Koop nooit bij Nano in Den haag
Geplaatst: 03 mar 2005 18:50
In oktober hebben wij een bank gekocht ter waarde van ruim 4600 euro
bij nano vd kunstraat den haag
na 1 maand verkleurde de bank van rood naar wit nadat de bank met water was schoongemaakt met gewoon water wat resulteerde in een klacht. de hoes zou opgestuurd worden naar de fabrikant. na 1 maand kwam de uitslag: niet met water schoonmaken doch chemisch reinigen. dit was ons nooit medegedeeld. nu is ons vermoeden dat de hoes nooit is opgestuurd. dit bleek nadat ik het onderzoeksrapport had opgevraagd en hierop geen reactie krijg. nu schrijft nano onwaarheden in de correspondentie, en blijft maar zeuren met het verzoek of wij een hoes willen opsturen die onderzocht kan worden. het bekende ja/nee spelletje om naar onze mening zich te verschonen van alle blaam en niet voor hun verantwoordelijkheden willen opkomen. wij raden daarom een ieder aan om niet bij nano den haag koopovereenkomsten te sluiten en in ieder geval alles op papier te laten zetten. ook de verkoopgesprekken. beter om alles op te nemen? we hebben de zaak inmiddels voorgelegd bij de geschillencommissie.
wie heeft ook zulke geschillen met nano? dit willen we graag weten
bij nano vd kunstraat den haag
na 1 maand verkleurde de bank van rood naar wit nadat de bank met water was schoongemaakt met gewoon water wat resulteerde in een klacht. de hoes zou opgestuurd worden naar de fabrikant. na 1 maand kwam de uitslag: niet met water schoonmaken doch chemisch reinigen. dit was ons nooit medegedeeld. nu is ons vermoeden dat de hoes nooit is opgestuurd. dit bleek nadat ik het onderzoeksrapport had opgevraagd en hierop geen reactie krijg. nu schrijft nano onwaarheden in de correspondentie, en blijft maar zeuren met het verzoek of wij een hoes willen opsturen die onderzocht kan worden. het bekende ja/nee spelletje om naar onze mening zich te verschonen van alle blaam en niet voor hun verantwoordelijkheden willen opkomen. wij raden daarom een ieder aan om niet bij nano den haag koopovereenkomsten te sluiten en in ieder geval alles op papier te laten zetten. ook de verkoopgesprekken. beter om alles op te nemen? we hebben de zaak inmiddels voorgelegd bij de geschillencommissie.
wie heeft ook zulke geschillen met nano? dit willen we graag weten