Wij zijn op zoek naar een goede digitale fotocamera van 5 miljoen megapixels die ook een goede snelheid heeft en lens heeft.
De een zegt Sony de ander Canon weer een ander zegt Nikon.
Wij weten het niet meer.
Als laatste welke internetzaak is hiervoor betrouwbaar
Tegenwoordig een camera met een bekend merk is vrijwel altijd wel goed,
Zelf heb ik een Kodak 5 Megapixel toestel, voldoet prima, helaas wat van de oudere generatie, dus traag, en geen s
Als ik nu moest kopen werd het een Sony!, deze toestellen hebben voor fotograferen in donkere omstandigheden, een klein fel lampje, dit licht het onderwerp goed uit, zodat kan het scherpstelsysteem toch goed kan scherpstellen op het onderwerp!,
Veel andere toestellen missen dit, hetgeen resulteerd in wazige opnamen, het kan goed, maar dan moet je een zaklamp ter hand nemen om het onderwerp bij te lichten, niet echt praktisch dus!.
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Canon en mindere ervaringen met Olympus en Sony. De beeldkwaliteit van Canon springt er duidelijk in positieve zin uit. Ook de bediening en het menu zijn logischer opgebouwd. Het beste kun je een internet winkel kiezen die ook een verkooppunt heeft, dan kun je voor uitleg of problemen altijd langsgaan. Succes met de aanschaf.
Goede keuze en betrouwbaar...
Digicamshop.nl in Rotterdam (kun je dus ook bezoeken)
Goede camera:Canon powershot a95 voor 299 euro(adviesprijs=449 euro) Kamera gezien,geprobeerd en gekocht GEWELDIG!
Wat ik mis in de vraag is, hoeveel wilt of kunt u besteden aan de camera. Als regelmatig lezer van fotobladen lees ik de verschillende tests van compactcamera's. Slechte camera's bestaan niet meer. Wel zijn er enkele belangrijke punten waar je bij aankoop op moet letten zoals; Hoeveel tijd zit er tussen het indrukken van de ontspanknop en het daadwerkelijk opnemen van de foto; heb je de mogelijkheid om de gevoeligheid in te stellen, welk zoombereik wil je; de voeding accu of batterijen (llaatste heeft de voorkeur); grote beeldscherm, welk opslagmedium wordt gebruikt en is dat makkelijk verkrijgbaar en voor een redelijke prijs. Tot slot zou ik willen opmerken, vraag je af waarvoor de camera gebruikt gaat worden. Alleen voor de afdrukjes tot pakweg maximaal 20x30 of alleen voor op de computer, dan kan een camera met minder pixels het heel goed doen en hou je heel wat geld in de zak.
Groeten en succes met de aankoop.
Wat ik mis in de vraag is, hoeveel wilt of kunt u besteden aan de camera.
Dat is juist van veel minder belang dan de rest, dus ik vind het goed dat dat niet gevraagd wordt. Als ik moet kiezen tussen snel een camera kopen, of wat langer wachten en een betere hebben, dan ging ik direct voor de betere.
Bij al mijn aankopen tot nu toe, van scheermesjes tot computer tot stereotoren , heeft geld geen enkele rol gespeeld. Ik zoek uit wat ik mooi vind en wat degelijk is. En dan komt dat er... al moet ik er 2 jaar voor sparen. Tot nu toe van geen enkele aankoop spijt gehad... alleen soms wat moeite met wachten.
Kijk voor je een camera koopt is op deze site, echt een aanrader. Heb zelf een canon a 40 toen de beste nu is de canon a95 een van de betere. http://www.steves-digicams.com/default.htm
Ik heb een Canon powershot G5 sinds een anderhalf jaar, heb hier nu zo'n dikke 5000 foto's mee gemaakt en ik moet zeggen dat hij mij prima bevalt. Hij kost nu nog maar de helft van wat ik er toen voor betaalt heb dus nu een kleine 400 euro. Wat mij betreft een prima camers
Let op bij de aanschaf van een camera op de afdrukvertraging. Een voorziening tegen bewegen vergroot de kans op goede foto’s. Staar u niet blind op pixel aantallen, voor een goede beeldkwaliteit is meer nodig dan alleen pixels. Camara’s met veel of weinig geheugen (kaartgrootte) en wegwerp batterijen nopen tot extra uitgaven!
M.a.w. kijk eerst in de Consumentengids, waar bovenstaande tektst ook uitkomt.
Let op bij de aanschaf van een camera op de afdrukvertraging. Een voorziening tegen bewegen vergroot de kans op goede foto’s. Staar u niet blind op pixel aantallen, voor een goede beeldkwaliteit is meer nodig dan alleen pixels. Camara’s met veel of weinig geheugen (kaartgrootte) en wegwerp batterijen nopen tot extra uitgaven!
M.a.w. kijk eerst in de Consumentengids, waar bovenstaande tekst ook uitkomt!
Ik zelf heb sinds ruim een jaar een Olympus 765-Utra zoom gekocht op internetshopping. Kijken op Kelkoo.nl scheelt soms erg in de prijs. De camera is een compacte en zeer complete camera met een slordige 4,1 miljoen pixels. Voldoende om een afdruk te aken op een A-4 formaat.
De camera heeft ook een zeer groot optisch zoombereik namelijk 10X. Dat is erg fijn met opnames die vanaf grote afstand zeer goed zijn te maken. Digitale zoom heb je niet zoveel aan omdat deze alleen de pixels vergroot. FF kijken op WWW.Kelkoo.nl voor de prijzen en zoek maar uit. Eeen zeer goede camera, zowel full automatic als handmatige goed in te stellen. Een top toestel met professionele mogelijkheden. Succes met zoeken en veel plezier met het fotograferen!!!!
Ik adviseer je de Canon digital IXUS 500. Nog nooit heb ik zo'n fijne en gebruiksvreindelijk camera gehad.
Wel even de prijzen zoeken op het internet bij b.v. www.vergelijk.nl en zoeken bij internetleveranciers die ook via hum eigen winkel verkopen. Ga vervolgens naar een winkel bij jou ij de buurt waarvan je weet dat ze met een goedkopere prijs meegaan als je dat kunt bewijzen. (b.v. BCC).
Veel sukses en digitaal cameraplezier.