LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D Date

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pd4sam

D Date

Ongelezen bericht door pd4sam »

Hallo,
Ik kreeg de 3e maart een mail van D Date om weer eens te kijken op hun site.
Tot mijn verbasing kreeg ik nu een afschrijving dat ik er weer een maand aan vast zit.
Ik heb mijn bank direct dit laten terug storten en mijn lidmaatschap en gegevens gewist en opgezegd bij deze bewuste organisatie
Ik vind dit echt een rare manier om oud zieltjes te winnen.
mvg Rob
Ik heb met mail contact het weer kunnen terug draaien, maar blijft wel een rare manier van mensen terug te winnen.

De bewuste mail

Geachte heer *******,

In deze winterse koude is het ook heerlijk om vooruit te kijken naar het voorjaar en de leuke activiteiten die u dan met de vele andere D-Daters kunt gaan ondernemen. Er is voor u weer een afwisselend programma samengesteld:

* een speurtocht door de Amsterdam Arena. Op zondag 3 april kunt u op ontdekkingstocht door dit immense en bijzondere stadion en ontdekt u er hoeken en gaten die anders verborgen blijven! Leuk om de D-Daters op ongedwongen wijze te leren kennen. Meld u nu aan om erbij te kunnen zijn!

* exclusief voor D-Date tennisliefhebbers: tennisclinic door Jacco Eltingh op zondag 24 april. Uw slagen bijschaven, tips krijgen en veel spelen. Voor beginners en gevorderden; een D-Meeting die u als tennissende D-Dater lang zal heugen. Leuk, gezellig en leerzaam!

* De inmiddels befaamde D-Date zeiltocht met een prachtige oude klipper vindt plaats op zondag 22 mei. Aan boord gaan belooft een heerlijke dag op het water met een plezierige onderbreking in een prachtig natuurgebied. Om veiligheidsredenen is er een maximaal aantal deelnemers. Elk jaar is deze D-Meeting snel volgeboekt en er zijn nu al flink wat D-Daters die erbij willen zijn. Nu aanmelden biedt u de meeste kans ook mee te kunnen zeilen!

Uitgebreide informatie over de bovengenoemde D-Meetings vindt u onder de knop D-Meetings op de site. U kunt zich daar ook aanmelden. Bij de indeling van de D-Meetings wordt gezorgd voor een juiste balans in het aantal mannelijke en vrouwelijke deelnemers en de gewenste relatie, en een evenwichtige verdeling over de leeftijdscategorieën. Bij meer aanmeldingen dan plaatsen wordt de volgorde van inschrijving aangehouden.

Graag tot ziens op deze D-Meetings!

Met vriendelijke groeten,

D-Date Partnerlink

www.d-date.nl
[email protected]

Michellangelo

Re: D Date

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Afschrijven van je rekening?
Moest je dan iets invullen of zo, of heeft men jouw bankrekening achterhaald en vervolgens je e-mail?

Wat ik probeer te vragen is of je zelf die gegevens hebt doorgespeeld of dat men die zelf achterhaald heeft. Er was ook wel eens fraude door gewoon mensen een proef-periode te geven en ze niet de kans te geven om zich op tijd af te melden...

pd4sam

Re: D Date

Ongelezen bericht door pd4sam »

Ik had in een ver verleden een proef abb. gehad. Dus ze hadden mijn rekening nummer nog. Maar door opnieuw aan te melden was je gelijk weer lid en moet je weer betalen.
Deze info zat verhuld in het scherm waar je je opnieuw aanmeld.
Maar het leert mij weer eerst alles te lezen alvorens te klikken.

Helaas is de gemiddelde internetgebruiker een "klikker" en niet echt een goede lezer. Helaas behoor ik ook tot deze groep. Dus daar wordt handig op ingespeeld door deze organisatie.

Gesloten