LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dier en Polis

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

heeft iemand hier ervaring mee?

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

pfff scroll maar verder terug zijn al zoveel onderwerpen over het zelfde ik raad je aan om verder terug te lezen kijk ook eens op die van nhz daar lees je helemaal veel

SabrinaW

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door SabrinaW »

Ik heb goede ervaringen met Dier en Polis. Duidelijke voorwaarden en vriendelijk. Vergeleken met andere verzekeringen komt dit zeker weten het beste uit! op www.bouvierkennel.nl zie je alle verzekeringen. en dier en polis komt volgens hen ook het beste uit..dus!

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

als nog lees ver op deze site dier en polis is WEL onderdeel van nhz omdat ik dier en polis al een keer geprobeerd heb en gebeld had en ik geen dier en polis kon nemen omdat ik al polis had voor die kat dus pas op

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

dier&polis of dier&zorg het klinkt allemaal nogal ingewikkeld.
voorlopig heb ik dier&zorg gevraagd of ik 5 honden in de leeftijd van 1 tot 13 jaar kon verzekeren maar ik krijg helemaal geen reactie terug.
slordig hoor.

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

hop heb even op de bouvierpagina gelezen en ga hun advies opvolgen,
ik maak zelf wel een spaarpot voor mijn honden, al die verzekeringsmaatschappijen hebben kleine smerige details.

Jos Vrins

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Jos Vrins »

Ik hb mijn hond verzekert bij dier en Polis. gelukkig heb ik pas 1 keer wat gedeclareeed en dat heb ik vergoed gekregen... hele voordelige polis vergeleken met andere maatschappijen.. en geen slechte ervaringen gehoord van kennissen die daar ook verzekerd zijn...

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

dan bof je ik vind ze wel te duur

nastasja

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door nastasja »

mijn declaratie van bijna zo'n € 900,- werd anders wel vergoed. Mijn ziektekostenpolis van 300 euro is er al weer uit! Dus hoezo duur??

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door jezebelletje »

:) ik zag deze toevallig en ik vind ze bij D&P ook erg vriendelijk, als je ze vergelijkt met andere dierenverzekeringen vergoeden ze best veel.

schloebermoel

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door schloebermoel »

Ja maar mijn speciale voer vergoeden ze niet :cry:

sje
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 nov 2004 14:11

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door sje »

Dat doet Dier en Zorg ook niet die vergoeden geen dieetvoeding. Heb vorig jaar en begin van dit jaar een beetje pech gehad met enkele dieren hier in huis. Heb alles wat er vergoed word volgens hun regels gekregen. Dus ik mag niet klagen. De polissen voor de meeste dieren hier in huis heb ik er alweer uit, qua kosten.

Ook vergoede ze orthomanuele therapie bij twee van mijn honden. Dit kan je tot 3 x per jaar vergoed krijgen.

Ben dus erg tevreden over ze. :D

skeeler

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door skeeler »

:twisted:
jammer dat dier en zorg niet verzekerd voor HD en elleboogdysplasie
voor de kosten van onze pup zijn wij zelf voor op moeten draaien!!!! :twisted:

conan
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 19:28

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door conan »

ja maar dat staat ook in het polisvoorwaardenboekje. Als je een offerte aanvraagd of per post of dat je op internet kijkt kan je alvast lezen wat wel en niet goed vergoed wordt. Dus je wist het van te voren.

Wel is het minder dat ze eigenlijk best wel veel voorkomende dingen niet vergoeden. Zal ook wel geen verandering in komen.

groetjes sab

sje
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 nov 2004 14:11

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door sje »

Als ze hd en ed zouden vergoeden zouden ze helemaal leeglopen, want dat kost een hoop geld en ik denk dat de polissen ook veel duurder zouden zijn.

Gast

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Gast »

De dierenverzekeraars weten precies wat ze er uit moeten laten.
M.a.w. alles wat te veel gaat kosten.

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Onze vorige kat was verzekerd bij Dier&Zorg,. Na een autoongeluk hebben ze in 2,5 jaar tijd meer dan 1500 euro vergoed. Helaas is de jonge kater toch nog overleden (verlamde blaas). onze twee nieuwe katten wilde ik ook verzekeren bij Dier&Zorg. voor de oudste van de twee was dit geen probleem. De jongste had echter een hartruis en ik kon hem dus niet direct verzekeren. Als de hartruis na 6 maanden 'genezen' zou zijn kon ik hem als nog verzekeren. Ik heb hem toen verzekerd bij Dier&Polis. Nu heb ik dus twee verschillende verzekeringen.

De twee katten kregen in januari een schimmelinfectie. Dier&Zorg vergoed deze medicijnen wel, Dier&Polis niet.

akita
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:08

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door akita »

tja nu blijkt wel weer dat je niks aan dier&polis hebt :wink:

sunny
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jun 2005 17:13

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door sunny »

nou, bij dier en zorg is et enige wat ze doen heel hard schreeuwen.. en zo veel vergoeden ze echt niet, ben al dik 4 jaar bij ze verzekerd, gelukkig nog maar 7 maanden te gaan, maar het enige wat ze doen is de premie verhogen, al bijna ver4voudigd, en als verzekeringnemer kan je daar helemaal niets tegen doen. tot voor kort was ik heel tevreden, tenminste, nooit wat gedeclaraeerd, gezonde kat, maar na mee dan 1000 euro in een bodemloze put te hebben gestort en 1 declaratieverder weet ik wel beter, wat een arrogante medewerkers. afgewezen omdat ik het beste wil voor mijn huisdier! chemotherapie was dé oplossing bij de dierenarts, alleen wel kostbaar.. maakt niet uit, heb verzekering dacht ik.. nou bekijk het maar, helemaal niks gekregen!Ik sluit mijn verzekering over, dierenpolis vergoed het namelijk wel! en daar was ik 300 euro kwijtgeweest voor de premie van zijn hele leven...belachelijke oplichters zijn het bij dier en zorg. en nog nooit zulke afzetters gezien! hierdoor de vakantie moeten cancelen, voor mij niet zo erg maar ontzettend sneu voor mijn dochtertje, die had zich er zo op verheugd om naar haar franse vriendinnetje te gaan.. maar ik kan wel uern doorgaan, maar de tranen springen me in de ogen, zo kwaad en verdrietig ben ik.. niet mens en dierwaardig daar...

akita
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:08

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door akita »

dier en zorg verhoogd de premie helemaal niet als je 1 afsluit blijft de premie de rest van het dier zijn leven het zelfde je praat nu een beetje onzin ik denk dat je in de war bent met NHZ die verhogen de dingen en vergoeden geen r.e.e.t. dat is pas een vervelend. verzekering

Gesloten