen vliegtuig ,anders ging ik met een doek door heel nederland vliegen, wie heeft er een vliegtuig????? ha ha ha
inmiddels heeft piet me terug gemaild.
hij heeft mijn bericht niet gelezen,omdat ik aangaf in mei/juni
immers stelt piet ,het blijkt dat maart/april e.d koude maanden zijn ,zodat de opkomst nihil zal zijn.
piet komt er nog op terug,inmiddels is hij bezig met (zal naam niet noemen) actie tegen een andere bank in leeuwarden.
morgen komt er in HET AD een stukje en uiteraard in tros radar morgenavond.
gr
pechvogel
hij heeft mijn bericht niet gelezen,omdat ik aangaf in mei/juni
immers stelt piet ,het blijkt dat maart/april e.d koude maanden zijn ,zodat de opkomst nihil zal zijn.
piet komt er nog op terug,inmiddels is hij bezig met (zal naam niet noemen) actie tegen een andere bank in leeuwarden.
morgen komt er in HET AD een stukje en uiteraard in tros radar morgenavond.
gr
pechvogel
Het is aktietijd nu! We moeten iets doen! Nogmaals: laat je stem horen. Stuur een ingezonden brief of mail naar je regionale krant. Dat het niet kán wat er nu gebeurt, dat de bemiddeling plaatsvindt op basis van ongelijkheid, dat er een scenario klaarligt en dat het slikken (schikken) of stikken wordt, dat er groepen gedupeerden buitengesloten worden (restschuld betaald, ingegaan op dexia-aanbod, eegaleasers etc.)dat de rechtsgang belemmerd wordt door Dexia doordat ze een brief naar de rechtbanken gestuurd hebben met het verzoek lopende procedures naar de slaap- resp. parkeerrol te sturen, dat ze aantoonbare strafbare feiten hebben gepleegd en nu de dans ontspringen etc. etc.
Stuur een bericht naar je regionale krant, maar zeker ook naar de huis aan huis bladen bij je in de buurt. Die bladen vallen bij nagenoeg iedereen op de voordeurmat en dat kan mensen bewust maken alsnog iets te ondernemen. Zorg dat het een actueel onderwerp is, ook voor niet gedupeerden, zodanig dat kranten en actualiteitprogramma's er niet meer onderuit kunnen hier nog meer aandacht aan te besteden, research te doen en de stem van gedupeerden te laten horen!
Stuur een bericht naar je regionale krant, maar zeker ook naar de huis aan huis bladen bij je in de buurt. Die bladen vallen bij nagenoeg iedereen op de voordeurmat en dat kan mensen bewust maken alsnog iets te ondernemen. Zorg dat het een actueel onderwerp is, ook voor niet gedupeerden, zodanig dat kranten en actualiteitprogramma's er niet meer onderuit kunnen hier nog meer aandacht aan te besteden, research te doen en de stem van gedupeerden te laten horen!
-
Hallo PIPA,
Wanneer het lukt met die uitzending(en), zal ik uiteraard de mening omtrent de stoplegging van de rechtszaken uiteraard meenemen.
Verder mogen mensen met ideeën, tips, trucs en zaken die je (extra) naar voren wilt hebben, mij die kenbaar maken op e- mail adres: [email protected]
m.v.g. justice man
Wanneer het lukt met die uitzending(en), zal ik uiteraard de mening omtrent de stoplegging van de rechtszaken uiteraard meenemen.
Verder mogen mensen met ideeën, tips, trucs en zaken die je (extra) naar voren wilt hebben, mij die kenbaar maken op e- mail adres: [email protected]
m.v.g. justice man