heeft iemand ee tip voor me, vorig jaar januari heb ik gofl IV nieuw gekocht bij POUW Zaandam, vervolgens na een hoop elende te hebben gehad met de auto, vrees ik dat ik een auto heb gekregen die al werkelik twee jaar oud is en al ergens voor is gebruikt,proefritten?? of iets in die context, ben al verschillende keren bij de dealer geweest maar kan hier niets maken, ik ben er al een jaar mee bezig , ik heb zelfs een brief geschreven naar de importeur,heb tot zover geen reactie gehad, begin een beetje hoopeloos te worden en het liefst zoud ik de auto wegdoen. Heeft iemand een tip of advies voor me.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VW GOLF IV PROBELM
-
dianmo
VW GOLF IV PROBELM
hallo,
heeft iemand ee tip voor me, vorig jaar januari heb ik gofl IV nieuw gekocht bij POUW Zaandam, vervolgens na een hoop elende te hebben gehad met de auto, vrees ik dat ik een auto heb gekregen die al werkelik twee jaar oud is en al ergens voor is gebruikt,proefritten?? of iets in die context, ben al verschillende keren bij de dealer geweest maar kan hier niets maken, ik ben er al een jaar mee bezig , ik heb zelfs een brief geschreven naar de importeur,heb tot zover geen reactie gehad, begin een beetje hoopeloos te worden en het liefst zoud ik de auto wegdoen. Heeft iemand een tip of advies voor me.
-
Son of god
Re: VW GOLF IV PROBELM
Hoeveel kilometer stond er op de teller toen je de auto kocht en wat is de eerste toelatingsdatum op je kentekenbewijs?vrees ik dat ik een auto heb gekregen die al werkelik twee jaar oud is en al ergens voor is gebruikt,proefritten??
Wat betreft de problemen, hier kan ik weinig advies op geven aangezien je de problemen niet beschrijft.
-
Mimi
Je moet eerst het chassisnummer van je auto opzoeken.
Als je dat hebt kan je hier je bouwjaar, dag en fabriek achterhalen:
http://www.doppel-wobber.de/fgnr.html
Als je dat hebt kan je hier je bouwjaar, dag en fabriek achterhalen:
http://www.doppel-wobber.de/fgnr.html
-
dianmo
toen ik de auto kocht stond er 50 km op,
ik heb even het chasis nummer gechekt, daaruit kan ik zien dat de auto van week 2 van 2003 is, betekent dat hij een jaar ergens gezeten heeft?
ik heb even het chasis nummer gechekt, daaruit kan ik zien dat de auto van week 2 van 2003 is, betekent dat hij een jaar ergens gezeten heeft?
-
Mimi
Nee, dat houdt in dat je de datum van eerste toelating via de rdw site ook eens moet opvragen. Dan pas kan je zoiets stellen. Dus ga naar www.rdw.nl en klik op de openingspagina op de link "apk en voertuiggegevens raadplegen"
Daarna je kenteken invoeren en je weet wanneer je kar voor het eerst in NL!! gereden heeft. Importgevalletje?
Daarna je kenteken invoeren en je weet wanneer je kar voor het eerst in NL!! gereden heeft. Importgevalletje?
-
Mr.VW/AUDI/SEAT/SKODA
Halloooow ,
Als je zekerheid over je bouwjaar van je auto wilt hebben kun je dat altijd terug vinden in je chassisnummer !!!!!!!!!
Hier valt niet mee te sjoemelen .
Bel met de klantenservice van PON's automobiel handel 033-4949700
zij zullen je precies vertellen wat je moet doen (zorg dat je je kentekenbewijs bij de hand hebt)!
Succes
Als je zekerheid over je bouwjaar van je auto wilt hebben kun je dat altijd terug vinden in je chassisnummer !!!!!!!!!
Hier valt niet mee te sjoemelen .
Bel met de klantenservice van PON's automobiel handel 033-4949700
zij zullen je precies vertellen wat je moet doen (zorg dat je je kentekenbewijs bij de hand hebt)!
Succes