incasso
Geplaatst: 08 mar 2005 12:55
Heel leuk hier weer iets tegen te komen over incasso's.
Ik heb kennis mogen maken met een geweldig (????) deurwaarderskantoor. Boeder in Haarlem.
Op een dag kreeg ik een brief van ze. Of ik wilde betalen, een rekening van PWN (waterleiding). Deze was ontstaan op het adres waar ik nu woon voordat het huis van mij was. De vorige bewoners, met naam en adres vermeld in de brief, reageerden niet en nu kwamen ze dus bij mij.
Als ik niet binnen 2 maanden zou betalen zou ik afgesloten worden.
Gebeld, dat kan niet, niet mijn rekening, een hoop ruzie aan de telefoon, maar doel niet bereikt. Ik moest bij PWN zijn. PWn gebeld, iemand aan de telefoon die niets wist. Gevraagd naar iemand die wel wat wist, maar ze wist ook niet hoe ze dat moest doen. Aangetekende brief naar Boeder, geen reactie!!!!
Na 2 maanden een briefje van PWN, met excuses en ze zouden het doorgeven aan de deurwaarder.
Dit briefje gekopieerd en ook naar Boeder gestuurd. Geen reactie.
Dag van afsluiten jawel ze waren er!!!!
Iemand die zich voorstelde als ingehuurd door deurwaarderskantoor Boeder. Ze durfde niet af te sluiten omdat ik meteen aanbood de excuusbrief te halen, maar ook dat ze gerust hun gang mochten gaan, want dan werd het fors betalen... Dit keer aan mij.
U raad het al dat durfde ze niet.
Gebeld met de deurwaarderskantoor Boeder, nee ze reageerde nooit op aangetekende brieven, want je krijgt van de PTT een berichtje dat je brief is ontvangen. Wat doe je dan met informatie dat je fout zit? Niets want wanbetalers liegen meestal toch.
Leuk om ook nog te weten, 2 dames op het kantoor van Boeder, weten alleen de aangetekende brief te traceren in het systeem. Een meneeer weet weldegelijk van de 2e brief. Maar volgens hem heeft hij de vraag aan PWN gesteld en hebben zij te laat gereageerd. De dag van afsluiten hebben ze pas gebeld dit niet te doen maar ja toen waren ze al onderweg. (in deze tijd heeft natuurlijk niemand een mobiele telefoon).
Ik heb dit ook aan een ander programma al eens verteld, zij hebben contact gehad met de deurwaarder zelf (mij ondanks herhaaldelijk verzoek nooit gelukt) deze beweert dat er nooit iemand van zijn kantoor bij aan de deur is geweest, ook de rest gelooft hij niet. Ik begrijp dat een programma zich daaraan niet brand.
Maar lieve mensen van Nederland, geloof mij het is waar!
Als u ooit geld bij iemand moet incasseren laat dat niet door deurwaarderskantoor Boeder doen. Zij zijn onbeschoft en agressief aan de telefoon. Ook geloven ze bij voorbaat de andere partij niet. Ookal is iemand slecht van betalen, dit verdiend niemand!!!!!
Ik heb kennis mogen maken met een geweldig (????) deurwaarderskantoor. Boeder in Haarlem.
Op een dag kreeg ik een brief van ze. Of ik wilde betalen, een rekening van PWN (waterleiding). Deze was ontstaan op het adres waar ik nu woon voordat het huis van mij was. De vorige bewoners, met naam en adres vermeld in de brief, reageerden niet en nu kwamen ze dus bij mij.
Als ik niet binnen 2 maanden zou betalen zou ik afgesloten worden.
Gebeld, dat kan niet, niet mijn rekening, een hoop ruzie aan de telefoon, maar doel niet bereikt. Ik moest bij PWN zijn. PWn gebeld, iemand aan de telefoon die niets wist. Gevraagd naar iemand die wel wat wist, maar ze wist ook niet hoe ze dat moest doen. Aangetekende brief naar Boeder, geen reactie!!!!
Na 2 maanden een briefje van PWN, met excuses en ze zouden het doorgeven aan de deurwaarder.
Dit briefje gekopieerd en ook naar Boeder gestuurd. Geen reactie.
Dag van afsluiten jawel ze waren er!!!!
Iemand die zich voorstelde als ingehuurd door deurwaarderskantoor Boeder. Ze durfde niet af te sluiten omdat ik meteen aanbood de excuusbrief te halen, maar ook dat ze gerust hun gang mochten gaan, want dan werd het fors betalen... Dit keer aan mij.
U raad het al dat durfde ze niet.
Gebeld met de deurwaarderskantoor Boeder, nee ze reageerde nooit op aangetekende brieven, want je krijgt van de PTT een berichtje dat je brief is ontvangen. Wat doe je dan met informatie dat je fout zit? Niets want wanbetalers liegen meestal toch.
Leuk om ook nog te weten, 2 dames op het kantoor van Boeder, weten alleen de aangetekende brief te traceren in het systeem. Een meneeer weet weldegelijk van de 2e brief. Maar volgens hem heeft hij de vraag aan PWN gesteld en hebben zij te laat gereageerd. De dag van afsluiten hebben ze pas gebeld dit niet te doen maar ja toen waren ze al onderweg. (in deze tijd heeft natuurlijk niemand een mobiele telefoon).
Ik heb dit ook aan een ander programma al eens verteld, zij hebben contact gehad met de deurwaarder zelf (mij ondanks herhaaldelijk verzoek nooit gelukt) deze beweert dat er nooit iemand van zijn kantoor bij aan de deur is geweest, ook de rest gelooft hij niet. Ik begrijp dat een programma zich daaraan niet brand.
Maar lieve mensen van Nederland, geloof mij het is waar!
Als u ooit geld bij iemand moet incasseren laat dat niet door deurwaarderskantoor Boeder doen. Zij zijn onbeschoft en agressief aan de telefoon. Ook geloven ze bij voorbaat de andere partij niet. Ookal is iemand slecht van betalen, dit verdiend niemand!!!!!