LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voetbal via Nickelodeon
Voetbal via Nickelodeon
Vandaag kreeg ik een brief van Canal Digitaal met een aanbieding om me te abonneren op hun Basis-pakket. Met als redenen zo toch te kunnen kijken naar de (uit)voetbalwedstrijden van het Nederlands Elftal via Nickelodeon. Hieruit begrijp ik dat, wil ik de samenvattingen zien van de Ned. competitie met ingang van het seizoen 2005-2006, hier een abonnement op moet nemen à € 6,95 per maand. Dit klopt volgens mij niet zoals is afgesproken tussen de KNVB en Talpa. De wedstrijden cq samenvattingen moesten worden uitgezonden via het open net (dus zonder extra kosten, voor iedereen te zien).
Re: Voetbal via Nickelodeon
Gooi dat hele voetbal, inclusief samenvattingen, voorbeschouwingen, nabeschouwingen en verder slap gelul eromheen achter de decoder, dan zijn we van het probleem af.
Voetbal zou bij wet verboden moeten worden.
Karretje toch! Dat kun je niet menen! Jij bent toch wel een vent hè?
-
Kan Karr geen ongelijk geven,
zijn het niet de voetballers die elkaar naar het leven staan dan wel de suporters. Een groep hooligans die de stad vernielen en vele miljoenen per jaar kosten en vervolgens word er wel bezuinigd op gezondheidszorg... De meeste voetballers zijn zo duur betaald dat ze meer geld zitten te tellen dan te voetballen. Scheidsrechters worden bedreigd, clubs worden bedreigd.... prachtsport... Als je daar een vent voor moet zijn? Denk eerder iets anders....
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen smaak, en ik ga daar niet over twisten, voor anderen is voetbal god, voor mij is het een saai en kostbaar tijdsverdrijf dat de gemeenschap vele miljoenen kost en nagenoeg niets oplevert.
on topic dan maar:
Nickelodeon is vrij te ontvangen via de kabel, dat iemand via de sateliet dat niet heeft... dat heeft volgens mij niets met vrije doorgifte te maken. Wanneer ik digitale TV neem via de kabel zal ik ook basis of pluspaketten moeten nemen om bepaalde "vrije" kanalen te kunnen ontvangen.
zijn het niet de voetballers die elkaar naar het leven staan dan wel de suporters. Een groep hooligans die de stad vernielen en vele miljoenen per jaar kosten en vervolgens word er wel bezuinigd op gezondheidszorg... De meeste voetballers zijn zo duur betaald dat ze meer geld zitten te tellen dan te voetballen. Scheidsrechters worden bedreigd, clubs worden bedreigd.... prachtsport... Als je daar een vent voor moet zijn? Denk eerder iets anders....
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen smaak, en ik ga daar niet over twisten, voor anderen is voetbal god, voor mij is het een saai en kostbaar tijdsverdrijf dat de gemeenschap vele miljoenen kost en nagenoeg niets oplevert.
on topic dan maar:
Nickelodeon is vrij te ontvangen via de kabel, dat iemand via de sateliet dat niet heeft... dat heeft volgens mij niets met vrije doorgifte te maken. Wanneer ik digitale TV neem via de kabel zal ik ook basis of pluspaketten moeten nemen om bepaalde "vrije" kanalen te kunnen ontvangen.
De laatste keer dat ik checkte nog wel ja.Karretje toch! Dat kun je niet menen! Jij bent toch wel een vent hè?
ls ik al die reactie´s van jou bekijk is dat 20 jaar geleden
voor het laatst gecheckt
voor het laatst gecheckt
Tja, die rechten moeten toch ergens van betaald worden (evenals de salarissen van zo'n stelletje omhooggevallen bal-miljonairs)
Ik had trouwens begrepen dat al die voetbal-****** zien was op het nog op te richten kanaal van Talpa (wat via versatel netwerk gaat lopen), en hoe dat met andere kanalen zit weet ik niet.
Dus wees blij dat je het kunt zien, en loop niet te mekkeren over die kosten. Een jaar kaart is duurder.
Ik persoonlijk ben blij dat die rommel achter de decoder verdwijnt!
