LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hardheidsclausule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
G-J

hardheidsclausule

Ongelezen bericht door G-J »

ik heb meerdere malen een aanmaning tot betalen van de rest-schuld van Legio-Dexia ontvangen, waarop ik iedere keer ge-
reageerd heb met het verzoek tot coulance.
Tevens is er door Dexia gebeld met het verzoek om te betalen
of om mee te doen aan hun aanbiedingen en het contract dan te ondertekenen om van verdere rechts vervolging via de stichting lease verlies aftezien, er werd ook gedreigd met
incasso en registratie bij het buro voor krediet registratie
te Tiel, wat op zich vreemd is om dat Dexia beweerd dat in
mijn geval de driewinstverdubbelaar geen lening is.
Maar volgens de medewerker van Dexia waar mee ik kontact heb gehad was de maandelijkse inleg rente die betaald moest
worden.
Na de laatse schriftelijke dreiging tot incasso, waarop ik wederom heb gerageerd dat ik niet kan en wil betalen, nu het verzoek van Dexia om mijn financiele billen bloot te geven zodoende men kan beoordelen of ik in aanmerking kom
voor de hardheidsclausule.
Wat is wijsheid?

el

Re: hardheidsclausule

Ongelezen bericht door el »

De normale chantage praktijken van Dexia willen dat je eerst je handtekening zet en daarmee moet afzien van juridische stappen tegen Dexia en tussenpersoon, vervolgens moet je dan nog afwachten of je echt wel in aanmerking komt.
Als Dexia jou niet verzoekt om een handtekening te plaatsen
dan zou je voorzichtig!! op hun verzoek kunnen in gaan.

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

Beste GJ,.

je hebt belegd en verloren, dat Dexia je extra rechten geeft met het Dexia aanbod is alleen maar mooi meegenomen voor je!

Gewoon aanbod accepteren, mocht dat je nog niet (voldoende) helpen dan wordt er gekeken of je in aanmerking komt voor de hardheidsclausule.

Op SLV hoef je ook niet te rekenen; een stichting wat 6 maanden nodig heeft om te "vergaderen" met dexia over een schikking en wat dan nog met lege handen staat noem ik geen "slimme" stichting.

Ze hebben nu meer dan 2 miljoen euro in kas en wat heeft het voor jullie "gedupeerde" beleggers nu daadwerkelijk opgeleverd?

nada; er is een rechtszaak aangespannen wat jaren kan duren; tegen de tijd dat uitspraak komt heeft iedereen al zijn (rest)schuld betaald; want met een negatieve BKR - registratie kun je leningen in de toekomst wel vergeten,

m.v.g.

de Objectiever

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Jaap, zo objectief ben je niet hoor!
Dat Dexia je meer rechten geeft? Ze ontnemen je dan het recht om een procedure te starten tegen ze.
Dat is pas objectief.
Wat je over SLV zegt is subjectief.
Even ter info

gr. Nadia

el

Ongelezen bericht door el »

G-J, ik zou deze persoon maar niet zo serieus nemen, dit is de zoveelste infiltrant op het forum.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Jaap, Jaap, Jaap...

sja

Ongelezen bericht door sja »

Als je toch geen hypotheek of lening meer nodig hebt,
dan maakt het toch niet uit als je bij BKR tiel staat,
dus dat is de vraag voor een oudje onder jullie

Isaac

Ongelezen bericht door Isaac »

Je hebt gelijk sja, ze kunnen de pot op.

annie weerman

Ongelezen bericht door annie weerman »

ik lees hier tot mijn schrik dat de verdriedubbellaar geen lening is toen wij een woning wilden kopen stond het wel bij bkr geregistreerd

sja

Ja hoor, het is wel een lening, wij gingen naar de bank
voor een klijne lening, zegt die man, jullie hebben
een schuld bij TBR, mijn man en ik, hoe kom je er bij,
nu het is echt waar, opgevraagd, en ja hoor, we schrokken
ons wezenloos, nog niet zo misselijk ook, die 9000 euro
hebben ze gebruikt voor rente.

sja

Kreeg vanmorgen tijding van Legio,
had weer een aangetekende brief gestuurd, ik stuur alles
zonder handtekeningen, dat ze even geen tijd hadden,
wegens drukte (maar wel mijn brief ontvangen hadden), nu lieve mensen, ik ben aan de schoonmaak
(haha) dus ik heb ook geen tijd, moest voor 14 april
doorgeven wat ik wil, en contract is afgelopen 3 mei,.

Gesloten