Aan iedereen die heeft meegewerkt aan de Coax-petitie tegen Chello: bedankt!
Onze macht als consument is groot als we het samen doen.
Tot half maart gaf ik UPC de kans en had dit echt niet verwacht: http://www.webwereld.nl/nieuws/20905.phtml
Toch houdt Chello nog een slag om de arm bij het definitief loslaten van de datalimieten. "Om de hoge servicegraad en snelheid van het netwerk voor alle gebruikers te kunnen garanderen, behoudt UPC zich wel het recht voor om binnen de grenzen van de algemene voorwaarden maatregelen te nemen tegen klanten die daadwerkelijk overlast voor medegebruikers veroorzaken", stelt de internetaanbieder.
Volgens mij als je goed leest, staat er eigenlijk gewoon dat de FUP nog gewoon blijft bestaan...................................
Als het nodig is om de snelheid op een hoog niveau te houden dan mag Chello van mij best ingrijpen bij klanten die niets anders doen dan hele dagen op volle snelheid downloaden. Dus bij de zogenaamde kopieerfabrieken.
Ja slaat nergens op dat verhaal van 10 pc's. Maar misschien bedoelen ze met een kopieerfabriek iemand die met 1 pc download en in 10 andere pc's dvd's bakt.
Dat riep Chello inderdaad en het lijkt er dan op dat er niets verandert maar dan zou UPC een lawine slechte publiciteit over zich heen krijgen om U PC tegen te zeggen dus ik ga er toch vanuit dat ze het een keer menen met hun klanten. Omdat ze ertoe gedwongen worden maar toch. Voorlopig ben ik wel optimistisch.
Ik heb het ook nooit tot cappen laten komen. Wel een heel leuk grafiekje van dataverbruik: in 26 dagen 38 GB en op 27 februari 20 GB gedownload.
Stelletje jankers het is ook nooit goed gebeurt er eindelijk wat en nog blijven zeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is wezenlijk niets veranderd behalve dat ze nu zeggen dat als je een mailtje krijgt je een copieerfabriekje hebt. Beetje een kort-door-de-bocht redenering van Chello, alsof je bandbreedte groter word met meer PC's.....
*haalt uit de mythologie een figuur met ogen over zijn hele lichaam en zet deze op zijn internetverbinding*
Ik hou chello in ieder geval met Argusogen in de gaten!
Wat is chello toch goed voor haar klanten. Wel toevallig allemaal mede daar ik een week geleden nog ben terug gedraaid naar 64kb/s omdat ik over de 40gb download zat en dan zal je nu in eens met je classic abonnement er 127 mogen downloaden.
Een vriend van me is zelfs eergisteren nog zijn snelheid terug geschroefd naar 64kb/s.
Dus lijkt me sterk dat ze dan in 2 of 3 dagen in eens als een blad van een boom zijn omgedraaid.
Voor mij en velen met mij is toch al te laat dat ze nu overstag zijn gegaan omdat velen net als ik het abonnement hebben opgezegd en inmiddels al met een andere provider in zee zijn gegaan via ADSL.
Waarom zo slecht van vertrouwen? Het staat zelfs op hun site nu?
Dat gaan ze écht niet doen als ze de boel flessen?
Niet blijven zeuren mensen, geef ze ook een kans?
Ik kreeg vorige week ook een mailtje dat ik terug gezet zou worden, was ook kwaad! maar vind wel dat je ze nu ook een kans moet geven, zich te verbeteren.
Ik zou vandaag teruggezet moeten worden naar mijn normale Plus snelheid
Niks is minder waar, ik zit nog steeds met een te trage verbinding. Ik heb gebeld en ze zeiden dat het systeem automatisch mij terug zou moeten zetten. Dus ik haal dit persbericht aan en zeg dat dat gedeelte van het systeem dus eigenlijk helemaal niet operationeel mag zijn.
Zijn letterlijke reactie....: Ach We zeggen wel meer om mensen rustig te houden.