Ik had trouwens begrepen dat al die voetbal-****** zien was op het nog op te richten kanaal van Talpa (wat via versatel netwerk gaat lopen), en hoe dat met andere kanalen zit weet ik niet.
Dus wees blij dat je het kunt zien, en loop niet te mekkeren over die kosten. Een jaar kaart is duurder.
Ik persoonlijk ben blij dat die rommel achter de decoder verdwijnt!
Nee hoor, nog geen 5 minuten geleden.ls ik al die reactie´s van jou bekijk is dat 20 jaar geleden
voor het laatst gecheckt
-
Het schijnt dat voetbalfans nogal geobsedeert zijn in de geslachtsbepaling van anderen... was dat nu de discussie of het verdwijnen van sport achter een decoder? Zeg het me maar...
Het zijn niet alleen die voetbalfans want ook Karretje voelt
zijn eigen in zijn eer aan getast.
zijn eigen in zijn eer aan getast.
Ik heb gehoord, ja hè gehoord alleen maar hoor, dat Michelangelo en Karretje een èèneiige tweeling zijn!
Even tegen de vorige spreker: je hebt de streepjes verkeerd op de é's van ééneiïge tweeling gezet. En de reakties slaan natuurlijk nergens op. Dit is meer: mensen aanspreken op hun gebreken. Reageer eens gewoon op de topic!
Hoezo de mensen er op aanspreken.
Je eerste reactie is al dat de streepjes verkeerd staan,over de
topic zelf lees ik niks.
Je eerste reactie is al dat de streepjes verkeerd staan,over de
topic zelf lees ik niks.
Al die rotvoetbal op een zender en die zender zo duur maken dat geen ene simpele ziel t meer kan betalen, vrouwen blij, kerel gaat zich ook eens voor iets anders interesseren en de kids misschien ook. Voetbal zijn simpele omhooggevallen zielen die ook alleen maar simpele zielen aantrekken. Vandaar alle ellende.
Wat is nu het probleem ?De samenvatingen evanals de andere rechten die hij bezit zijn gewoon via Talpa(de echte naam van de zender is nog niet bekend) te zien .
Dat is gewoon voor iedereen vrij om te zien. Behalve die dan nog analoog met een antenne kijken .Die zenders worden over een paar jaar toch uitgeschakeld.
Daarvoor zijn er tegenwoordig genoeg alternatieven als er geen kabel mogelijk is.
Wat achter de decoder komt is wat er nu ook al achter zit.
Met het verschil dat Canal Plus de rechten kwijt is geraakt aan Versatel.
Verder als de NOS die rechten nog had gehad dan was er weer miljoenen belastinggeld voor gebruikt.
Voor dit geld kan je nu andere sport zien .
Dat is gewoon voor iedereen vrij om te zien. Behalve die dan nog analoog met een antenne kijken .Die zenders worden over een paar jaar toch uitgeschakeld.
Daarvoor zijn er tegenwoordig genoeg alternatieven als er geen kabel mogelijk is.
Wat achter de decoder komt is wat er nu ook al achter zit.
Met het verschil dat Canal Plus de rechten kwijt is geraakt aan Versatel.
Verder als de NOS die rechten nog had gehad dan was er weer miljoenen belastinggeld voor gebruikt.
Voor dit geld kan je nu andere sport zien .
Heb je dit wel goed gelezen want Talpa heeft hier niks mee te maken.Vandaag kreeg ik een brief van Canal Digitaal met een aanbieding om me te abonneren op hun Basis-pakket. Met als redenen zo toch te kunnen kijken naar de (uit)voetbalwedstrijden van het Nederlands Elftal via Nickelodeon.
Canal Plus zegt wel nog steeds dat je kan kijken tot de laatste wedstrijden van het seizoen maar dat is alleen maar om je nog een jaar abonnee te houden nu hun rechten kwijt zijn geraakt.
De meeste mensen hebben dat immers genomen voor het voetbal en niet voor de films.
Neeh, het is zo dat je via de schotel (digitale sateliet) dat je dan alleen de zenders ned 1/2/3 rtl 4/5 yorin sbs6 net5 veronica en tmf kunt ontvangen.
