opzeggen kabelfoon (caiway)
Geplaatst: 08 mar 2005 14:54
Op 23 januari hebben wij een brief richting Kabelfoon (caiway) verstuurd omdat wij het abbonement willen opzeggen per 1 april dan begint de nieuwe factuur periode dus we zijn ruim op tijd met een opzeg termijn van 2 maanden
Na anderhalve maand hebben we nog niets gehoord en zelf maar gebeld krijgen we te horen dat het abbonement per 1 juni afgelopen is
omdat ze de post pas 15 feb verwerkt hebben en het volgens hun dus te laat is
zitten wij dalijk met 2 internet verbindingen waar we niets aan hebben
weet iemand hoe we hier tegenin kunnen gaan ?? Niet betalen is natuurlijk een optie maar dan krijgen we dalijk weer gezeur met incassoburo's en dergerlijke
Na anderhalve maand hebben we nog niets gehoord en zelf maar gebeld krijgen we te horen dat het abbonement per 1 juni afgelopen is
omdat ze de post pas 15 feb verwerkt hebben en het volgens hun dus te laat is
zitten wij dalijk met 2 internet verbindingen waar we niets aan hebben
weet iemand hoe we hier tegenin kunnen gaan ?? Niet betalen is natuurlijk een optie maar dan krijgen we dalijk weer gezeur met incassoburo's en dergerlijke