de provider heeft de tarieven voor het bellen naar en in het buitenland vergemakkelijkt echter de prijzen zijn zeer sterk gestegen. Bron www.telecomvergelijker.nl
Dit vind ik niet echt heel erg netjes van tmobile
in sommige gevallen is de prijs met meer dan vijfhonderd procent verhoogd.
ik bedoel makkelijker maar veel duurder????
in de algemene voorwaarden staan de oude tarieven waar ik destijds voor heb getekend.
wat moet ik hier nu mee??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile
-
blieb
Re: t-mobile
Al twee maal overkomen tijdens het bestellen/afsluiten van een abo op de site van T-mobile.
OP de site staat gedurende een beperkte tijd op de site dat bij afsluiten van een abo geen afsluitkosten in rekening worden gebracht. Na enkele weken wordt de site aangepast. Als de eerste rekening binnenkomt staat er vrolijk € 50 op voor afsluitkosten.
Als je dan op de site kijkt denk je je vergist te hebben. Bellen naar de service dienst levert pas wat op als je het kunt aantonen.
Een boevenstreek dus.
Advies: altijd een schermafdruk maken van als je op de site van T-mobile besteld.
OP de site staat gedurende een beperkte tijd op de site dat bij afsluiten van een abo geen afsluitkosten in rekening worden gebracht. Na enkele weken wordt de site aangepast. Als de eerste rekening binnenkomt staat er vrolijk € 50 op voor afsluitkosten.
Als je dan op de site kijkt denk je je vergist te hebben. Bellen naar de service dienst levert pas wat op als je het kunt aantonen.
Een boevenstreek dus.
Advies: altijd een schermafdruk maken van als je op de site van T-mobile besteld.
-
GSM
Wat je kunt is een brief sturen naar TM, grote kans dat ze hier niet mee akkoord gaan.
Ik raad je aan naar de geschillen commissie te gaan.
Ik raad je aan naar de geschillen commissie te gaan.
-
T-Bird
Wat een KULverhaal dit. Acties lopen bij T-Mobile in periodes en die zijn altijd te achterhalen. Iedere klant krijgt uiteindelijk waar hij of zij recht op heeft.Al twee maal overkomen tijdens het bestellen/afsluiten van een abo op de site van T-mobile.
Een boevenstreek dus.
Bovendien geld de korting op de aansluitkosten inmiddels al 1,5 jaar...