Alle andere nederlandse en zelfs engelse zenders moet je voor betalen... dus om nikelodeon te kunnen kijken en dus het nederlandse voetbal moet je dus canal+ betale...
dit boden ze onlangs aan met het basic pakket, als ik het mij namelijk goed herrinder zijn dat de zenders nickelodeon, discovery, ngc en animal planet, cartoon network en bbc 2 mtv(engels niet eens nederlands)....
Dus in het opzicht dat je voor de samenvattingen en live wedstrijden (zoals het nederlands elftal) moet betalen namelijk 7 euro in de maand is het niet bepaalt een vrije zender....
maar jah, zelfs het nationale elftal kun je niet meer gewoon bekijken, daarvoor moet je inmiddels de radio weer aanzetten.... helemaal ernstig, voor 1/2 keer in de week voetbnal moet je 7 euro spongebob squarepants sponseren....
BTW weet iemand hoet het zit met de kwestie versatel, die de voetbal wedstrijden live via internet wil uitzenden.... is daar al enig nieuws over???
Alle andere nederlandse en zelfs engelse zenders moet je voor betalen... dus om nikelodeon te kunnen kijken en dus het nederlandse voetbal moet je dus canal+ betale...
dit boden ze onlangs aan met het basic pakket, als ik het mij namelijk goed herrinder zijn dat de zenders nickelodeon, discovery, ngc en animal planet, cartoon network en bbc 2 mtv(engels niet eens nederlands)....
Dus in het opzicht dat je voor de samenvattingen en live wedstrijden (zoals het nederlands elftal) moet betalen namelijk 7 euro in de maand is het niet bepaalt een vrije zender....
maar jah, zelfs het nationale elftal kun je niet meer gewoon bekijken, daarvoor moet je inmiddels de radio weer aanzetten.... helemaal ernstig, voor 1/2 keer in de week voetbnal moet je 7 euro spongebob squarepants sponseren....
BTW weet iemand hoet het zit met de kwestie versatel, die de voetbal wedstrijden live via internet wil uitzenden.... is daar al enig nieuws over???
Versatel zal 't toch ook niet gratis doen. Voor Versatel natuurlijk abonnementjes lokken.
Nederlands Elftal-wedstrijden zie ik het liefst vanaf de eerste rij: Thuis op de bank.
Maar als ik voor Nickelodeon moet gaan betalen, ga ik voetbal wel in de kroeg kijken.
Nederlands Elftal-wedstrijden zie ik het liefst vanaf de eerste rij: Thuis op de bank.
Maar als ik voor Nickelodeon moet gaan betalen, ga ik voetbal wel in de kroeg kijken.
Wat een kinderachtig gekibbel zeg, van Karr-1, en andere anti-voetbal liefhebbers. Nee, ik ga nooit naar wedstrijden. Maar ik voel wel de spanning van gaat die bal in dat doel of niet. Dan zit ik op het puntje op me stoel! En als je dat niet begrijpt... Ik heb dat met soaps, kwissen, enz. M'n oplossing is dan: Me TV uitzetten. Zou je ook kunnen doen. Maar ga niet mij, of andere voetbal-liefhebbers hier lopen irriteren.karr-1 schreef:Gooi dat hele voetbal, inclusief samenvattingen, voorbeschouwingen, nabeschouwingen en verder slap gelul eromheen achter de decoder, dan zijn we van het probleem af.
http://www.versatel.nl/helpdesk/new/?N=101572&UG=2BTW weet iemand hoet het zit met de kwestie versatel, die de voetbal wedstrijden live via internet wil uitzenden.... is daar al enig nieuws over???
Bij zoek even voetbal in typen .
Voor de toekomst moet je dit of dit maar eens lezen.
Laatst gewijzigd door Inter op 29 mar 2005 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Nee logisch bij Canal Plus was het ook niet gratis.Die van Versatel zijn niet de rechten van wat nu nog bij de NOS zij te zien .Versatel zal 't toch ook niet gratis doen. Voor Versatel natuurlijk abonnementjes lokken.
Laatst gewijzigd door Inter op 29 mar 2005 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.