LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zesde groep gaat dagvaarden
zesde groep gaat dagvaarden
Hedenmiddag,
Eindhoven meer dan 100 aanwezigen voor de informatiemiddag gezamelijke dagvaarding Dexia,
Ton
Eindhoven meer dan 100 aanwezigen voor de informatiemiddag gezamelijke dagvaarding Dexia,
Ton
Re: zesde groep gaat dagvaarden
Hallo Ton,
Klasse, Ton, jouw motivatie en inzet is kenmerkend voor het verzet tegen Dexia van ons allemaal.
Dit is een duidelijk antwoord op de zogenaamde bemiddelingspoging van Duisenberg en het eenzijdig stilleggen van de rechtszaken door de rechtbanken.
Wij hebben recht op recht en EISEN ook dit recht.
Dit recht is de basis van onze democratie en het eenzijdig aanhouden van de rechtszaken, soms wel een jaar, is een teken van een dictatuur waar wij massaal tegen moeten protesteren.
Op www.platformaandelenlease.nl onder Veelgestelde vragen zijn de e-mail adressen te vinden van de Tweede Kamerleden.
Schrijf ze apart aan of allemaal als je maar laat blijken hoe je er over denkt!
Zij zijn de volksvertegenwoordigers en zijn ervoor om onze mening te vertegenwoordigen naar de regering, waaronder Zalm en Donner.
Ons is onrecht aangedaan en wil je dat hier iets aan gedaan wordt dan zal je zelf iets moeten ondernemen.
Je hoeft dit niet alleen te doen, we doen het SAMEN, maar we moeten het wel doen!!
Laat van je horen, geef je mening.
Groeten,
Piet
Klasse, Ton, jouw motivatie en inzet is kenmerkend voor het verzet tegen Dexia van ons allemaal.
Dit is een duidelijk antwoord op de zogenaamde bemiddelingspoging van Duisenberg en het eenzijdig stilleggen van de rechtszaken door de rechtbanken.
Wij hebben recht op recht en EISEN ook dit recht.
Dit recht is de basis van onze democratie en het eenzijdig aanhouden van de rechtszaken, soms wel een jaar, is een teken van een dictatuur waar wij massaal tegen moeten protesteren.
Op www.platformaandelenlease.nl onder Veelgestelde vragen zijn de e-mail adressen te vinden van de Tweede Kamerleden.
Zij zijn de volksvertegenwoordigers en zijn ervoor om onze mening te vertegenwoordigen naar de regering, waaronder Zalm en Donner.
Ons is onrecht aangedaan en wil je dat hier iets aan gedaan wordt dan zal je zelf iets moeten ondernemen.
Je hoeft dit niet alleen te doen, we doen het SAMEN, maar we moeten het wel doen!!
Laat van je horen, geef je mening.
Groeten,
Piet
Kan sneller en eenvoudiger
[email protected]
Verzendlijstje die regelmatig gebruikt wordt bij verschillende mail acties van de vereniging Payback
Mvg,
Pieter
[email protected]
Verzendlijstje die regelmatig gebruikt wordt bij verschillende mail acties van de vereniging Payback
Mvg,
Pieter
Begrijp ik niet, dat e mail adres. Komt het dan bij jullie aan Pieter? En worden die mails dan onder de naam/noemer van Payback doorgestuurd???
Hoi Pipa,
Nee mails komen niet bij ons aan. mail adres is een verzendlijst waar alle mail adressen van de tweede kamer leden in zitten.
Let wel. op de mail staat wel; verzonden aan [email protected]
Om dit te voorkomen kun je in BCC veld het mail adres zetten. op die manier verberg je het verzendlijst mail adres.
Mvg,
Pieter
Nee mails komen niet bij ons aan. mail adres is een verzendlijst waar alle mail adressen van de tweede kamer leden in zitten.
Let wel. op de mail staat wel; verzonden aan [email protected]
Om dit te voorkomen kun je in BCC veld het mail adres zetten. op die manier verberg je het verzendlijst mail adres.
Mvg,
Pieter
Ben er niet voldoende in thuis. Met bcc 'verstop' je alle adressen aan wie je de mail stuurt of anonimiseer je ingekopieerden. Het lijkt me toch dat er als afzender dan het door jouw genoemde mailadres staat en niet dat van mezelf.
Pipa,
Afzender is en blijft degene die het verstuurd.
Het verschil zit hem in de ontvanger.
