Pagina 1 van 1

Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 05 mar 2005 19:35
door merel-marlijn
Wij hebben hier aansluitingen via Lijbrandt Telecom. We kunnen de klok erop zetten, elke week is er wel wat aan de hand. Dan worden tarieven onjuist gehanteerd, dan weer ligt de telefoon eer zonder verklaarbare reden uit. Of internet dat het niet doet. Het is heel goedkoop, maar wat je ervoor terugkrijgt is dus allerminst goed. Telkens bellen wij naar Lijbrandt met onze klachten, maar die worden niet serieus genomen en niet afgehandeld. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Wat kunnen wij het beste doen? We zijn het inmiddels behoorlijk zat. We denken aan overstappen naar kpn/tele2, maar de aansluitingen hier zijn van lijbrandt, dus alles of niets...

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 07 mar 2005 22:10
door henkgiezen
ik heb nog nooit van lijbrandt gehoord is dat iets regionaals ofzo?

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 05 mei 2005 18:14
door Gast
Lijbrandt heeft alleen kabels in noord-holland het lijkt goedkoop (40 euro per maand) maar werkt nog steeds niet goed.
Klachten nemen ze niet serieus en geld terug betalen doen ze niet.:@

Ik heb een maand geen verbinding gehad met internet en mailbox
Ik heb vaak de helpdesk gebeld die hebben mijn steeds proberen wijs te maken dat het aan mijn kabel of computer lag.
Ik heb een nieuwe kabel gekocht en er een computerexper geweest met mijn computer of kabels was niets mis.
Na lang bellen met de helpdesk kwam er eindelijk iemand van Lijbrandt zins dien heb ik pas verbinding.
Hun kabel was niet goed geïnstalleerd vandaar geen verbinding.
Ik heb geprobeerd geld terug te krijgen maar op brieven krijg ik geen antwoord en aan de telefoon beweert Lijbrandt dat ik wel verbinding heb gehad.:(
Ook de telefoon heeft vaak een doden lijn.
De gratis voicemail die in het folder staat hebben ze niet, ook nummer melder, 5 bij in gesprek en andere dingen die ze beloven doen het niet.
Nummer behouden was ook niet gratis want Lijbrandt heeft in het begin van de maand het abonnement beëindigt dus moet je heel die maand betalen.

Wij kunnen denk ik niet veel doen bewijs maar eens dat je geen verbinding heb gehad
Radar ofzo zal ons denk ik niet kunnen helpen :cry: omdat er maar een kleine groep Lijbrandt heeft.

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 06 mei 2005 00:42
door Johnn
Geef ze een koude douche 8)

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 14 mei 2005 02:01
door Gast
:evil: :?: Lijbrandt :?: :twisted:
neem maar weer KPN of UPC

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 25 feb 2007 12:40
door X-U
In onze studentenflat hebben we er ook ontzettend veel problemen mee gehad.

Onze flat had nog geen internetverbinding, dus Lijbrandt heeft het aangelegd. Ze beloofden in Oktober 2005 klaar te zijn, maar door omstandigheden werd het steeds uitgesteld en meer dan een half jaar later kregen we een brief waarin stond dat internet eindelijk werkte, maar het werkte niet.

Ik heb toen in 2 a 3 weken tijd 14 keer (!!!) naar de klantenservice gebeld, die vrij prijzig is, maar altijd als ik vroeg of er iemand langs wilde komen, kwam er altijd een vaag antwoord en er werd nooit iemand gestuurd.
Verder is de klantenservice ALLEEN met een vaste telefoon bereikbaar, terwijl de meeste studenten geen eens een vaste telefoon hebben. Dus dan kan je helemaal niet bellen.

Uiteindelijk heb ik ipv te bellen naar ze gemaild en na 2 keer mailen hebben ze wel iemand gestuurd. Daarna deed internet het eindelijk.

Sinds die tijd valt internet wel vaak uit, zonder enige verklaring, maar dat is vrij normaal, want veel vrienden die in Leiden wonen, hebben precies hetzelfde.

Lijbrandt heeft ook internet instellingen een keer veranderd, waardoor sneller internet mogelijk zou moeten zijn. Als je Windows XP had, was het makkelijk te installeren. Maar de mensen die het installeerden, hadden in het begin dat internet het helemaal niet meer deed.
Ik had Windows 2000. Ik heb naar Lijbrandt gebeld om te vragen hoe bij mij sneller internet mogelijk was en welke instellingen ik moest veranderen, maar dat wist de persoon aan de telefoon ook niet. Ik heb ook gemaild, maar weer was het antwoord onduidelijk. Ik heb het snellere internet dus ook nooit geinstalleerd.

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 13 jan 2011 19:25
door Vrije.Keuze.Mediabox
Bij Lijbrandt. Net als 3 weken geleden krijg ik een mailtje "Uw wijzigingsaanvraag is bij ons in goede orde ontvangen." . Dit terwijl ik geen enkele wijzignsaanvraag heb (en eerder had) ingediend.

Gevolg :totaal geen TV en totaal geen Telefonie maar wel ongevraagd 50 Mb Internet.

Benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keerde (dit is dus de 2e keer) duurde het een volle week


De adminstratie van Lijbrandt kan uitsluitend als "een grote klerezooi" worden omschreven.


Ouder probleem: Lijbrandt zou BBC 1 en 2 via analoog/DVB-C leveren maar ook nog altijd niet te bekennen. En zoals met alles reageert Lijbrandt totaal nergens op! (Zelfs UPC heeft het nooit zo bond gemaakt.)

Re: Lijbrandt Telecom

Geplaatst: 21 sep 2012 15:14
door A.W.M. Balemans
Lijbrandt biedt geen beloofde service. Houdt zich niet aan contract.
Reageert niet op mijn mails . Directie reageert niet op mijn brieven. Ze zullen binnenkort wel failliet gaan.Ad Balemans