Pagina 1 van 1

stuur je klacht in over de energiebedrijven.

Geplaatst: 19 mar 2005 09:29
door Gast
Ik wil iedereen oproepen om een klacht in te dienen.

Doe dit via

http://www.boycot.nu/klachten/energie/protestmail.htm

Deze gaat naar het ministerie en naar de DTE (toezichthouder)

Als iedereen alleen maar gaat klagen hier op het forum. Weet je zeker dat er niets gebeurt. Dus ik wil iedereen oproepen die klachten heeft over zijn energiebedrijf een mail te sturen.

Als we niets doen weten we zeker dat het niet helpt.

Re: stuur je klacht in over de energiebedrijven.

Geplaatst: 19 mar 2005 18:51
door Gast
ok gedaan, bedankt voor de tip.
Alleen verzend hij hem op een vreemde manier via die site.

Re: stuur je klacht in over de energiebedrijven.

Geplaatst: 19 mar 2005 22:26
door bokkie
Pas op met boycot.nu. Ze geven op hun site juridisch niet kloppende adviezen, bv over koop op afstand. Onbetrouwbaar zootje dus!