In de loop van 2004 is de status van mijn zoon meerdere keren veranderd. (Werkloos/uitzendbureau/voltijd).
Iedere keer hebben wij hiervoor de nodige aanpassingen gedaan bij verzekeraar CZ. Administratie bij CZ blijkt maanden achter te lopen, ook blijkt de ene kantoor niet goed te communiceren met de andere.
Onduidelijke betalingsoverzichten, dubbel premie betaling, restituties die niet kloppen met de lopende polis...het gaat gewoon door.
Ook in het verleden heb ik problemen gehad met het verkrijgen van betalingsoverzichten.
Ineens aanmaaningen ontvangen over een vermeende niet betaalde bedrag van rond de Euro 30,- .
Bellen heeft geen zin... alles wat ze kunnen vertellen is wat "Op hun computerscherm wordt weergegeven" ..
Ik heb contact opgenomen via een tussenpersoon en een (het liefst overzichtelijke) betalingsoverzicht aangevraagd...deze is echter nooit ontvangen en volgens mij ook nooit opgestuurd ondanks de beloftes.
Nu beginnen ze met brieven via een deurwaarder terwijl ze al maanden incassomachtiging hebben... ?? Ik begrijp het niet.
Natuurlijk is dit bedrag ook met 100% verhoogd m.b.t. deurwaarders kosten..
Ik betaal graag, maar EERST zou ik graag een overzicht hebben van de
betalingen tot nu toe.
Waar is hier het grote probleem??? Waarom zijn ze niet in staat om dit aan mij te leveren?? Is de toner op of zo??
Nul punten voor klantvriendelijkheid...ze worden te groot en steeds arroganter.
Overstappen naar een andere lijkt hier de beste oplossing...