LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] steeds het naar voren schuiven van maandelijkse betaaldatum
steeds het naar voren schuiven van maandelijkse betaaldatum
upc internet schuift steeds de uiterste betaaldatum van de maand ste eds verder naar voren. met augustus vorig jaar scheelt dat al twee weken. dus eigenlijk kom ik dadelijk uit op 13 betaalpriodes per jaar ipv. 12.ik heb al contact gehad ( op advies van RadAR ) MET DE OPTA . EN DIE VERWIJZEN WEER NAAR DE GESCHILLENCOMMISSIE. EN DIE VERWIJST WEER NAAR DE RECHTSBIJSTAND. DUS NU BEGIN IK TE BEGRIJPEN WAAROM UPC DE BOEL KAN BELAZEREN. JE KUNT GEWOON NERGENS TERECHT MET JE PROBLEEM EN DAT WETEN HUN,DENK IK,OOK!!!!. DUS WAT DOE IK HIERAAN????? NIETS!!!!!
Re: steeds het naar voren schuiven van maandelijkse betaaldatum
doe hetzelfde als ik
opzeggen die zooi
opzeggen die zooi
kijk je contract na: betaal je per maand, dan hoef je maar 12 X per jaar te betalen. Betaal je per 4 weken, dan betaal je meestal 13X per jaar.
Als ze je onterecht 13X laten betalen, storneer je gewoon de laatste keer. Dan ligt het probleem bij UPC: ze zien maar dat ze hun poen krijgen!
Als ze je onterecht 13X laten betalen, storneer je gewoon de laatste keer. Dan ligt het probleem bij UPC: ze zien maar dat ze hun poen krijgen!
Na alle ellende met UPC kan ik eigenlijk iedereen op het hart drukken: Ga niet met ze in zee: Het is het niet waard. Er zijn prima alternatieven op de markt tegenwoordig, misschien betaal je een paar euro meer per maand.