Opzegging :Zonnet / Versatel
Geplaatst: 16 mar 2005 20:44
Ik richt dit schrijven aan jullie namens een kennis.
Deze mensen hebben hun internet opgezegd bij zonnet toen bleek dat ook de telefoon omgezet was en daardoor de rekening wel erg hoog werd.Wat schep hun verbazing,alles was overgenomen door Versatel géén probleem,zei een aangetekende brief verstuurd daar werd niet opgereageerd.Daarna een E-mail verstuurd naar de klanten service daar werd opgereageerd met : er moest maar gebeld worden met een gratis nummer 0800 - 1273 en binnen 3 dagen kon er weer gebeld worden via de KPN maar........... als je dat nummer belt a €0.75 p/m
dan krijg je te horen dat de verbinding wordt verbroken omdat je géén
KPN aansluiting heb.Onder tussen 2 mnd verder en na nog een E-mail en aangetekende brief geen reactie meer totdat men het geld terug lieten storten waarop er wel een reactie kwam en er gelijk gedreigd werd met een incassoburo onder de mom dat veratel al 2 herrinneringen had verstuurd en dat is een grove leugen.
Hoe kunnen die mensen alsnog van Versatel afkomen cq waar moeten ze zijn of bellen om ook de telefoon weer te kunnen gebruiken zonder tussenkomst van Versatel Amsterdam.In afwachting van uw antwoord verblijf ik ook namens deze mensen ,met vriendelijke groeten.
Deze mensen hebben hun internet opgezegd bij zonnet toen bleek dat ook de telefoon omgezet was en daardoor de rekening wel erg hoog werd.Wat schep hun verbazing,alles was overgenomen door Versatel géén probleem,zei een aangetekende brief verstuurd daar werd niet opgereageerd.Daarna een E-mail verstuurd naar de klanten service daar werd opgereageerd met : er moest maar gebeld worden met een gratis nummer 0800 - 1273 en binnen 3 dagen kon er weer gebeld worden via de KPN maar........... als je dat nummer belt a €0.75 p/m
dan krijg je te horen dat de verbinding wordt verbroken omdat je géén
KPN aansluiting heb.Onder tussen 2 mnd verder en na nog een E-mail en aangetekende brief geen reactie meer totdat men het geld terug lieten storten waarop er wel een reactie kwam en er gelijk gedreigd werd met een incassoburo onder de mom dat veratel al 2 herrinneringen had verstuurd en dat is een grove leugen.
Hoe kunnen die mensen alsnog van Versatel afkomen cq waar moeten ze zijn of bellen om ook de telefoon weer te kunnen gebruiken zonder tussenkomst van Versatel Amsterdam.In afwachting van uw antwoord verblijf ik ook namens deze mensen ,met vriendelijke groeten.