LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SOCIETY SHOP IS EEN KNUDDE ORGANISATIE

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pipo

SOCIETY SHOP IS EEN KNUDDE ORGANISATIE

Ongelezen bericht door Pipo »

O, o, wat schuilt er een slechte organisatie achter dit glibberige front office.

December 2004: een jasje van een kostuum van een half jaar oud vertoont een klein gaatje (enkele millimeters in het vierkant). Society Shop Arnhem weet zeker dat de motten (?) het gedaan hebben. Nou dat zal dan wel. Laten maken kan, gebeurt in Tilburg. Na 6 weken (de feestdagen zaten er in.. ) en drie keer zelf bellen (zonder het door de vestigingsmanager Arnhem plechtig beloofde terugbellen) is het jasje eindelijk gereed. Wel goed gerepareerd hoor, maar wat kost het? 90 euro ! Oftewel 200 Hollandse Florijnen voor zo'n miniem stukje werk. Ridicuul en schandalig.

Reactie van Society Shop Arnhem: wij verdienen er niet aan, u kunt de rekening zien. Mijn conclusie: Naieve medewerkers in de winkels, die denken echt dat er geen marge tussen zit.. Bovendien begrijpt de manager niet dat Society Shop verantwoordelijk is en blijft voor prestatie en prijs van het ingeschakelde atelier.

Daarbovenop de ervaringen zoals de telefoonbeantwoorder die de gehele doodgewone winkeldag op de telefoonlijn blijft staan. En het winkelpersoneel dat achteraf niets door gehad blijkt te hebben. En twee emails met klachten naar de directie die nulkommanul reactie opleveren. En het feit dat ze maar algemene mailings per email en per post blijven sturen met daarbij gevoegd hun kortingsbonnen bij nieuwe aannkopen, ondanks dat ik aan blijf geven dat ik niets meer van dit gladde clubje wens te ontvangen.

Die persoonlijke benadering die hun marketing blijkbaar nastreeft, past meer bij een zaak die zich ook daadwerkelijk richt op dat segment van "ik heb alle tijd" . Die zitten niet zoals The Society Shop op de A1 lokaties in binnensteden. Ga daar dan weg ! Nee dat doen ze niet want dat type klanten willen ze ook. Wel, ik heb geen tijd voor al dat geneuzel in jullie winkels. Ik kom niet om mij behaaglijk te voelen, of met naam en toenaam herkend te worden, o.i.d. Ik wil goede en snelle prestaties ! Ik heb meer te doen dan zo'n slap verkopertje aan te moeten horen, minuten lang, die maar niet begrijpen wil dat er ook mensen zijn die minder tijd hebben dan de leden van de Rosendaelsche Golfclub. Wat een kwallenstel. En wat een opgeklopte kosten. En wat een slechte prestaties.

Wat een slechte organisatie. Gij zijt gewaarschuwd.

:evil:

Gast

Re: SOCIETY SHOP IS EEN KNUDDE ORGANISATIE

Ongelezen bericht door Gast »

Tjonge, wat een gefrustreerde pipo!

Pipo

Ongelezen bericht door Pipo »

Ja, goed he. Maar nu eens reageren op de zaak zelve in plaats van je te richten op de inzender van een topic. Het valt mij namelijk wel op dat op dit forum vrij veel mensen reageren op mensen en niet op zaken. Tja..

:P :P :P

Gast

er valt niet veel te reageren pipo want zoals je al
schrijft doen ze niks.alleen goed dat je het bekend
gemaakt heb ik ga daar dus niet naartoe.

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

90 eurie vind ik nog meevallen, als je kwaliteit wilt moet je er ook voor betalen. Ga de volgende keer gewoon naar de goedkope kleermaker op de hoek, stukken goedkoper.

Gast

Beste Pipo,

Het repararen van Clowns-jasjes is nu eenmaal geen corebusiness van The Society Shop. Het is dan ook niet verwonderlijk dat dit zijn prijs heeft.

Gesloten