LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SummerCamp Activity International

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

SummerCamp Activity International

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, ik ben benieuwd naar mensen die ervaringen hebben met het werken in een SummerCamp via Activity International. De beschrijving op de website klinkt veelbelovend, maar ik wil eerst nog wat onafhankelijke info... thx!

l!nd@

Re: SummerCamp Activity International

Ongelezen bericht door l!nd@ »

Hi

Ik heb vorig jaar het au pair programma bij activity gevolgd. Het koste als ik het me goed herinner iets van 200 euro. Voor die 200 euro, zochten ze een gezin voor me, en regelde toen ik in het buitenland was 2 ontmoetingsdagen met andere au pairs (waar je overigens niets aan hebt omdat de meeste au pairs in groepjes komen. Je kunt beter via andere manieren contact leggen met mensen in het buitenland bv via het forum van activity en scholen). Verder krijg je wel veel informatie en kun je als er een probleem is hun altijd bellen. Ik heb zelf geen problemen gehad met activty, maar ik vond dat ik voor het geld dat ik heb betaald weinig terug heb gekregen. Als je nog verdere vragen hebt laat maar horen.

Overigens kun je via activity ook met mensen in contact komen die daar een programma hebben gevolgd. Als je ze opbeld kun je vragen of ze tel nummers of e-mailadressen hebben van mensen die dat programma eerder hebben gevolgd. En ze organiseren vaak info dagen, waar ook wel eens oud deelnemers komen.

Gesloten