Pagina 1 van 1

fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 27 feb 2005 18:19
door rugon
Beste lezerd, tijdens het instaleren van de CD-Rom die meegeleverd is met de Livebox krijg ik bij het eind van het programma een foutmelding: cfg_cnxerr. Wie weet hoe ik het kan herstellen. Hierdoor kan ik geen verbinding maken via de PC en de livebox. Help!!.

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 27 feb 2005 18:57
door Lenie1
Kijk eens op de site van Wanadoo dan naar Helpdesk vul daar je foutmelding in en volgens mij krijg je dan de oplossing.

http://live-box.nl

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 07 mar 2005 21:29
door Patje
@Lenie

Als je de foutmelding op wanadoo invult krijg je te zien dat er 0 (nul) documenten gevonden zijn. Iemand een oplossing?

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 09 jul 2005 20:35
door hrh
Ook windows/ME toevallig?

Alleen op een franstalige site een vergelijkbare fout gevonden met ME en de livebox; remedie: ME opnieuw installeren; what else.

Toch geprobeerd, heeft mooi niet geholpen. Weer een uur verder.

Wanadoo helpdesk gebeld; reactie? fout negeren, gewoon doorgaan; dan werkt wel. Dus niet.

Probeer nu met een eigen ADSL splitter/modem de boel aan de praat te krijgen; ook weinig succes mee.

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 09 jul 2005 21:53
door Uitgeslapen
Niet zo vreemd dat Wanadoo in Frankrijk die dingen van de markt gehaald heeft... :lol:
Des te erger dat Wanadoo in Nederland ze bij hun eigen klanten gewoon wél in de maag splitst... :?

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 10 jul 2005 01:29
door Tosbaga
er zijn genoeg onderwerpen over live box, gebruik de zoekfunctie of plaats je onderwerp onder de andere maar ga ajb het bord niet vervuilen met nog meer wanadoo troep, we weten allemaal dat het niet werkt en dat het rotzooi is.

Re: fout melding bij instaleren livebox

Geplaatst: 10 jul 2005 20:44
door hrh
werd in mijn geval veroorzaakt door een verkeerd gedeinstalleerde firewall (zone alert). (Gedeinstalleerd door 'gewoon' de bestanden weg te gooien.) Daardoor was alle uitgaande en binnenkomende verkeer via TCP/IP nog steeds geblokkeerd.

Remedie: Installeer zone-alert opnieuw, (configureer het) en deinstalleer met het officiele de-install programma.

Bij mij hielp dat.