LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contact maken met actionplanet

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sanderjoachim
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2004 09:56

contact maken met actionplanet

Ongelezen bericht door sanderjoachim »

Ik heb voor kerst van mijn ouders een hummer cadeaubon gekregen. dit geeft mij recht om bij actionplanet 4 uur lang in een hummer te rijden. Klinkt allemaal leuk, het enige wat ik moest doen was even een afspraak maken.
Ik heb nu ongeveer 20 keer gebeld en 2 emails gestuurd. en voice mails in gesrpoken maar ik krijg dit bedrijf niet te pakken. Ik sta nu op het punt om er gewoon heen te rijden en eens een hartig woordje met die mensen van dit bedrijf te praten. Ik heb het hier dan over Jack Siemons dit is degene die ik van het bedrijf aan moet spreken.
Heeft iemand toevallig ook problemen met dit bedrijf gehad of weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Ik weet niet echt wat ik nu nog moet doen. Door dit hele gebeuren hoeft die hele workshop van mij ook niet meer. Maar ik zou dan wel graag die 150 euro aan mijn ouders terug willen geven.
alvast bedankt

sanderjoachim
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2004 09:56

Re: contact maken met actionplanet

Ongelezen bericht door sanderjoachim »

Verdorie nog aan toe. ik ben dus al sinds tweede kerstdag bezig dit bedrijf te bereiken. Heb ik gister deze post geplaatst. Wordt ik vanochtend gebeld wanneer ik kom rijden.
Op zich wel grappig. Jammer dat er bijna 4 maanden overheen gaan. maar toch.
tien april is het zover. Ik hoop dat alles nu goed loopt.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: contact maken met actionplanet

Ongelezen bericht door woman4life »

ik hoop het ook voor je veel plezier vast en laat je nog weten hoe het gegaan is ?

Gast

Re: contact maken met actionplanet

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een hele leuke ervaring :lol:

Gesloten