Op 3 Aug 2004 sluiten wij een Mobiel Plus € 22,50abonnement af via GSM STUNTER.Hierbij kregen wij eenmalig het 2 jarig abonnement uit betaald . Later kregen wij nog eens € 75 vakantiebonus bij geschreven.
Nu gebeurt er het volgende .
InSept heben wij nog een bundel tegoed van € 50,11..Op de rekening van Okt staat bundel tegoed van sept €44,82.....Vervolgens Ongebruikt teg.€42,56 en op nota Nov.bundel tegoed van Okt € 0,0.Ter wijl het totaal niet verbeld is.Tevens is er een bundel tegoed afgeschreven van de maand Juli terwijl wij toen nog GEEN abonnement hadden...Nu zijn wij al 6 maanden aan het anvechten dat de Vakantie bundel GEEN beperkingen heeft van 3 maanden.Althans dat staat nergens beschreven bij de toe kenning.
Wij weten inmiddels dat bij een kennis exact de zelfde truck is toe gepast en deze heeft inmiddels het onterechte afgeboekte vakantie bundel terug betaald gekregen..
Inmiddels zijn wij 2x afgesloten ondanks dat wij € 22,50 betalen per maand...Wij komen niet boven het bedrag uit in combinatie met de Vakantiebonus.
Helpons uit de droom met KPN Mobiel Groningen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN...MOBIEL PLUS STELEN van BUNDEL tegoed
Re: KPN...MOBIEL PLUS STELEN van BUNDEL tegoed
bundel is 2 maanden geldig.en niet zoals orange onbeperkt !!!
de bundel is 3 maanden geldig je maakt altijd eerst je 22,50 op kom je daarboven dan ga je verder met het bedrag dat nog over had van vorige maanden voor de duidelijkheid!!!! Dhr Harryvbos met je orange waarmee je nog nergens kan bellen door het geweldige bereik!!!
Sommige mensen willen ook echt voor niets op de eerste rang zitten en dan ook nog zeuren.
Als ik mij niet vergis was deze aanbieding KPN mob plus een super aanbieding waarbij ongeveer het gehele abonnementsgeld in een maal uitgekeerd werd. Een cashback van een euro of 500!!
De belbundels vervallen inderdaad na 2 maanden zodat het niet mogelijk is om een grote bundel op te bouwen. Goed lezen in de voorwaarden blijft blijkbaar moeilijk.....
Als ik mij niet vergis was deze aanbieding KPN mob plus een super aanbieding waarbij ongeveer het gehele abonnementsgeld in een maal uitgekeerd werd. Een cashback van een euro of 500!!
De belbundels vervallen inderdaad na 2 maanden zodat het niet mogelijk is om een grote bundel op te bouwen. Goed lezen in de voorwaarden blijft blijkbaar moeilijk.....