Brief ontvangen van energiebedrijf.com, dat ik vanaf 1/1/05 per maand € 37,05 extra aan energiebelasting moet gaan betalen voor mijn stroomaansluiting. Brief was gericht aan financiële administratie op mijn huisadres en niet aan mij persoonlijk.
Alleen aan maandelijks voorschot betaal ik nu € 38,= per maand.
Zou een verdubbeling van het maandelijkse voorschot betekenen.
Er wordt en passant ook nog even € 111,15 voor het 1e kwartaal 2005 geïncasseerd van mijn rekening, wat ik ongedaan zal maken tot ik hier helderheid op heb.
Ik vraag mij af of hier geen fout gemaakt is en dat dit alleen geldt voor bedrijven.
Hebben meerdere klanten van Energiebedrijf.com deze brief ontvangen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhoging energiebelasting 2005 bij Energiebedrijf.com
Re: Verhoging energiebelasting 2005 bij Energiebedrijf.com
de grote truc van deze gasten.
hiermee zijn alle kortingen verdampt.
wisten ze toen zogenaamd niet. in werkelijkheid was korting al zeer lang bekend, maar dat rekent niet zo lekker als je kortingen wil berekeken.
in kleine letters stond altijd dat ze verhogingen EB mochten doorvoeren
welkom in de wereld van list en bedrog
suc6 ermee
hiermee zijn alle kortingen verdampt.
wisten ze toen zogenaamd niet. in werkelijkheid was korting al zeer lang bekend, maar dat rekent niet zo lekker als je kortingen wil berekeken.
in kleine letters stond altijd dat ze verhogingen EB mochten doorvoeren
welkom in de wereld van list en bedrog
suc6 ermee
Re: Verhoging energiebelasting 2005 bij Energiebedrijf.com
Is in feite contractbreuk van Energiebedrijf.com: dit betekent dat je je contract per direct kan opzeggen!
Zou ik ook zeker doen: hoe eerder je van dat bedrijf af bent hoe beter!
Ik zou het wel aangetekend doen en het bewijsjew goed bewaren; op "gewone post" reageren ze sowieso niet.
Zou ik ook zeker doen: hoe eerder je van dat bedrijf af bent hoe beter!
Ik zou het wel aangetekend doen en het bewijsjew goed bewaren; op "gewone post" reageren ze sowieso niet.