stuur je klacht in over de energiebedrijven.
Geplaatst: 19 mar 2005 09:29
Ik wil iedereen oproepen om een klacht in te dienen.
Doe dit via
http://www.boycot.nu/klachten/energie/protestmail.htm
Deze gaat naar het ministerie en naar de DTE (toezichthouder)
Als iedereen alleen maar gaat klagen hier op het forum. Weet je zeker dat er niets gebeurt. Dus ik wil iedereen oproepen die klachten heeft over zijn energiebedrijf een mail te sturen.
Als we niets doen weten we zeker dat het niet helpt.
Doe dit via
http://www.boycot.nu/klachten/energie/protestmail.htm
Deze gaat naar het ministerie en naar de DTE (toezichthouder)
Als iedereen alleen maar gaat klagen hier op het forum. Weet je zeker dat er niets gebeurt. Dus ik wil iedereen oproepen die klachten heeft over zijn energiebedrijf een mail te sturen.
Als we niets doen weten we zeker dat het niet helpt.