LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaag bedrijf!?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
daandegroot25

Vaag bedrijf!?

Ongelezen bericht door daandegroot25 »

Hallo, ik snuffelde net wat rond op marktplaats, op zoek naar een laptop.
Ik zag een advertentie van Starstyle, met een ongelooflijk goedkope laptop. Ik gelijk kijken op hun site http://www.fortune3.com/StarStyle/ , daar staan nog veel meer enorm goedkope produkten, zo'n 40-50% onder de normale verkoopprijs!!
Ik heb gekeken bij Kamer van Koophandel, daar stond wel een bedrijf geregistreerd onder de naam Starstyle, maar in een andere plaats.

Ik wil niet zover gaan om dit bedrijf gelijk te beschuldigen van oplichtingspraktijken, maar ik ben ook weer niet gisteren geboren....

Om kort te gaan, ik vertrouw dit zaakje voor geen meter.
Wie heeft ervaringen met dit bedrijf?

Ik hoop trouwens van harte dat alles goed lijkt te zijn, dan koop ik daar mooi voor de helft van de winkelwaarde een nieuwe laptop, voor een bedrag waar ik op marktplaats alleen een verouderd 2ehandsje van kan kopen.:wink:

>edit< Ik zie nu trouwens ook nog dat het contact emailadres en hotmail adres is. Oftewel, ze hebben niet op eigen naam even een domeinnaam willen aanvragen voor de online-shop.....

Gast

Re: Vaag bedrijf!?

Ongelezen bericht door Gast »

Hun email is hotmail, dat ziet er dus niet betrouwbaar uit

Dat telefoonnummer is ook maar raar, het zijn tien cijfers en het begint niet met een 0

Ook claimen ze thuiswinkelwaarborg te hebben (van consumentenbond) maar zie ik nergens het label daarvan. De deal is dat bedrijven die dit echt hebben het label dragen en dat dat label dan ook weer linkt naar de site van de consumentenbond zodat je kan zien dat het klopt.

Gast

Re: Vaag bedrijf!?

Ongelezen bericht door Gast »

Ook:
- niet ingeschreven bij KvK;
- gegeven straatnaam bestaatniet (toevoeging 'weg' is weggelaten.

Natuurlijk mag je eventueel eerst de helft betalen t.b.v. 499,==. Je krijgt toch niks.

Niet aangesloten bij geclaimde Thuiswinkel-organisatie. Door het noemen gaat men er vanuit dat argeloos persoon er in trapt.

Maar één conclusie mogelijk: Typisch gevalletje van poging tot oplichting.

Gesloten