verhogingen van 100 procent op huur meters eneco
Geplaatst: 05 mar 2005 14:00
Hallo,
kreeg de jaarnota binnen en zag dat de huren van de electriciteitsmeter en de gasmeter ten opzichte van vorig jaar met meer dan 100% gestegen zijn. Ook moest ik terwijl ik minder heb verbruikt 150 euries bijbetalen en men is niet in staat dit uit te leggen. Zijn er nog meer van dit soort onbegrijpelijke nota's????
kreeg de jaarnota binnen en zag dat de huren van de electriciteitsmeter en de gasmeter ten opzichte van vorig jaar met meer dan 100% gestegen zijn. Ook moest ik terwijl ik minder heb verbruikt 150 euries bijbetalen en men is niet in staat dit uit te leggen. Zijn er nog meer van dit soort onbegrijpelijke nota's????