LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetverslaving onder de 18

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lillie

Internetverslaving onder de 18

Ongelezen bericht door lillie »

Hallo,

Met gemengde gevoelens heb ik op dit forum gelezen dat internetverslaving geen onderwerp was of is voor Tros Radar.Nou in geval het om volwassenen gaat daar kan ik nog in komen ,maar voor jongeren onder de 18 is er in Nederland geen profesionele hulp. Vreemd blijkbaar wil niemand aandacht aan dit probleem geven .Zeg niet het valt wel mee ,over een paar jaar zit dit land vol met probleen gevallen.Dan kan ik zeggen dat er nooit geen aandacht aan besteed is .HELAAS :twisted:

Gast

Re: Internetverslaving onder de 18

Ongelezen bericht door Gast »

En die toekomstige verslaafden hebben geen ouders om in te grijpen??? Laten we eerst eens beginnen met de volwasdsenen op te vpeden vpprdat ze aan kinderen denken :D

Michellangelo

Re: Internetverslaving onder de 18

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Verslaving is nooit goed, maar wie bepaald wanneer iemand verslaafd is aan internet? Wanneer iemand de vrijheid heeft om 10 uur per dag te internetten, is hij dan verslaafd of gebruikt hij de middelen die tot zijn beschikking staat?

anyway,
beter i-net dan dope, toch?

Gesloten