MAW je lijkt het te sturen naar pb maar onderliggend wordt het verstuurd naar de 2e kamer leden.
Mvg,
Pieter
Afzender is en blijft degene die het verstuurd.
Het verschil zit hem in de ontvanger.
MAW je lijkt het te sturen naar pb maar onderliggend wordt het verstuurd naar de 2e kamer leden.
Mvg,
Pieter
Pieter,
Echt! Ik vind het geweldig
Groeten
Echt! Ik vind het geweldig
Groeten
Af en toe, tegen beter weten in, een handje helpen kan geen kwaad Het gaat tenslotte om het doel. daar zijn we met z'n alle overeens dacht ik zo.
Mvg,
Pieter
Mvg,
Pieter
Pieter,
Droom lekker verder en pak nog een pilsje.
Wat is jouw boodschap en toegevoegde waarde voor ons, gedupeerden???
Jouw zogenaamde acties sinds september hebben geen zoden aan de dijk gezet.
De kamervragen die nu gesteld zijn, zijn de gevolgen van persoonlijke acties en op verzoek van de politieke partijen.
De politieke partijen hadden vorig jaar oktober al aangegeven dat e-mail acties geen nut meer hadden.
Helaas luistert payback niet naar deze adviezen en verpest het hierdoor voor de de aandelenlease gedupeerden.
Het wordt tijd dat payback de euro tekens die zij voor ogen hebben om leden te werven weghaalt en dit vervangt door daadwerkelijk gedupeerden te helpen i.p.v. b.v. op een agressieve manier mensen te dwingen om lid te biljven van deze vereniging door het versturen van dreigbrieven zoals we dit gewend zijn van Dexia.
Pieter, in deze topic heb je niets toegevoegd, dus wat wil je eigenlijk vertellen wat we al niet wisten???
Piet
Droom lekker verder en pak nog een pilsje.
Wat is jouw boodschap en toegevoegde waarde voor ons, gedupeerden???
Jouw zogenaamde acties sinds september hebben geen zoden aan de dijk gezet.
De kamervragen die nu gesteld zijn, zijn de gevolgen van persoonlijke acties en op verzoek van de politieke partijen.
De politieke partijen hadden vorig jaar oktober al aangegeven dat e-mail acties geen nut meer hadden.
Helaas luistert payback niet naar deze adviezen en verpest het hierdoor voor de de aandelenlease gedupeerden.
Het wordt tijd dat payback de euro tekens die zij voor ogen hebben om leden te werven weghaalt en dit vervangt door daadwerkelijk gedupeerden te helpen i.p.v. b.v. op een agressieve manier mensen te dwingen om lid te biljven van deze vereniging door het versturen van dreigbrieven zoals we dit gewend zijn van Dexia.
Pieter, in deze topic heb je niets toegevoegd, dus wat wil je eigenlijk vertellen wat we al niet wisten???
Piet
ProostDe politieke partijen hadden vorig jaar oktober al aangegeven dat e-mail acties geen nut meer hadden.
Mvg,
Pieter
Pieter,
Je weet donders goed wat ik hiermee bedoel.
De politieke partijen gaven vorig jaar al aan dat de e-mail actie voor een parlemantair onderzoek geen zin meer had toen een meerderheid van de Tweede Kamer dit had afgewezen.
Het toenmalig bestuur van payback vond dit ook maar jij was zo eigenwijs om deze actie toch, eenzijdig en zonder toestemming van het bestuur, door te zetten.
De kamervragen die nu gesteld zijn door Groen Links zijn niet het gevolg van jouw actie.
Daarom ook van ons uit het advies en de mogelijkheid om individueel je mening en verhaal te vertellen aan de Tweede Kamerleden.
Vervolgens kom je met een volslagen overbodig bericht om dit ook via payback te doen.
Wat wil je hiermee vertellen en toevoegen aan datgene wat al verteld is?
Kom met nieuwe aanvullingen zodat we samen verder kunnen gaan, maar helaas is dit niet te merken in de berichtgeving van payback.
Piet
Je weet donders goed wat ik hiermee bedoel.
De politieke partijen gaven vorig jaar al aan dat de e-mail actie voor een parlemantair onderzoek geen zin meer had toen een meerderheid van de Tweede Kamer dit had afgewezen.
Het toenmalig bestuur van payback vond dit ook maar jij was zo eigenwijs om deze actie toch, eenzijdig en zonder toestemming van het bestuur, door te zetten.
