LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eigen biertje

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
stekel

eigen biertje

Ongelezen bericht door stekel »

Ik ga twee maal per jaar met transavia naar Faro in Portugal, en in oktober 2004 met een tussenlanding in Enschede. Daar maakte ik mijn eigen blikje bier open, want 2,50 euro voor een blikje bier vind ik een beetje te gortig, de juffrouw die zich stewardess noemt zei: meneer u mag hier geen eigen blikje bier openen want dan weten wij niet hoeveel bier u gedronken heeft! Als ik bij transavia m'n biertje koop dan doen ze daar niet moeilijk over! Ik zou graag van andere passagiers willen weten of die ook zoiets hebben meegemaakt! Groetjes van een teleurgestelde transavia passagier.

Gast

Re: eigen biertje

Ongelezen bericht door Gast »

Stekel heeft de stewardess dat gezegd tegen jou ??? Moest jij ermee naar buiten toe om het op te drinken ???Volgens mij mag je je biertje
van je zelf meenemen en gebruiken. Geen krat natuurlijk.Dat zal mooi zijn!!!!! Je heb recht erop om je eigen drinken mee te nemen en te nuttigen.De stewardess telt alleen hoeveel blikjes er verkocht zijn en niet hoeveel jij er op hebt.Het word steeds gekker.Ik neem altijd als ik terug ga eigen drinken mee de cabine in en drink het gezellig zonder commentaar op. Niemand zeg er wat van want velen doen het. gr.b.n :lol: :shock:

stekel

Volgens de stewardess mag je wel frisdrank van je zelf nuttigen, maar geen alcoholhoudende drank! Het blikje werd in een zakje gedeponeerd, en ik mocht het dus niet opdrinken. Om geen problemen te krijgen heb ik het maar in m'n tas gestopt. Transavia wil wel veel geld aan je verdienen met al die veel te dure broodjes en blikjes! Ik koop nooit iets in het vliegtuig. In die 2,5 uur vliegen heb ik niets nodig hoor! Groetjes.

Gast

Ik vlieg met martin air en dan is sterke drank moet je betalen en het andere zoals frisdrank koffie thee en eten is gratis.Transavia is alles betalen daarom heet het ook is basicair oftewel a-la-carte.Het is niet
goedkoop! Ja ,aan alcoholische drankjes willen ze verdienen.In het vervolg dan maar anders doen stekel .En ik vlieg maar 3 en een half uurtje dus dat biertje drink ik dan maar bij aan komst. vlieg ze :D :!:

Gast

als jij dat biertje op mag drinken opent er straks iemnad een fles whisky, snap je, ze maken t zo duur omdat ze geen dronken lui aan boort willen hebbn. Soms begrijp ik niet dat je dat gewoon niet zelf kan bedenken. Is t toch goed geweest dat een ander dat voor jou gedaan heeft! (Als je vliget wordt je zowiezo eerder dronken dat wist je zeker ook niet). Het is een soort ontmoedigingsbeleid van de luchtvaartmaatschappijen. Logisch!
Tjongjonge moest je nou perse een biertje drinken op zo'n kort vluchtje, dan is er iets mis met je als je dat meeneemt i.p.v. een gewone frisdrank.

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

2 uur vliegen en dan niet eens zonder biertje kunnen, en protesteren dat het zo duur is aan boord.
reist U wel eens van Amsterdam naar Groningen met de trein of Amsterdam naar Maastricht. Weet U dat zo'n reis meer dan 2 uur duurt. Het is toch een schande dat je op zo'n lange reis niet eens door de spoorwegen een drankje krijgt aangeboden. Als je geluk hebt, komt er een steward langs met een karretje en dan kun je voor veel geld iets kopen. Het is vreselijk, je betaalt een hoop geld voor een treinkaartje en krijgt nog niet eens iets aangeboden.
En dan zijn er ook mensen die op een dalurenkaart reizen, die betalen dus minder en zitten op dezelfde stoelen als jij die een vol tarief kaartje heb gekocht. Dat moest toch niet mogen.
Er is toch geen verschil tussen ergens heen vliegen of met de trein gaan, het blijft vervoer van a naar b en niet anders. Ze moeten het gelijk stellen. Voortaan ook last minutes op de trein, als ze weinig mensen hebben geboekt, of op de tram. Gewoon aan de conducteur om een last minute vragen. :wink:

stekel

Ik denk dat u mijn verhaaltje niet goed begrepen heeft. Het gaat er bij mij om dat ik wel van Transavia bier mag drinken als ik het in het vliegtuig koop. Trouwens, waarom zou ik geen biertje mogen drinken, als ik daar trek in heb? Groetjes en een prettige vlucht gewenst.

Gast

Stekel even een vraagje.
Naar portugal is het toch 4 uur vliegen ???Hoe kom jij aan 2 uurtjes.
Je had een tussenstop in enschede.Ik zou zeggen proost en vlieg ze ! :D :!:

stekel

Het is 2 uur en 3 kwartier vliegen van Faro naar Nederland en een tussenstop in Enschede duurde een half uurtje, dan verder naar Rotterdam Airport (zestienhoven voor rotterdammers) Ik ben dan al ongeveer een uur of 6 onderweg van de plaats van vertrek! De bus van de reisorganisatie stond om 6 uur voor m'n appartement. Kun je je voorstelllen dat ik dan wel een biertje lust? En ik ben geen familie van Andre Hazes. Groetjes stekel.

Gast

Van mij mag je rustig een biertje drinken.Maar zo vroeg opgehaald worden ben je wel een volle dag kwijt.Maar neem gewoon wat anders op de luchthaven voor je in het vliegtuig stapt.Stekel tot de volgende keer.
Of tot het volgend rondje. groetjes. :D :wink:

stekel

Ik ben blij dat ik van jou een biertje mag nemen!!!!! De reisorganisaties vinden het leuker om door de hele Algarve te toeren en bij elke bestemming 1 of 2 gasten op te halen. Als ze een taxibusje laten rijden wordt het allemaal weer te duur, snap je? Maar in mei ga ik toch weer hoor! En ik neem toch weer een biertje mee! Groetjes stekel.

Gast

't biertjes-volk, dat zegt genoeg. Ben blij dat t zo duur is zit dat biervolk zich gelukkig niet al in t vliegtuig te bezuipen. Daarom is t zo ddur dat mensen zich niet gaan bezuipen en dan misdragen. Maar jouw simpele ziel zal dat wel niet begrijpen vandaar dat biertjes volk...

Gast

Was dit NEDERLANDS :?: Of Portugees?

stekel

OBRIGADO

Gast

Mmmmm, lekker cervezza! Van mij mag ie hoor!

stekel

muito prazer! Qual e o problemo?

stekel

estou perdido

stekel

a sua saude [/b]