Ik probeer sinds 1/2 december mijn Wanadoo abonnement te beeindigen. Volgens hun site kan dit alleen telefonisch. Na 5 telefoontjes is er echter nog niks in gang gezet.
Eind december stuur ik een aangetekende brief. Hierop blijft elke reactie van Wanadoo uit. Weer bellen, weer wete ze niks zinnigs te vertellen. Inmiddels een ander tel. nummer aangevraagd bij KPN zonder ADSL. Echter nog steeds geen bevestiging van Wanadoo.
In Januari weer een aangetekende brief gestuurd. Krijg ik enkele weken later een bevestiging van mijn beeindiging abonnement. Maar.....2 dagen nu die brief krijg ik een nieuwe brief waarin ze een nieuw abonnement bevestigen en in gang zullen zetten (heb ik nooit opdracht toe gegeven).
Inmiddels zie ik dat de facturatie voor het nieuwe abonnement al gestart is. Heb e.e.a. direct laten stoneren en blokkeren.
Elke vorm van communicatie en initiatief om van Wanadoo blijft uit.
Ik ben het helemaal zat. Weet me geen raad meer. Wat moet ik doen als ze blijven aanhouden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Re: Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Wanneer word je nou niet schandalig behandeld bij wanadoo... Nou voordat je klant bent nog niet, daarna maakt het ze niet meer uit... Mooie reclame, internetten, bellen, je spel computers op het, alles kan volgens wanadoo... Een spel computer op de live box is een grote ramp... Omdat dat ding ingebouwde router en firwall heeft lig je om de haverklap eruit... Helpdesk zegt, ja dan moet je maar een beetje pielen met de router... Tuurlijk wanadoo, tuurlijk, die geniale onbeschofterikken op jullie helpdesk, hebben er gewoon de ballen verstand niet van... Dat had ik zelf al bedacht een beetje pielen... Maar lijkt mij dat jullie precies weten hoe het zit... Maar ja geld verdien met de 0900 is belangrijker dan fatsoenlijk de mensen te woord staan...
Ik weet nu al dat ik mijn abonnement af gaat zeggen, per 1 januari 2006... Ik denk dat er vele met mij zijn die op het zelfde punt staan...
Ik weet nu al dat ik mijn abonnement af gaat zeggen, per 1 januari 2006... Ik denk dat er vele met mij zijn die op het zelfde punt staan...