De afgelopen jaren is er voornamelijk gesproken over de kortlopende contracten zoals W3D en Triple Effect.
Maar nu beginnen ook de langlopende contracten in een stadium te komen dat ze gestopt kunnen worden.
Veel gedupeerden zijn er nog steeds van overtuigd dat deze contracten maar vijf jaar duren.
Helaas is dit echter niet zo.
Het is wel zo gezegd door de tussenpersonen, voornamelijk die witteboordcriminelen van Spaar Select (nu MARQ): na 5 jaar stopt u en ...de rest van de vertelde leugens weet iedereen nog maar al te goed.
Slapeloze nachten, stress, ruzie enz. zijn het gevolg.
Deze contracten duren 15 of 20 jaar met de mogelijkheid om deze na 5 jaar te beeindigen.
Dit moet je wel zelf aangeven anders blijven de contracten automatisch doorlopen.
Iedereen die deze contracten wil beeindigen wordt vervolgens met een grote restschuld geconfronteerd.
Heb je zo'n contract, b.v. Overwaarde Effect, Pensioen Effect,Allround Effect, Capital Effect, AEX Plus Effect, en je wilt weten wat je mogelijkheden zijn, mail me.
Geef zo veel mogelijk gegevens zoals, heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia aanbod, betaal je nog steeds, kom je in aanmerking voor toevoeging enz.
Mail me en ik zal zo goed mogelijk adviseren in jouw situatie,
[email protected]
Ik heb de afgelopen weken vele honderden e-mails binnengekregen en loop daarom ook wat achter met de beantwoording hiervan. Ik hoop in de loop van maandag weer bij te zijn met de beantwoording.
Vraag jezelf ook af of je wel moet blijven betalen.
Er is een bemiddelingspoging en en mijn insteek is dat alle contracten worden beeindigd en de restschuld wordt kwijtgescholden.
Dus elke euro die je nu nog aan Dexia betaald is een verloren euro.
De meeste rechtszaken worden tot het einde van het jaar aangehouden.
Hierdoor wordt de bemiddelingspoging door onze strot geduwd.
Wie kan deze stress, financiele problemen, sociale en maatschappelijke problemen nog aan en heeft de tijd om nog en jaar te wachten om het geld te krijgen waar je recht op hebt en wat je zo verschrikkelijk hard nodig hebt.
Als de rechtbanken stoppen met de rechtszaken dan stoppen wij met betalen!!
Groeten,
Piet