LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energieliberalisering

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

Energieliberalisering

Ongelezen bericht door Gast »

op www.boycot.nu vond ik het adres van MINISTERIE van economische zaken. Ze hebben een speciaal adres

[email protected]

Misschien is het handig om allemaal eens een e-mail te sturen over onze klachten met de energiebedrijven. Misschien dat ze er dan iets aan gaan doen.

Gast

Re: Energieliberalisering

Ongelezen bericht door Gast »

Dat heb ik diverse keren geprobeerd, probeer het ook eens moet je zien wat voor een stompzinnige en nietszeggend antwoordt terug krijgt.
Die ambtenaren weten echt niet wat er in de echte wereld aan de hand is of mogen van hun baas niets vertellen.( ik hou het op het laatste want zo dom zijn zelfs ambteneren niet)

Carla M

Re: Energieliberalisering

Ongelezen bericht door Carla M »

Hoi, (lees even mijn opmerkingen over RWE verleidingspraktijken voor het afsluiten van meerjarige contracten) geplaatst door Carla M.

Hoe kan het NUON nu zeggen dat de prijzen stijgen door hogere inkoopkosten terwijl het RWE beweert dat zij juist goedkoper hebben kunnen inkopen. De consument kan dit niet controleren. Hier lijkt mij een taak voor de overheid weggelegd. Privatiseren was dus een heel slecht idee!! Terrugdraaien zou ik zeggen. En gewoon 1 landelijke leverancier.

Ps ik ga een mailtje sturen naar het ministerie. Wordt vervolgd.....??

Gesloten