| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?
-
Gast
-
Gast
Re: waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?
ik weet niet waar u woont maar hier sturen ze tegelijk met je werkbriefje een enveloppe mee met port betaald.
ik gooi hem altijd wel meteen bij het uwv binnen dan gaat het wat sneller
ik gooi hem altijd wel meteen bij het uwv binnen dan gaat het wat sneller
-
Gast
Ik denk niet dat het gepast is om te klagen over € 0,39 cent per maand dat u betaalt van geld dat door anderen voor u verdient wordt
Wat is dit nu voor een dom antwoordt, die mensen hebben gewoon altijd hun premie betaald voor deze verzekering, je kan beter tegen de overheid zeggen dat ze een verzekering niet 1zijdig moeten veranderen,
want dan ben je een onbetrouwbare overheid.
Wat is dit nu voor een dom antwoordt, die mensen hebben gewoon altijd hun premie betaald voor deze verzekering, je kan beter tegen de overheid zeggen dat ze een verzekering niet 1zijdig moeten veranderen,
Laten we met zijn allen gaan zeuren over een postzegel van 0,39 cent. Kom op zeg, als je niet wilt betalen ga je dat briefje toch lekker zelf langsbrengen op de fiets of zo.
En nu ga je zeuren over geld dat je krijgt van de overheid, wat door anderen bij elkaar gespaard moet worden om jou te kunnen betalen.....Tsssss, het moet ook niet erger worden in dit land.
En nu ga je zeuren over geld dat je krijgt van de overheid, wat door anderen bij elkaar gespaard moet worden om jou te kunnen betalen.....Tsssss, het moet ook niet erger worden in dit land.
-
Gast
Karr, ik wens je de eeuwige nachtjeuk en te korte armpjes om te krabben en een periode met postzegellikken toe.
Wat ben jij een sukkel.
H
Wat ben jij een sukkel.
H
-
Gast
Kijk eens bij www.antwoordnummer.nl
Daar staan antwoordnummers van diverse uwv afdelingen.
(U kunt trouwens wel internet betalen?)
Daar staan antwoordnummers van diverse uwv afdelingen.
(U kunt trouwens wel internet betalen?)
-
Gast
Ja, omdat ie de briefjes op z'n fietsie zelf wegbrengt.
H
H
Tsja ik mag dan een ***** zijn, maar ik loop tenminste niet overal over te zeuren !!!! 39 cent !!!! Het is geen vermogen......
-
Gast
Nee voor jou niet, maar jij ligt toch nergens wakker van?
-
henk10
Hallo! Dit gaat toch nergens over! Betaal lekker je eigen postzegel! je krijgt geld van de staat. je zult wel iets aan premies afgedragen hebben maar dat weegt zeker niet op tegen al dat geld dat je gaat krijgen.
je hoeft niet alles te krijgen! En waarom ook dat klant? Je bent geen klant. een klant koopt iets, jij ontvangt iets
je hoeft niet alles te krijgen! En waarom ook dat klant? Je bent geen klant. een klant koopt iets, jij ontvangt iets
-
Gast
Wat is dat nou weer voor stomme opmerking.
Als je huis afbrand de dag nadat je het gekocht hebt, krijg je alleen het bluswater vergoed omdat je nog maar 1 keer premie hebt betaald?
H
Als je huis afbrand de dag nadat je het gekocht hebt, krijg je alleen het bluswater vergoed omdat je nog maar 1 keer premie hebt betaald?
H
-
Gast
Beste gast, ik vind dat u beter kunt zeggen "ik vind dit een dom antwoord," uw mening is tenslotte niet bepalend hier.Wat is dit nu voor een dom antwoordt, die mensen hebben gewoon altijd hun premie betaald voor deze verzekering, je kan beter tegen de overheid zeggen dat ze een verzekering niet 1zijdig moeten veranderen,
Daarnaast heeft u gelijk dat die persoon (waarschijnlijk) zelf ook heeft bijgedragen aan zijn uitkering, maar dat neemt in mijn ogen niet weg dat ook andere mensen mee werken aan de uitkering van deze persoon, helemaal nu hij of zij zelf niet meer werkt. En ik vind het helemaal schaamteloos dat je in een welvaartsland als Nederland, wat ondanks de bezuinigingen toch nog een heel aardig zorgstelsel kent in vergelijking met andere welvaartslanden, niet mag klagen over één postzegel die je uit eigen zak moet betalen.
-
Gast
Ik denk dat je zeker niet aangenomen zult worden aan de hand van je bijdrages op dit forum, venantius.
Maar ach, hoop doet leven hè
Overigens heb je helemaal niks bijgedragen aan je eigen uitkering hoor.
Jouw bijdrages zijn namelijk naar andere mensen gegaan.
Dus ja, de nu werkzame burgers betalen op dit moment jouw uitkering.
En zoveel moeite om een postzegel te zoeken?
Ga toch weg, je hebt de hele dag de tijd om een postzegel te gaan halen.
Maar ach, hoop doet leven hè
Overigens heb je helemaal niks bijgedragen aan je eigen uitkering hoor.
Jouw bijdrages zijn namelijk naar andere mensen gegaan.
Dus ja, de nu werkzame burgers betalen op dit moment jouw uitkering.
En zoveel moeite om een postzegel te zoeken?
Ga toch weg, je hebt de hele dag de tijd om een postzegel te gaan halen.