De kamervragen die nu gesteld zijn door Groen Links zijn niet het gevolg van jouw actie.
Daarom ook van ons uit het advies en de mogelijkheid om individueel je mening en verhaal te vertellen aan de Tweede Kamerleden.
Vervolgens kom je met een volslagen overbodig bericht om dit ook via payback te doen.
Wat wil je hiermee vertellen en toevoegen aan datgene wat al verteld is?
Kom met nieuwe aanvullingen zodat we samen verder kunnen gaan, maar helaas is dit niet te merken in de berichtgeving van payback.
Piet
Niet interessant is wiens naam ergens bij staat. Herhaling van eerdere posting;
Af en toe, tegen beter weten in, een handje helpen kan geen kwaad Het gaat tenslotte om het doel. daar zijn we met z'n alle overeens dacht ik zo.
Mvg,
Pieter
-
Dit
was het onderwerp Heren, geen reden om ruzie over te maken of één van jullie (Pieter?) moet de belangen van dexia behartigen?Eindhoven meer dan 100 aanwezigen voor de informatiemiddag gezamelijke dagvaarding Dexia,
iwebdof één van jullie (Pieter?) moet de belangen van dexia behartigen?
Ik ben er zeker van, geen van beide
Beide (net als Ton, petje af) hebben 1 gezammelijk doel. Gerechtigheid voor gedupeerden die benadeeld zijn door frauduleuze banken
Mvg,
Pieter
Pieter,mee eens.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Zeg Piet, we weten nu onderhand wel dat je alleen maar bezig bent met jezelf een plaatsje toe te kennen in het grote boek van de redders van Nederland en omstreken, maar je moet het niet overdrijven. Je maakt jezelf zo ontzettend belangrijk en dat terwijl je niet eens namens een procent van de gedupeerden kunt spreken. Ik vrees dat je zelf ook zo blind bent dat je denkt dat je met voorkeursstemmen in de tweede kamer verkozen gaat worden. Je reclame voor Groen Links en aanverwante linkse splinters begint nu iets te veel op te vallen. Piet: de enige die goed uit de leaseproblemen is gekomen!
Onderling geruzie, terwijl men hetzelfde doel nastreeft (ons geld terug van die oplichtersbende), geeft me een naar gevoel. Ook al vindt een ieder dat hij in zijn recht staat. Doet niet terzake. De tegenpartij lacht in zijn vuistje.
Kunnen we daar niet mee ophouden?
Ik heb al eens eerder gemeld:
EENDRACHT MAAKT MACHT, TWEEDRACHT BREEKT KRACHT !
Dit spreekwoord spreekt boekdelen. jammer, jammer, jammer !
Kunnen we daar niet mee ophouden?
Ik heb al eens eerder gemeld:
EENDRACHT MAAKT MACHT, TWEEDRACHT BREEKT KRACHT !
Dit spreekwoord spreekt boekdelen. jammer, jammer, jammer !
Bokkie,
Een mededeling van Piet is meer waard dan 1000 berichtjes van Bokkie.
Jouw bijdrage draai ik uit, ga ermee naar de wc en veeg mijn kont ermee af. Totaal zinloos gel...(zal zelf de puntjes maar zetten).
En, oh ja... Als Piet zich kandidaat stelt voor een zetel in de tweede kamer, mijn stem heeft hij en ik denk niet alleen de mijne.
Aub bokkie, ga op stal en verschoon ons van jouw zinloos geleuter.
Met vriendelijke groet,
Miepje
Een mededeling van Piet is meer waard dan 1000 berichtjes van Bokkie.
Jouw bijdrage draai ik uit, ga ermee naar de wc en veeg mijn kont ermee af. Totaal zinloos gel...(zal zelf de puntjes maar zetten).
En, oh ja... Als Piet zich kandidaat stelt voor een zetel in de tweede kamer, mijn stem heeft hij en ik denk niet alleen de mijne.
Aub bokkie, ga op stal en verschoon ons van jouw zinloos geleuter.
Met vriendelijke groet,
Miepje
Ik bedoelde Bokkie niet, dat stuk onbenul, die lees ik niet, zonde van de tijd. Daar maak ik ook geen woorden aan vuil.
Maar anderen, die echt veel voor ons gedupeerden betekenen door hun geweldige inzet. Dat die de strijdbijl eens begraven.
Maar anderen, die echt veel voor ons gedupeerden betekenen door hun geweldige inzet. Dat die de strijdbijl eens begraven.