-
Gast
Bespeur ik hier enige frustatie ten aanzien van de gelukkigen die onder het genot van een door anderen betaalde WW(of andere) uitkering de dagen des levens op gepaste wijze kunnen doorbrengen?
Zelf een "rotbaan"? Of ben je gewoon zo?
H
H
-
Gast
Is de vraag, dat is onredelijk, en het UWV doet het dan ook niet. Bij je werkbriefje hoort een antwoordenveloppe te zitten, gericht aan jouw UWV.is het redelijk dat UWV klanten zelf de postzegel laat betalen?
Op die enveloppe staat een antwoordnummer, dat kan en mag je altijd gebruiken voor correspondentie aan het UWV.
-
Gast
Ik heb een geweldige baan en altijd positief ingesteld.Bespeur ik hier enige frustatie ten aanzien van de gelukkigen die onder het genot van een door anderen betaalde WW(of andere) uitkering de dagen des levens op gepaste wijze kunnen doorbrengen?
Dus je beide vragen kan ik gelukkig met nee beantwoorden.
Ik kan er alleen niet tegen dat mensen om pietluttigheden klagen.
Alleen deze opmerking al:
Een gedoe om een postzegel te gaan zoeken?En ach, natuurlijk maakt mij die postzegel niks uit. Maar iedere keer weer zo'n gedoe, om een postzegel te gaan zoeken en zo.
Kom op zeg.
Je kan de hele dag de dingen doen die jezelf wilt doen.
Is het dan zo erg om even naar een winkel te lopen om een postzegel te halen?
Dat kan er bij mij gewoon niet in.
Jammer dan dat ik weer mensen voor het hoofd stoot dan, maar ik vind zo'n opmerking echt iets waar je je kapot voor zou moeten schamen.
Je krijgt geld voor niks doen en klaagt dan dat je een postzegel moet gaan halen.
Het moet echt niet gekker worden.
-
Gast
"Je krijgt geld voor niks doen" zeg jij.
Kijk, dat is nou precies je makke. Het betreft een werkeloosheidsverzekering die uitkeert du moment iemand schuldloos werkloos wordt. En mensen betalen premie voor die verzekering.
Dat jij dat weergeeft als "je krijgt geld voor niks doen" is een mening die kant nog wal raakt. Tenzij je van mening bent dat gedwongen "niksdoen" een attractief alternatief is voor de leuke baan die je had.
Straks krijgen bv.al die KPNers die eruit worden gezet dus "lekker geld voor niks doen". Daar kijken ze nu al naar uit.
Wat die postzegels betreft, er werd al aangevoerd dat een antwoordnummer op internet te vinden is.
Surfen in plats van fietsen dus.
H
Kijk, dat is nou precies je makke. Het betreft een werkeloosheidsverzekering die uitkeert du moment iemand schuldloos werkloos wordt. En mensen betalen premie voor die verzekering.
Dat jij dat weergeeft als "je krijgt geld voor niks doen" is een mening die kant nog wal raakt. Tenzij je van mening bent dat gedwongen "niksdoen" een attractief alternatief is voor de leuke baan die je had.
Straks krijgen bv.al die KPNers die eruit worden gezet dus "lekker geld voor niks doen". Daar kijken ze nu al naar uit.
Wat die postzegels betreft, er werd al aangevoerd dat een antwoordnummer op internet te vinden is.
Surfen in plats van fietsen dus.
H
-
Gast
Waarom zou ik ze ook nog een antwoordnummer gaan geven?
Zij hebben meer tijd voor surfen dan ik.
Laat ze zelf eens lekker ergens moeite voor gaan doen.
Zoals je aangeeft gaan er zoveel KPNers uit.
Dat weten ze nu dus al.
Begin nu dan al met solliciteren zou ik zeggen en wacht niet tot het moment daar is.
Zij hebben meer tijd voor surfen dan ik.
Laat ze zelf eens lekker ergens moeite voor gaan doen.
Zoals je aangeeft gaan er zoveel KPNers uit.
Dat weten ze nu dus al.
Begin nu dan al met solliciteren zou ik zeggen en wacht niet tot het moment daar is.
-
Gast
"Zoals je aangeeft gaan er zoveel KPNers uit.
Dat weten ze nu dus al.
Begin nu dan al met solliciteren zou ik zeggen en wacht niet tot het moment daar is."
Tjonge ,tjonge wat weet je toch weer goed. Lekker suggereren dat "ze" wellicht wachten met sollicteren past kennelijk precies in het "beeld" wat jij hebt.
Veel plezier ermee verder.
H.
Dat weten ze nu dus al.
Begin nu dan al met solliciteren zou ik zeggen en wacht niet tot het moment daar is."
Tjonge ,tjonge wat weet je toch weer goed. Lekker suggereren dat "ze" wellicht wachten met sollicteren past kennelijk precies in het "beeld" wat jij hebt.
Veel plezier ermee verder.
H.
-
Gast
Het zijn jouw eigen woorden, H.
Alleen kan je er erg slecht tegen wanneer die weerlegt worden.
Blijkbaar erg moeilijk voor je om toe te geven dat een ander gelijk hebt en jij niet al te doordacht hebt gereageerd.
Slaap lekker verder, vriend.
Alleen kan je er erg slecht tegen wanneer die weerlegt worden.
Blijkbaar erg moeilijk voor je om toe te geven dat een ander gelijk hebt en jij niet al te doordacht hebt gereageerd.
Slaap lekker verder, vriend.